tdon pisze:Paweł86 - koniecznie sprawdź przewody wysokiego napięcia.
Zrób test polegający na doprowadzeniu silnika do stabilności (niech się nieco zagrzeje) po czym solidnie spryskaj kable i fajki świec wodą np. ze spryskiwacza do prasowania ubrań. Jeśli podczas testu silnik zacznie przerywać lub pracować niestabilnie - jesteś w domu.
Jeśli zrobisz próbę w nocy, to możesz nawet zobaczyć tańczące iskry. Awaryjnie możesz owinąć kable kilkoma warstwami izolacji elektrycznej do czasu zakupu nowych - możesz to także zrobić profilaktycznie w ramach eksperymentu.
Jednak jeśli test nic nie wykaże, to też nie przesądzałbym sprawy.
Ja w moim T250 miałem podobne objawy i zmuszony byłem wymienić kable przy przebiegu ok. 90 kkm. Waliło iskrami z kabli w okolicach fajek.
Ok oby to pomogło, jeśli nie to odstawiam go do mechanika i mam nadzieje ze oni coś znajdą bo już mnie szlak trafia
