Post
autor: Janusz666 » 30 cze 2017, o 13:41
Ogólnie można się zgodzić, Cruze był projektowany głównie na rynek amerykański (tam się najwięcej sprzedawało i tam jest jedna z największych fabryk Cruze) gdzie auta są raczej bogato wyposażone ale tam nie zwraca się zbyt dużej uwagi na detale jak na rynku europejskim na który przygotowano Astrę.
Troszkę to zależy też od wersji wyposażenia. Jeździłem w tym tygodniu Astr a J w tańszej odmianie z silnikiem 1.4T 120 KM i częściowo przyznam rację. Hałas jest dość duży w obu, trudno mi jednoznacznie wskazać w którym jest głośniej (w Cruze chyba bardziej słychać zawieszenie), materiały faktycznie w astrze nieco lepsze, ale miękkie tworzywa są głównie tam, gdzie w Cruzie są materiały tapicerskie, natomiast wizualnie Cruze ma ciekawsze wnętrze. Zawieszenie w tańszej odmianie Astry nie odbiega moim zdaniem zupełnie od Cruze. Trzeba też pamiętać,że Opel na rynku europejskim pod względem wykończenia najczęściej określany jest w pierwszej trójce popularnych marek za VW i obok Forda.