
Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
-
- Bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 25 cze 2016, o 10:28
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Czy jeszcze raz byś kupił/a samochód Cruze - silnik 1,4 w benzynie
?

-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 wrz 2016, o 19:35
- Reputacja: 0
- Imię: Arek
- Samochód: Cruze 1,4T lpg SW
- Silnik:
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Mam już trzeci samochód z tym silnikiem. Cruze'a (do sprzedaży) i dwie astry j. Dla moich potrzeb silnik idealny , dobrze współpracuje z lpg, a co najważniejsze bezawaryjny i cichy w porównaniu z 1,6 i 1,8
-
- Bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 25 cze 2016, o 10:28
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
A jaki masz przebieg w Cruze ? Mam możliwość kupienia Cruze z przebiegiem 105 tys.
Dobre ma przyspieszenie ? Idzie pod górkę
?
Raczej będę jeździł sam, ewentualnie z kimś obok. Czytałem że przy maksymalnym obciążeniu robi się muł.
Dobre ma przyspieszenie ? Idzie pod górkę

Raczej będę jeździł sam, ewentualnie z kimś obok. Czytałem że przy maksymalnym obciążeniu robi się muł.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 wrz 2016, o 19:35
- Reputacja: 0
- Imię: Arek
- Samochód: Cruze 1,4T lpg SW
- Silnik:
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Równe 100 tys. km. Ja uważam , że samochód jest bardzo żwawy. Jeździłem też z pełnym "wakacyjnym" obciążeniem (4 osoby+bagaże pod sufit) i nie było problemów z mocą. O dziwo w oplach astra pomimo zbliżonej wagi dynamika tych silników jest gorsza
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 10:02
- Reputacja: 0
- Imię: Janusz
- Samochód: Cruze 1.8 LT LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Dogadajcie się co do ceny i będzie miło.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 wrz 2016, o 19:35
- Reputacja: 0
- Imię: Arek
- Samochód: Cruze 1,4T lpg SW
- Silnik:
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Markos przesłałem Ci link do mojego ogłoszenia mailem
-
- Świeżak
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 wrz 2016, o 21:33
- Reputacja: 0
- Imię: Michał
- Samochód: Cruze 1.4T
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Mam mieszane uczucia co do silnika 1.4 T 140 km z minusów :
- duże spalanie, sporo różniące się od fabrycznego, miasto 8,5-9,5l, autostrada 8,0l, w trasie pewnie mozna poniżej 8,0 zejść (rzadko jeżdże krajówkami stąd pewności nie mam)
- słaba skrzynia biegów, haczące biegi, jeden z słabszych elementów w tym modelu (skrzynia M32)
- mało wydajny nawiew i dośc głośny, wentylator często się nie wyłącza
Z plusów :
- to jednak benzyna, brak problemów z wtryskami,dpf-em, liczę że koło dwumasowe wytrzyma dłużej niż w dieslu
- dynamiczny spod świateł, przy wyprzedzaniu przy wyższych prędkościach już mniej (trzeba sporą redukcję zapodać). Ogólnie do dynamiki trzeba troche wkręcić go na obroty a co za tym idzie rośnie spalanie
- można tanio zagazować, jako jeden z ostatnich silników benzynowych
Ogólnie , gdy widziałem te 140KM na papierze to spodziewałem się efektu WOW, tym bardziej że wcześniej mialem słabsze auta 100KM i 115KM.
Dużej róznicy jednak nie zauważyłem, być może to efekt różnicy w masie tych aut.
Czy kupiłbym takie auto jeszcze raz? Myślę że tak, póki co się nie psuje, dodatkowych kosztów nie generuje także dla mnie to duży plus. Zawsze wolę wydac miesięcznie 100zł więcej na stacji niż co parę miesięcy czy pół roku parę tys. w serwisie (jak w przypadku diesli).
- duże spalanie, sporo różniące się od fabrycznego, miasto 8,5-9,5l, autostrada 8,0l, w trasie pewnie mozna poniżej 8,0 zejść (rzadko jeżdże krajówkami stąd pewności nie mam)
- słaba skrzynia biegów, haczące biegi, jeden z słabszych elementów w tym modelu (skrzynia M32)
- mało wydajny nawiew i dośc głośny, wentylator często się nie wyłącza
Z plusów :
- to jednak benzyna, brak problemów z wtryskami,dpf-em, liczę że koło dwumasowe wytrzyma dłużej niż w dieslu
- dynamiczny spod świateł, przy wyprzedzaniu przy wyższych prędkościach już mniej (trzeba sporą redukcję zapodać). Ogólnie do dynamiki trzeba troche wkręcić go na obroty a co za tym idzie rośnie spalanie
- można tanio zagazować, jako jeden z ostatnich silników benzynowych
Ogólnie , gdy widziałem te 140KM na papierze to spodziewałem się efektu WOW, tym bardziej że wcześniej mialem słabsze auta 100KM i 115KM.
Dużej róznicy jednak nie zauważyłem, być może to efekt różnicy w masie tych aut.
Czy kupiłbym takie auto jeszcze raz? Myślę że tak, póki co się nie psuje, dodatkowych kosztów nie generuje także dla mnie to duży plus. Zawsze wolę wydac miesięcznie 100zł więcej na stacji niż co parę miesięcy czy pół roku parę tys. w serwisie (jak w przypadku diesli).
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Przy kapeluszniczej jezdzie mozna tym silnikiem zejsc do okolo 5l/100km w trasie przy jezdzie na 6tce z predkosciami 70-90km/h ale przyznam ze tylko raz przez ostatnie ponad 2 lata uzytkowania mi sie to udalo i tylko dlatego ze chcialem sprawdzic czy moze byc rzeczywiscie oszczedny. W kazdym razie faktycznie przy dynamicznej jezdzie jest paliwozerny. Mi po podniesieniu mocy uwydatnil sie slaby dol. Za to od 3000obr.pazur urosl zauwazalnie.
Natomiast mam odmienne odczucia do kolegi wyzej. Przez swoja mase nie jest skory do startu spod swiatel, ale od 3 biegu jest naprawde szybki.
Natomiast mam odmienne odczucia do kolegi wyzej. Przez swoja mase nie jest skory do startu spod swiatel, ale od 3 biegu jest naprawde szybki.
-
- Bywalec
- Posty: 151
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 17:54
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze 1.4T SW LT
- Silnik:
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Re: Chevrolet Cruze 1,4 Turbo
Kolego pawelwaw84 możesz spojrzeć na wątek:
http://forum.chevroletteampoland.com/vi ... ead#unread
Sorry za zmianę tematu ale chyba nie mogę wysyłać PW a użytkowników 1.4T nie jest zbyt dużo.
http://forum.chevroletteampoland.com/vi ... ead#unread
Sorry za zmianę tematu ale chyba nie mogę wysyłać PW a użytkowników 1.4T nie jest zbyt dużo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości