
Wycinajcie panowie i mówcie jak się jeździ

Btw: Zauważyłem że spory wpływ na 'kangurka' ma paliwo. Jak tankuje zwykły ON na BP to w ogóle zapominam o tym efekcie. Jak zatankuje Ultimate to czasami jest. Ale jak zatankowałem dwa razy na orlenie Verve to praktycznie co chwila były takie objawy. Nie chce generalizować stacji bo praktycznie na każdej jest paliwo z rafinerii lotosu/orlenu ale fakt jest taki ze paliwo ma znaczący wpływ na te szarpanie. Może to indywidualna kwestia każdej stacji i ich 'chrzszczenia' paliwa.etac_owiec pisze:
Moze jak zrobi kalibracje programu to sie pozbedziemy tej glupawki silnika przy 1500obr. Wczoraj to zauwazylem, to jest straszne. No i maly tunning na 180 PS i 400Nm
Cel w kwocie wskazanej pozniej:Kaczy pisze:Btw: Zauważyłem że spory wpływ na 'kangurka' ma paliwo. Jak tankuje zwykły ON na BP to w ogóle zapominam o tym efekcie. Jak zatankuje Ultimate to czasami jest. Ale jak zatankowałem dwa razy na orlenie Verve to praktycznie co chwila były takie objawy. Nie chce generalizować stacji bo praktycznie na każdej jest paliwo z rafinerii lotosu/orlenu ale fakt jest taki ze paliwo ma znaczący wpływ na te szarpanie. Może to indywidualna kwestia każdej stacji i ich 'chrzszczenia' paliwa.etac_owiec pisze:
Moze jak zrobi kalibracje programu to sie pozbedziemy tej glupawki silnika przy 1500obr. Wczoraj to zauwazylem, to jest straszne. No i maly tunning na 180 PS i 400Nm
A co do filtra - kiedy chcesz wywalać to badziwie? Jak maja zamiar robić - emulator czy nowy program? I jeszcze - czy w Cruzie DPF jest w jednej puszce z katalizatorem? Coś tam słyszałem że w niektórych autach przy wycince DPFa musza tez wywalać katalizator. O ile brak DPFa da sie ukryć (puszka w dół, mała dziura od góry, spawanie, szlifowanie i nie widać żadnej ingerencji), o tyle brak kata słychać od razu. Wiem, bo wybijałem kata w 307 i od razu inaczej pierdział
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
Z tego wynika że katalizator zostaje - to dobrze! Nie napisałeś kiedy masz zamiar się do nich wybrać. Ja się waham - czy już teraz wywalać to ścierwo czy jeszcze trochę poczekać. Obawiam się czy nie mam czegoś nie halo z dwumasą - to bicie sprzęgła i bujanie auta przy przyspieszaniu na 2-gim biegu. Wtedy bym to zrobił na gwarancji a potem wywalił DPF-a. Chyba że ten typ tak - to wtedy jadę razem z Tobą od razu.etac_owiec pisze: Cel w kwocie wskazanej pozniej:
- otworzenie puszki kata/filtra i wyrzucenia samego DPF
- wstawienie rury w miejsce DPF i zamkniecie puszki
- zmiana oprogramowania silnika w ECU
- hamownia i dostrajanie
Mysle ze nie warto ze wzgledu na sprzegloKaczy pisze:etac_owiec pisze: Cel w kwocie wskazanej pozniej:
- otworzenie puszki kata/filtra i wyrzucenia samego DPF
- wstawienie rury w miejsce DPF i zamkniecie puszki
- zmiana oprogramowania silnika w ECU
- hamownia i dostrajanie
Z ciekawości - ciekawe ile by chcieli by od razu zrobić soft na 180-200KM
KoM pisze:W sensie sprzęgło w Cruzach jest słabawe?
KoM pisze:A nie masz możliwości odezwać się do kolegów z pracy jak to wygląda obecnie ?:)
Sam napisałeś że :etac_owiec pisze:Mysle ze nie warto ze wzgledu na sprzegloKaczy pisze:Z ciekawości - ciekawe ile by chcieli by od razu zrobić soft na 180-200KM
etac_owiec pisze:No i maly tunning na 180 PS i 400Nm
Kaczy pisze:Sam napisałeś że :etac_owiec pisze:Mysle ze nie warto ze wzgledu na sprzegloKaczy pisze:Z ciekawości - ciekawe ile by chcieli by od razu zrobić soft na 180-200KM
etac_owiec pisze:No i maly tunning na 180 PS i 400Nm
I nadal nie wiem, kiedy chcesz tam jechać...
Problem znikł, przynajmniej za ostatnie 500km. Wszystko się uregulowało i przebiegi są adekwatne do oczekiwań, ale i tak trzeba będzie pozbyć się tego chwasta, bo spalanie na poziomie 5,7 l/100km są możliwe do momentu włączenia się wypalania.tomi333 pisze:A coś jest nie tak z sondą lamba w Twoim cruzie? Bo z tego co czytam na forach to juz trochę jest problemów z tą sondą. Ale to raczej dotyczyło silników benzynowych i to gazowanych. Mozesz rozwinąć ten temat?
Ja dzisiaj tankowanie Gliwice Sosnica do Bedzina i spalanie 5,5l/100kmKoM pisze:Ehh. 5,7. Ja w warszawskich korkach i przy mojej jeździe najmniej m miałem 8.9:)
Ja tak jezdze tylko sluzbowymi samochodami. Do pracy to na A4, 6 bieg, tempomat i 1900obr/min-1.KoM pisze:Moje auta nigdy nie produkowaly paliwa:) w trasie 500km w tym 250 po autostradach 160+ spalił mi 7.1
A ja też zauważyłem to zjawiskoetac_owiec pisze:Ja tak jezdze tylko sluzbowymi samochodami. Do pracy to na A4, 6 bieg, tempomat i 1900obr/min-1.KoM pisze:Moje auta nigdy nie produkowaly paliwa:) w trasie 500km w tym 250 po autostradach 160+ spalił mi 7.1
Trasa to 130-140km/h i wtedy wynik jest okolo 6, a kazde 10km/h wiecej to jest srednio 0,4-0,5 l/100km wiecej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość