W specyfikacji jest napisane dexron 2d lub dexron 3.
Jak sprawdzić jaki mam zalany?
Czytałem że dexron 2 jest podobno czerwony, ale dexron 2d już jest brązowy. A dexron 3 też czerwony.
Mam wyciek z węża co przechodzi pod pokrywą silnika. Stan jest już minimum i muszę coś dolać.
Captiva - Jaki płyn wspomagania?
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Stały bywalec
- Posty: 297
- Rejestracja: 20 sty 2018, o 07:18
- Reputacja: 11
- Imię: Maciej
- Samochód: Lacetti CDX
- Silnik: 1,8 121KM f18d3 aut. Zf4hp16
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Captiva - Jaki płyn wspomagania?
Na tej wyszukiwarce jest tylko olej silnikowy.
Ja pytam o olej do wspomagania kierownicy.
A jaki w cruze używacie?
A drugie pytanie czy jak wykręcę przewód od wspomagania (ten nieszczelny) i założę nowy, to trzeba jakoś odpowietrzyć układ wspomagania?
W styczniu miałem regenerowaną maglownice więc pewnie "ukręcili" ten przewód jak odkręcali od strony maglownicy i zaczął przeciekać.
Chodzi o przewód nr. 5. Cieknie dokładnie w tym miejscu gdzie jest kreska od 5 na górnym obrazku, na połączeniu z rurki gumowej z metalową.

Chyba tylko tutaj mogę go zakupić:
https://www.potak.eu/partscatalogue/950 ... 26537.aspx
Ja pytam o olej do wspomagania kierownicy.
A jaki w cruze używacie?
A drugie pytanie czy jak wykręcę przewód od wspomagania (ten nieszczelny) i założę nowy, to trzeba jakoś odpowietrzyć układ wspomagania?
W styczniu miałem regenerowaną maglownice więc pewnie "ukręcili" ten przewód jak odkręcali od strony maglownicy i zaczął przeciekać.
Chodzi o przewód nr. 5. Cieknie dokładnie w tym miejscu gdzie jest kreska od 5 na górnym obrazku, na połączeniu z rurki gumowej z metalową.

Chyba tylko tutaj mogę go zakupić:
https://www.potak.eu/partscatalogue/950 ... 26537.aspx
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 860
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Captiva - Jaki płyn wspomagania?
W tym miejscu nie da się ukręcić, bo z tego co widać po obrazku jest tam przewód zakuwany. Przerabiałem temat w majówkę w żony 406. Za nowy przewód wraz z zakuciem dałem 50zł.
Przy wymianie zleci prawie cały płyn, uzupełniasz później zbiornik na maxa, kręcisz w prawo i lewo na wyłączonym silniku i w tym momencie zostanie zassany płyn do układu, dolewasz znowu max i odpalasz silnik, kręcisz prawo/lewo i kontrolujesz poziom, wszystko cały czas na odkręconym zbiorniczku, układ sam się odpowietrzy.
Przy wymianie zleci prawie cały płyn, uzupełniasz później zbiornik na maxa, kręcisz w prawo i lewo na wyłączonym silniku i w tym momencie zostanie zassany płyn do układu, dolewasz znowu max i odpalasz silnik, kręcisz prawo/lewo i kontrolujesz poziom, wszystko cały czas na odkręconym zbiorniczku, układ sam się odpowietrzy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Captiva - Jaki płyn wspomagania?
Czyli trzeba zdemontować wąż. Zawieźć do firmy gdzie dorabiają i oni zrobią jego kopie razem z odpowiednimi końcówkami i zagięciami?
- Kraviec
- Profesjonalista
- Posty: 860
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:46
- Reputacja: 13
- Imię: Michał
- Samochód: Epica V250
- Silnik: 2.0, X20D1, 144KM
- LPG: KME Nevo
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Captiva - Jaki płyn wspomagania?
Końcówki zostają te co są, one wchodzą w srodek węża i na to idzie nowa obejma, która jest zagniatana. Zakłady robią to od ręki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości