3 i 4 bieg
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
3 i 4 bieg
Witam
Jak w temacie , 3 i 4 bieg ciężko wchodzi , inne ok , auto kupiłem z wymienionym strzegłem i dwu masą od początku te biegi ciężko chodziły i stad moje pytanie czy to można jakoś wyregulować czy wiąże się to z wymianą jakiś części , może ktoś miał podobny problem i sobie z tym poradził
Jak w temacie , 3 i 4 bieg ciężko wchodzi , inne ok , auto kupiłem z wymienionym strzegłem i dwu masą od początku te biegi ciężko chodziły i stad moje pytanie czy to można jakoś wyregulować czy wiąże się to z wymianą jakiś części , może ktoś miał podobny problem i sobie z tym poradził
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Tam są chyba linki, więc może trzeba wyregulować.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
pewnie temat jest skomplikowany i sam nie dam rady tego zrobić ?
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
ktoś coś nikt , nie miał przypadku kiepsko wchodzących biegów i naprawy tego problemu ?
-
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 18:50
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Captiva 2,0 Man2006
- Silnik: Z20S 150KM
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Mi zawsze 3 i 4 wchodziły idealnie. 1 i 2 kiepsko nawet po remoncie skrzyni biegów, ale nie ma dramatu.
-
- Profesjonalista
- Posty: 587
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
- Reputacja: 2
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
- Silnik: 2.0, diesel, 150KM
- Lokalizacja: Gdynia Poznań
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Dla mnie największą bolączką jest 1.
W innych autach jak podjeżdżam np. do skrzyżowania, auto się toczy i nagle jest zielone, to 2 i gaz. Tutaj na dwójce jest tragedia zanim wejdzie na obroty, a znowu jedynkę trudno wrzucić jak auto nie stoi. Robię międzygaz, ale nie zawsze to pomaga do końca. To tylko w moim jest coś nie tak czy to norma, że ta dwójka taka słaba?
W innych autach jak podjeżdżam np. do skrzyżowania, auto się toczy i nagle jest zielone, to 2 i gaz. Tutaj na dwójce jest tragedia zanim wejdzie na obroty, a znowu jedynkę trudno wrzucić jak auto nie stoi. Robię międzygaz, ale nie zawsze to pomaga do końca. To tylko w moim jest coś nie tak czy to norma, że ta dwójka taka słaba?
-
- Świeżak
- Posty: 34
- Rejestracja: 29 sty 2017, o 16:18
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Ford Mondeo
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
U mnie jest podobnie. Na dwójce tak od 1-1,5 tyś obrotów strasznie muli a jak chcę wrzucić jedynkę to ciężko wchodzi.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, o 18:12 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: używaj autokorekty
Powód: używaj autokorekty
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Mam to samo na dwójce muli go ale bieg wchodzi ok może jedynka wchodzi lekko tylko gdy auto stoi
tylko do tego jeszcze ten 3 i 4 bieg
tylko do tego jeszcze ten 3 i 4 bieg
-
- Profesjonalista
- Posty: 587
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
- Reputacja: 2
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
- Silnik: 2.0, diesel, 150KM
- Lokalizacja: Gdynia Poznań
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Ale chcesz to sam naprawiać?
Ja bym zaczął od zdjęcia mieszka i zajrzeniu do środka na linki jak to tam chodzi. Pierwszy lepszy film z brzegu:
Jak nie ma zgrzytów, to raczej nie synchronizatory, jak tylko te dwa biegi, to raczej nie sprzęgło i nie olej w skrzyni.
Ja bym zaczął od zdjęcia mieszka i zajrzeniu do środka na linki jak to tam chodzi. Pierwszy lepszy film z brzegu:
Jak nie ma zgrzytów, to raczej nie synchronizatory, jak tylko te dwa biegi, to raczej nie sprzęgło i nie olej w skrzyni.
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Chciałbym spróbować zacznę chyba od rozebrania mieszka może to lewarek jest już luźny i tak słabo łapie ,ciekawe os jakiego opla pasował by zestaw naprawczy lewarka ? bo do Captivy nie znalazłem na allegro
-
- Świeżak
- Posty: 34
- Rejestracja: 29 sty 2017, o 16:18
- Reputacja: 0
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Ford Mondeo
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Ja mam problem z 2 biegiem. Jak jest niska temperatura to potrafi go wyrzucić. Zastanawiam się nad remontem skrzyni chyba że można ją wyregulować. Miał ktoś podobny problem?
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
dla informacji u mnie powodem kiepskiego wchodzenia biegów był niski stan oleju w skrzyni . walnięty simering na półosi ,pomogła wymiana oleju na nowy i uszczelnienie półośki
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
no i kurczę trochę lipa pisałem wyżej ze jest teraz ok a tu takie objawy , jak silnik zimny biegi wchodzą jak złoto ale gdy przejadę około 40 minut i zagrzeje się olej w skrzyni to przy trzecim biegu zgrzyta reszta biegów ok ,co myślicie ? skrzynia zalana nie oryginalnym olejem z GM tylko Maxxus 75-90z intercarsu ,może to jest przyczyna .
-
- Świeżak
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:13
- Reputacja: 0
- Imię: mariusz
- Samochód: Captiva2.0 150KM2006
- Silnik:
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko
- Kontakt:
Re: 3 i 4 bieg
Problem rozwiązany przez zakup używanej skrzyni i wymianę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość