Witam,
Captiva 2006r, 2.0 CDTI 150 kM (przebieg około 103 kkm).
Wczoraj po kilku przejechanych kilometrach i 3 postoju samochód po prostu nie odpalił. Paliła się rezerwa było więc podejrzenie braku paliwa, po dolaniu bez zmian. Próba odpalenia na PLACKU z sukcesem silnik pracuje. Po podpięciu do komputer pokazał błąd P0089. Najbardziej prawdopodobna pompa paliwowa.
Teraz pytania:
Gdzie jest pompa paliwowa? Czy pod fotelami 2 rzędu? Jak się do niej dostać?
Co ewentualnie można jeszcze sprawdzić?
Jakieś inne pomysły?
Z góry dzięki
Mariusz
Captiva 2.0 CDTI - problem z rozruchem.
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 maja 2014, o 07:07
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Captiva 2.0 CDTI - problem z rozruchem.
P0089, to nie błąd pompy, ale błąd czujnika ciśnienia paliwa. Moze to być powiązane, ale trzeba sprawdzić czujnik, a nie pompę wymieniać.
Układ ten, tak przy okazji ma dwie pompy:
- jedną w zbiorniku
- druga w komorze silnika
Układ ten, tak przy okazji ma dwie pompy:
- jedną w zbiorniku
- druga w komorze silnika
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 maja 2014, o 07:07
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Captiva 2.0 CDTI - problem z rozruchem.
Bardziej chodziło mi o sprawdzenie pompy czy podaje paliwo (zastanawiałem się nad rozpięciem przewodów paliwowych przy filtrze żeby to sprawdzić - czy po przekręceniu zapłonu podaje paliwo).
Jakiś pomysł na sprawdzenie czujnika ciśnienia?
Jakiś pomysł na sprawdzenie czujnika ciśnienia?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość