Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Witam
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam nowe radio Peiying PY9907 w mojej Captivie 2008r. i nie wiem jak je podłączyć pod sterowanie z kierownicy. Czy ktoś ma schemat lub inne wskazówki jak to zrobić i czy trzeba kupić jakieś dodatkowe akcesoria, żeby to było możliwe? Dodam, że radio z którym kupiłem wcześniej auto nie było oryginalne i nie było podłączone pod kierownicę, więc może brakować jakiejś przejściówki / końcówki czy innego ustrojstwa.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Krzysiek
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam nowe radio Peiying PY9907 w mojej Captivie 2008r. i nie wiem jak je podłączyć pod sterowanie z kierownicy. Czy ktoś ma schemat lub inne wskazówki jak to zrobić i czy trzeba kupić jakieś dodatkowe akcesoria, żeby to było możliwe? Dodam, że radio z którym kupiłem wcześniej auto nie było oryginalne i nie było podłączone pod kierownicę, więc może brakować jakiejś przejściówki / końcówki czy innego ustrojstwa.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Krzysiek
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: potrzebny schemat podłączenia radia pod kierownicę
Tak na szybko, czy w wiązce kabli w aucie masz kable oznaczone kolorami BRĄZOWY, BIAŁO-BRĄZOWY i CZARNY ? co do czarnego to na pewno jest
ale te dwa pozostałe. To radio jak widzę ma programowane przyciski, więc trzeba połączyć te 3 kable odpowiednio do sterowania z kierownicy i na radiu już sobie przypiszesz funkcje. Najgorsze, że w TIS nie ma odpowiedniego schematu, trzeba poszukać rozpiski kostki sterowania na kierownicy.

Ostatnio zmieniony 27 lut 2014, o 15:12 przez XaRaDaS, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: potrzebny schemat podłączenia radia pod kierownicę
No wlasnie oto chodzi ze sa tam kostki i jakes 3 kable luzem kostki podlaczylem wszystko gra w radiu ok nawigacja dziala wszystko oprucz sterowania i sie zastanawiam gdzie mam te 3 kable podlaczyc z samochodu bo3 wychadza luzem z samochodu i nie wiem gdzie je podlaczyc w radju ???
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: potrzebny schemat podłączenia radia pod kierownicę
Niestety musisz kupic przejsciowke, nie kazde radio ma mozliwosc czytania bezposrednio sygnalow z przelacznika kierownicy.
Teraz drugi problem to Peying, jaki ma system kodowania tego sygnalu, bo obawiam sie ze nie bedzie taka przejsciowka dostepna na rynku.
Wiec sam schemat nie pomoze ci w zaden sposob.
Cos takiego jak ten: http://archiwum.allegro.pl/oferta/pione ... 30153.html
Teraz drugi problem to Peying, jaki ma system kodowania tego sygnalu, bo obawiam sie ze nie bedzie taka przejsciowka dostepna na rynku.
Wiec sam schemat nie pomoze ci w zaden sposob.
Cos takiego jak ten: http://archiwum.allegro.pl/oferta/pione ... 30153.html
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: potrzebny schemat podłączenia radia pod kierownicę
Być może będzie potrzebne coś takiego
http://www.tme.eu/pl/Document/280254b92 ... SCV001.pdf
http://www.tme.eu/pl/details/ctscv001/a ... ctscv0012/#
http://www.tme.eu/pl/Document/280254b92 ... SCV001.pdf
http://www.tme.eu/pl/details/ctscv001/a ... ctscv0012/#
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: potrzebny schemat podłączenia radia pod kierownicę
Xa -> dokładnie bez tego nie pojdzie sterowanie. Koszt w zaleznosci od modelu siege 100-150 zł
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: potrzebny schemat podłączenia radia pod kierownicę
Aha rozumiem i po zamantowaniu tego bedzie chodzic :_P koszt jest nie maly żona mnie zabije 

-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: potrzebny schemat podłączenia radia pod kierownicę
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc i wskazówki
a może macie coś takiego jak książkę techniczną/serwisową (nie wiem jak to się prawidłowo nazywa) dla mojej Captivy? chciałbym sam niektóre rzeczy porobić w aucie
a może macie coś takiego jak książkę techniczną/serwisową (nie wiem jak to się prawidłowo nazywa) dla mojej Captivy? chciałbym sam niektóre rzeczy porobić w aucie
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Jeżeli chodzi o przejściówki sterownia z kierownicy, to pamiętam jak w oplach większość problemów była do rozwiązania za pomocą firmy Izotech z Wieliczki.
http://www.piloty.pl/
http://www.piloty.pl/
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

- dynia73
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 16:51
- Reputacja: 0
- Imię: MARIUSZ
- Samochód: CAPTIVA
- Silnik:
- Lokalizacja: ŚLĄSK RUDA ŚLĄSKA
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
jak podłączyć radio peiying py 9907 do kierownicy nadmieniam ze kopiłem ten adapter http://www.tme.eu/pl/details/ctscv001/a ... ctscv0012/# może mi ktoś pomóc jak to ze sobą wszystko podłączyć by hulało PROSZĘ O POMOC 

- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Odpinasz kostkę ISO od radia, w to miejsce wpinasz kostkę z tej przejściówki, z drugiej strony tego zlacza wpinasz wcześniej odpiętą kostkę z radia, a to male złącze podpinasz moduł który dołączony był do tego zestawu.
Do tego powinien być kolejny kabelek, który powinieneś podpiąć do kabli z złącza A z tyłu radia (brązowy, czarno/brązowy, czarny) kolejność ustalić trzeba samodzielnie według instrukcji gdzie masz to opisane na stronach 34 - 36.
Do tego powinien być kolejny kabelek, który powinieneś podpiąć do kabli z złącza A z tyłu radia (brązowy, czarno/brązowy, czarny) kolejność ustalić trzeba samodzielnie według instrukcji gdzie masz to opisane na stronach 34 - 36.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Powiem tak próbowałem na wszelkie sposoby i nie da rady podłączyć
proszę o pomoc mam na kable i nie mam gdzie je podłączyć maska nic nie działa a miał być tak pięknie
może znacie jakegos kumatego faceta od chevroleta który mi podłączy te radio okolice legionowa


- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Po pierwsze pokaz (zdjęcia) co masz w samochodzie, co masz w radiu i co kupiłeś.
Według schematów wszystko wygląda łatwo.
Według schematów wszystko wygląda łatwo.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Oj, trzeba było podjechać dzisiaj na spota to by się zobaczyło. Jak masz czas w tyg. to ja na Marywilskiej pracuje, ale ostatnio mam dużo do roboty, Konradoo wie coś na ten temat. Jutro poszukam co i jak podłączyć, żeby to zadziałało.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Wciaz pozostaje pytanie:
Co kupiłeś do tego adaptera? Jaką przejściówkę?
Przejrzalem instrukcje montażu do tego radia i mam wiele pytań. Dlatego potrzebuje troche zdjec co tam jest w rzeczywistosci:
- w radiu
- modemie
- w samochodzie
Schemat w samochodzie:
Tutaj jest instrukcja:
http://www.peiying.pl/sites/default/fil ... _ro_de.pdf
I coś mam takie wrażenie ze Peiying będzie pierwszym radiem, które nie będzie wymagało modemu przejściowego, ale montażysta będzie musiał poświecić trochę czasu na zaprogramowanie tych funkcji w radiu. Możliwe ze konieczne będzie pomierzenie oporności układu w każdym stanie.
Czyli naciskając VOL+ mierzymy oporność na tych dwóch kablach, potem to samo dla VOL-, POWER i pozostałych przyciskach i tak programujemy radio, aby wiedziało co jest kiedy.
Ale muszę zobaczyć co kupiłeś, a Xa ma racje ze życie forum to nie tylko klepanie, ale czasem warto skorzystać z pomocy kolegów bezpośrednio.
Co kupiłeś do tego adaptera? Jaką przejściówkę?
Przejrzalem instrukcje montażu do tego radia i mam wiele pytań. Dlatego potrzebuje troche zdjec co tam jest w rzeczywistosci:
- w radiu
- modemie
- w samochodzie
Schemat w samochodzie:
Tutaj jest instrukcja:
http://www.peiying.pl/sites/default/fil ... _ro_de.pdf
I coś mam takie wrażenie ze Peiying będzie pierwszym radiem, które nie będzie wymagało modemu przejściowego, ale montażysta będzie musiał poświecić trochę czasu na zaprogramowanie tych funkcji w radiu. Możliwe ze konieczne będzie pomierzenie oporności układu w każdym stanie.
Czyli naciskając VOL+ mierzymy oporność na tych dwóch kablach, potem to samo dla VOL-, POWER i pozostałych przyciskach i tak programujemy radio, aby wiedziało co jest kiedy.
Ale muszę zobaczyć co kupiłeś, a Xa ma racje ze życie forum to nie tylko klepanie, ale czasem warto skorzystać z pomocy kolegów bezpośrednio.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Nie było by problemu z podjechaniem na marywilską o ile byś tylko znalazł czas dla mnie bo morduje się z tym podłączenie i nic mi nie wychodzi
mam tam trzy kable key 1 - brązowy, key 2 - brązowoczarny, key GND czarny, tak wychodzi z radia i nie wiem gdzie je podłączyć pod kostkę które odpowiadają wyjściu z kierownicy by podłączyć te dwa pierwsze

- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Zrob zdjecia tego co masz na samochodzie 

Jesli tak, to na jednej kostce gniazdo 12 to masa, na drugiej 12 gniazdo to sygnał i teraz te kable podłącz pod kable z twojego nowego radia zgodnie z schematem z instrukcji Peiying i zacznij procedurę uczenia przycisków.


Jesli tak, to na jednej kostce gniazdo 12 to masa, na drugiej 12 gniazdo to sygnał i teraz te kable podłącz pod kable z twojego nowego radia zgodnie z schematem z instrukcji Peiying i zacznij procedurę uczenia przycisków.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
No tak wszystko pięknie ale kostki wychodzące z samochodu nie są opisane tylko maja kolory wiec w radiu wiem jak podłączyć bo jest prosty schemat tylko nie wiem pod kostki z samochodu pod które przewody podłączyć i oto się rozchodzi dziś postaram się wstawić zięcia
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Ale kostki nie są jednakowe i na radiu (patrz zdjęcie) masz opis która jest która.
Według mnie:
- z lewej kostki samochodu brązowy kabel (12) łączymy z czarnym kablem nowego radia (masa)
- z prawej kostki samochodu jasnozielony kabel (12) łączymy z brązowym kablem nowego radia (KEY1)
I programujemy radio zgodnie z instrukcja. Nacisnąć przycisk i zobaczyć który się pojawi na wyświetlaczu.
Według mnie:
- z lewej kostki samochodu brązowy kabel (12) łączymy z czarnym kablem nowego radia (masa)
- z prawej kostki samochodu jasnozielony kabel (12) łączymy z brązowym kablem nowego radia (KEY1)
I programujemy radio zgodnie z instrukcja. Nacisnąć przycisk i zobaczyć który się pojawi na wyświetlaczu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Coś mi tu nie pasuje. Zrób zdjęcia jak co wygląda i wtedy możemy zobaczyć. W sumie są 3 kombinacje podłączenia.
1. Z użyciem adaptera
2. Za pomocą "jednego przewodu"
2. Za pomocą "dwóch przewodów"
ad.1 czy z tym adapterem zakupiłeś odpowiedni kabel ?
ad.2 przewód oznaczony KEY1 (Brązowy) wpinamy do 12 z prawej strony kostki, a przewód (czarny) wpinamy do 12 pinu lewej kostki.
ad.3 kombinujemy z przewodem KEY2 (brązowo-czarny), przewody KEY1 i czarny zostawiamy
1. Z użyciem adaptera
2. Za pomocą "jednego przewodu"
2. Za pomocą "dwóch przewodów"
ad.1 czy z tym adapterem zakupiłeś odpowiedni kabel ?
ad.2 przewód oznaczony KEY1 (Brązowy) wpinamy do 12 z prawej strony kostki, a przewód (czarny) wpinamy do 12 pinu lewej kostki.
ad.3 kombinujemy z przewodem KEY2 (brązowo-czarny), przewody KEY1 i czarny zostawiamy
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Oto te fotki
- Załączniki
-
- IMAG1835.jpg (414.7 KiB) Przejrzano 5711 razy
-
- IMAG1834.jpg (368.24 KiB) Przejrzano 5711 razy
-
- tak wyglądają te kostki i nie wiem gdzie podłączyć w te kostki KEY1, KEY2, KEY GND i pod jakę kolory mam je podłączyć w kostce ???
- IMAG1833.jpg (490.12 KiB) Przejrzano 5711 razy
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy

- Załączniki
-
- Tak wygląda ten adapter ale nie mam jak go podłączyć do radia bo mam trzy kable od radia a tam potrzebna jest wtyczka wiec adapter uważam ze na darmo kopiłem :-(
- IMAG1836.jpg (498.29 KiB) Przejrzano 5711 razy
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Do adaptera brakuje ci jeszcze jednego kabla, który trzeba oddzielnie kupić, chyba taki http://www.tme.eu/pl/details/ct-chn/ada ... inahulead/#
Z tego masz połączenie KEY1, KEY2 i GND, czyli te co są od radia i w tym przypadku powinno już wszystko hulać. Ew. można spróbować z zdjęcia sprawdzić na krótko podłączenie tych kabli bezpośrednio do adaptera.
Z tego masz połączenie KEY1, KEY2 i GND, czyli te co są od radia i w tym przypadku powinno już wszystko hulać. Ew. można spróbować z zdjęcia sprawdzić na krótko podłączenie tych kabli bezpośrednio do adaptera.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2014, o 10:39 przez XaRaDaS, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lut 2014, o 14:14
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Peiying PY9907 podłączenie sterowania z kierownicy
Aha spoko ale czy jak go kupie to będzie działać czy porostu będzie to znowu wydatek ???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość