Problem DPF
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Problem DPF
Witam, posiadam Chevroleta Nubire z 2.0 DTCi 121km z 2007r, mój problem polega na tym że któregoś razu gdy zajrzałem pod spód auta zauważyłem że przewód od DPF-a nie jest przykręcony do DPF-a a nakrętki nie ma, może ktoś wie gdzie taką nakrętkę dostać?
Zdjęcie w załaczniku.
Zdjęcie w załaczniku.
- Załączniki
-
- 111111.jpg (26.23 KiB) Przejrzano 3601 razy
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Nie znajdziesz, tylko dorabianie, albo pewnie cały przewód w ASO
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- KoM
- Profesjonalista
- Posty: 537
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:53
- Reputacja: 1
- Imię: Rafał
- Samochód: Cruze 2.0 VCDI
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem DPF
a może dpf jest wycięty i został specjalnie odłączony?
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Rozmawiałem z servisem Chevroleta i powiedzieli mi że przewód jest tylko w komplecie z DPF-em i to za grubą kasę.
A jak sprawdzić czy DPF jest wyłączony czy nie?
A jak sprawdzić czy DPF jest wyłączony czy nie?
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem DPF
odepnij przewod z czujnika roznicy cisnien, jak wywali blad tzn ze jest, jak nic to bedzie wiadomo ze go nie ma
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Jutro postaram się wbić pod auto i odepnę wtyczkę
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem DPF
wystarczy klapę podnieść i czujnik jest kolo osłony silnika po prawej stronie, tak cos kolo turbiny.
Takie cos:

Takie cos:

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Jutro zajrzę pod maskę i dam znać
Dzięki za pomoc

Dzięki za pomoc

- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Pokaż jak to wygląda z bliska + zmierz gwint, może cos się da dobrać.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Z bliska to wygląda nie za ciekawie
bo wygląda tak jak by nie było to podłączone od dawna ale nie jestem pewny bo auto mam od czerwca tego roku.
A gwintu prawie nie ma.

A gwintu prawie nie ma.
- Załączniki
-
- DSC_0100.JPG (924.98 KiB) Przejrzano 3542 razy
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Dzisiaj byłem przy aucie i okazuje się że po odpięciu wtyczki pojawił się błąd co wskazuje że DPF jest aktywny.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem DPF
No to dziwne, bo te rurki mają za zadanie sprawdzać różnicę ciśnień przed i za DPF. A jak nie ma danych przed to jak to analizuje? 

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Nie mam pojęcia
Wiem tylko że już troszkę tak jeżdżę i żadnego błędu nie mam

Wiem tylko że już troszkę tak jeżdżę i żadnego błędu nie mam
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
A może ktoś się orientuje jaki jest skok gwintu, średnica i na jaki klucz jest ta nakętka na tej końcówce?
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Takich danych nie ma w żadnych oficjalnie dostępnych katalogach
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Witam, jak by ktoś kiedyś miał taki problem jak ja wcześniej opisałem to tam jest gwint m12x1
Pozdro.

Pozdro.
-
- Świeżak
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 18:03
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Lacetti 2.0
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Witam,
U mnie to samo się stało, resztki nakrętki były jeszcze na gwincie a gwint niestety też trochę skorodowany.
Tymczasem przy użyciu innej nakrętki przewód został "przydrutowany".
Docelowo planuję użyć nakrętki od przewodów hamulcowych M12x1 jednak trudno będzie założyć ją na ten przewód gdyż z obu jego stron są grzybki a przewód stalowy...
Nie wiadomo też ile taka nakrętka wytrzyma ale może na jakiś czas starczy.
A tobie udało się już to naprawić?
Pozdrawiam,
Marek.
U mnie to samo się stało, resztki nakrętki były jeszcze na gwincie a gwint niestety też trochę skorodowany.
Tymczasem przy użyciu innej nakrętki przewód został "przydrutowany".
Docelowo planuję użyć nakrętki od przewodów hamulcowych M12x1 jednak trudno będzie założyć ją na ten przewód gdyż z obu jego stron są grzybki a przewód stalowy...
Nie wiadomo też ile taka nakrętka wytrzyma ale może na jakiś czas starczy.
A tobie udało się już to naprawić?
Pozdrawiam,
Marek.
- Załączniki
-
- nakretka_dpf
- 1459093_resized.jpg (18.21 KiB) Przejrzano 3426 razy
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 10:07
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 diesel
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Problem DPF
Tak ja już mam to na szczęście za sobą, przegwintowałem to i założyłem makrętke.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość