ABS
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 gru 2022, o 19:16
- Reputacja: 0
- Imię: Dominik
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150km diesel
- Lokalizacja: Pyskowice
- Kontakt:
ABS
Witam od pewnego czasu mam problem wyświetlają mi się kontrolki ABS ESP 4WD Asystent zjazdu. Wywala błędy na kompie C0050 C0460 C0899 C0561. Wymieniłem czujnik ABS tylnie go prawego koła. Ale problem nie zniknoł. Czy ktoś ma pomysł jak to ogarnąć.
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: ABS
Czy zgodnie z regulaminem przejrzałeś forum i sprawdziłeś czy podobne problemy nie były już opisywane?
Masz 4 problemy, a zajrzałeś tylko do jednego i chyba nawet go nie rozwiązałeś.
Masz 4 problemy, a zajrzałeś tylko do jednego i chyba nawet go nie rozwiązałeś.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 gru 2022, o 19:16
- Reputacja: 0
- Imię: Dominik
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 150km diesel
- Lokalizacja: Pyskowice
- Kontakt:
Re: ABS
Gdybym go rozwiązał to napewno bym tu nie pisał to jedno a to drugie to sprawdzałem forum i był podobny temat który nieda mi jasnej odpowiedzi do mojego pytania zresztą ten problem nie był rozwiązany
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: ABS
to zgodnie z regulaminem forum należy go tam kontynuować.
A tu po kolei trzeba eliminować błędy
DTC C0050 - obwód czujnika prędkości prawego tylnego koła - to nie zawsze jest sam czujnik, trzeba przed wymianą sprawdzić instalacje
DTC C0460 - Czujnik kąta skrętu dzieli obwód napięcia zasilania 12 V z modułem EBCM oraz czujnikiem odchylenia kierunkowego. Moduł EBCM dostarcza masę do obwodu niskiej wartości odniesienia czujnika kąta skrętu, z którego korzysta także czujnik odchylenia kierunkowego.
Czujnik kąta skrętu dostarcza wyjście sygnału danych seryjnych do modułu EBCM, który reprezentuje stopień obrotu kierownicy. Moduł EBCM używa tego sygnału do obliczenia kierunku jazdy zamierzonego przez kierowcę - czyli znowu, albo czujnik skrętu na kolumnie albo instalacja - szukaj na forum rozwiązań
DTC C0899 - Elektroniczny moduł sterujący hamulców (EBCM) monitoruje poziom napięcia dostępny dla pracy układu. Stan niskiego napięcia uniemożliwia właściwe działanie układu. Tu albo styki są na BAS za słabe, albo aku jest do wymiany, albo błąd historyczny bo samochód stał i aku się rozładowało
DTC C0561 - Elektroniczny moduł sterujący hamulców (EBCM) wyłącza sterowanie trakcją, gdy inne elektroniczne moduły sterujące wywołają kody DTC dla podzespołów wpływających na pracę układu kontroli trakcji (TCS). Czyli efekt pozostałych błędów
Zawsze trzeba szukać rozwiązań i je pojedyńczo rozwiązywać, ale na pewno nie pomaga jeśli kolejna osoba zakłada kolejny wątek z tymi samymi błędami.
A tu po kolei trzeba eliminować błędy
DTC C0050 - obwód czujnika prędkości prawego tylnego koła - to nie zawsze jest sam czujnik, trzeba przed wymianą sprawdzić instalacje
DTC C0460 - Czujnik kąta skrętu dzieli obwód napięcia zasilania 12 V z modułem EBCM oraz czujnikiem odchylenia kierunkowego. Moduł EBCM dostarcza masę do obwodu niskiej wartości odniesienia czujnika kąta skrętu, z którego korzysta także czujnik odchylenia kierunkowego.
Czujnik kąta skrętu dostarcza wyjście sygnału danych seryjnych do modułu EBCM, który reprezentuje stopień obrotu kierownicy. Moduł EBCM używa tego sygnału do obliczenia kierunku jazdy zamierzonego przez kierowcę - czyli znowu, albo czujnik skrętu na kolumnie albo instalacja - szukaj na forum rozwiązań
DTC C0899 - Elektroniczny moduł sterujący hamulców (EBCM) monitoruje poziom napięcia dostępny dla pracy układu. Stan niskiego napięcia uniemożliwia właściwe działanie układu. Tu albo styki są na BAS za słabe, albo aku jest do wymiany, albo błąd historyczny bo samochód stał i aku się rozładowało
DTC C0561 - Elektroniczny moduł sterujący hamulców (EBCM) wyłącza sterowanie trakcją, gdy inne elektroniczne moduły sterujące wywołają kody DTC dla podzespołów wpływających na pracę układu kontroli trakcji (TCS). Czyli efekt pozostałych błędów
Zawsze trzeba szukać rozwiązań i je pojedyńczo rozwiązywać, ale na pewno nie pomaga jeśli kolejna osoba zakłada kolejny wątek z tymi samymi błędami.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość