
trzyma się na 4 spinkach metalowych, uważaj żeby ich nie pogubić

I szyby nie wybij...dessal pisze:ciągnąc energicznie do góry, tylko spinek nie pogub
littek pisze:Jako, że zasadniczo jestem elektrycznym laikiem, czy możecie mnie oświecić, pod które piny fabrycznych przycisków trzeba się dolutować??
Mam również pytanie dotyczące czujników temperatury - czy tym dostarczonym z zestawem można podpiąć zasilanie z UKP? Masę znalazłem
2.4.9. INSTALACJA GAZOWA (LPG)
Istnieją dwie metody podłączenia sygnału z instalacji gazowej: (1) sygnał binarny (2) sterowanie wtryskiwaczem gazowym. Odpowiedni sygnał należy
podłączyć do pinu A11 w UKP. W obu przypadkach UKP automatycznie wykrywa aktualny rodzaj zasilania (benzyna/gaz) i dokonuje pomiarów
(dystans, zużycie paliwa) niezależnie dla obu tych trybów.
- 1. Sygnał binarny (zalecane)
Sygnał binarny to taki sygnał, który informuje UKP o aktualnym rodzaju zasilania paliwa. Może to być np. sygnał z elektrozaworu LPG (0V - auto
pracuje na benzynie, 12V - auto pracuje na gazie) czy sygnał z diody sygnalizacyjnej4 LPG (stan niski 0V, stan wysoki >3V). Rozwiązanie to jest
zalecane dla większości sekwencyjnych instalacji gazowych.
- 2. Sygnał z wtryskiwacza gazowego
Rozwiązanie to jest zalecane tylko do aut z fabryczną instalacją gazową (wspólny sterownik silnika). W takim przypadku pod pin A10 jest
podłączony wtryskiwacz benzynowy, a pod pin A11 wtryskiwacz gazowy. UKP wykrywa rodzaj aktualnego zasilania na podstawie tego, który
wtryskiwacz w danym momencie pracuje. Oba wtryskiwacze powinny być sterowane w ten sam sposób (np. oba sterowane masą). Tylko
jeden w danej chwili może pracować (w przeciwnym wypadku UKP będzie błędnie rozpoznawał aktualny rodzaj zasilania paliwem). Wspólny
sterownik silnika gwarantuje, że podczas pracy na LPG, sygnał sterujący wtryskiwaczem benzynowym nie pojawi się (na skutek sterowania lub
zakłóceń).
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość