

Skoro olej już ści4emniał to jakiego koloru ma być syf z niego?Zastanawiające dla mnie jest że olej mam czysty i prawidłowego koloru no troszkę ściemniał ,
korek nie jest zabrudzony bo jeżdżę na wodzie zdemiralizowanej po odkrecenij nie pasuje więc czemu syf w układzie chłodzenia jest taki ciemny ?????
Tego się nie silikonuje
Ale to jest frakcja olejowa którą jest zanieczyszczony gaz, może on się zbierać w reduktorze ale to są śladowe ilości w porównaniu z zanieczyszczenie układu chłodzącego. Z układu silnika żaden olej nie dostanie się do reduktora.
A ile byś chciał aby go ubyło? zauważalnie na miarce?
W generacji I i II reduktor jest podciśnieniowy dwustopniowy-dwukomorowy. Na drugim stopniu ciśnienie jest na tyle niskie, że łatwiej kondensują się ciężkie frakcje węglowodorowe. W reduktorze do sekwencji ciśnienie jest duże i kondensatu jest niewiele, troszkę zostaje na filtrze frakcji gazowej a reszta leci do wtryskiwaczy i jest spalana.
Ciemne tak ale pod spodem woda zdemiralizowana xd
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość