
Następny próg napięciowy, jaki przyjmie programator jest to 52 mV, czyli 1% i żadne napięcie pomiędzy

Zauważyłem tą właściwość, szkoda że o niej wcześniej nie napisałem. Widać, że podstawą algorytmu są te procenty, a napięcie jedynie przeliczoną informacją. Kroczek po kroczku dojdziemy do najlepszego ustawieniabarus pisze: Następny próg napięciowy, jaki przyjmie programator jest to 52 mV, czyli 1% i żadne napięcie pomiędzyPodobnie jest przy wyższych progach. Ciekawe jest to, że jeśli wpiszę np. 44 mV i dam zapisz to programator zapisze 39 mV a jak dam 46 mV to zapisze 52 mV.
Jak Ty to robisz,mi kontrolka zaczyna minąć przy 220-240 km. Na baku przyjadę ok 340 kmwszim pisze:Rezerwa BRC zaczęła mi migać po przejechaniu 340km. Z reguły dojeżdżam do ok 370..410km na baku. Znaczy że ten 1% oznacza zasięg około 30..70km. Szacuję więc około 5L rezerwy gazu w baku . Wolałbym mniej ale mniej niż 1% się nie da ustawić więc musi tak zostać.
To jest właśnie to sprzężenie magnetyczne pływaka ze wskaźnikiem oporowym, nie zawsze wskazówka ustawi się idealnie w tym punkcie, co pływak.wszim pisze:A tym razem kiszka. Spaliłem cały bak LPG, lecz na ustawieniu 1% progu tym razem rezerwa nie zaczęła w ogóle migać
I doopa. Zużyłem bak a rezerwa nie zadziałała na 2%. Nic z tego nie rozumiem.barus pisze:Jak podniesiesz na 2% to na pewno zagada i sam jestem bardzo ciekaw o ile zwiększy Ci się zasięg na rezerwie podnosząc tylko o 1%.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości