


Osobiście tego nie przerabiałem, jednak kiedyś miałem podobny problem i usłyszałem że objawy które opisujesz mogą wskazywać na uszkodzoną nagrzewnicę. Na szybach zamiast pary wodnej, "osadza się płyn chłodniczy" dlatego masz cholernie trudno te szyby odparować. Oczywiście z braku jakiegokolwiek doświadczenia z tym problemem - to jest tylko wskazówka. Nie mniej może koledzy na forum coś więcej dopiszą, tym bardziej że czujesz słodkawy zapach i jak dobrze zrozumiałem tego płynu chłodniczego ci ubywa.
Oh man, daruj sobie te oszczędności
Jak pisałem wcześniej możliwe że coś z klapą jest. Kiedyś słyszałem zamykanie klapy i otwieranie a teraz nic nie słyszę jak wciskam obieg zamknięty czy żadnej różnicy w nawiewów nie widzę .
Pamiętaj, że aby usłyszeć zmieniające się klapy musisz dać inny obieg niż na szybę. Jak ustawisz nadmuch tylko na szybę i naciśniesz obieg zamknięty/otwarty nic nie usłyszysz, a klapy będą cały czas w tym samym miejscu.
Od wewnątrzwszim pisze: ↑22 gru 2017, o 20:57O ile kojarzę, w ustawieniu nadmuchu na szyby system nie powinien pozwalać ustawiać klapy na zamknięty obieg. Ba, w tym momencie jeździsz nieświadomie na klimatyzacji w celu osuszania szyby. Skoro tak się nie dzieje, to albo klimatyzacja nie działa, albo te klapy zablokowały się w pozycji zamkniętego biegu. Zadam dodatkowe pytanie czy szyba zachodzi parą od wnętrza czy z zewnątrz?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość