ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wiesia1986
Bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 26 sie 2014, o 22:37
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8 Benzyna 140km
LPG: nie
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: wiesia1986 » 21 kwie 2015, o 22:33

Witam, wczoraj odeslalem maglownice do regeneracji, ciekla i miala luzy na listwie :/. Przyjdzie najprawdopodobniej za dwa dni... I mam pewien problem, ustawilem sobie kierownice zeby nic nie poprzestawiac a tu moja coreczka pokrecila sobie kierownica, i teraz nie wiem jak ja ustawic :/
Czy moze ktos wie jak dziala w tym samochodzide tasma airbaga. Czy ja nie urwie jak za duzo obrotow kierownicom bedzie w jedna strone?? Ile obrotow kierownica jest w jedna strone z kol na wprost na skret na maxa??? czy juz ktos kiedys to wymienial, jakies porady zeby nie robic roboty podwojnie... A zalezy mi na samochodzie... Z gory dziekuje

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7705
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Reputacja: 9
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando LTZ
Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: XaRaDaS » 21 kwie 2015, o 22:36

Jak nikt nie odpowie to jutro sprawdzę w TIS, czy coś na ten temat piszą. Teraz leze się wypluskać, bo już na pysk padam.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
wiesia1986
Bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 26 sie 2014, o 22:37
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8 Benzyna 140km
LPG: nie
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: wiesia1986 » 21 kwie 2015, o 22:39

OK z gory dzziekuje, i czekam na odpowiedz i podpowiedzi. Aha, tylkio wiem ze jak skret jest na maxa w lewa albo prawa strone to kierownica jest do gory nogami...

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24969
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: etac » 21 kwie 2015, o 22:42

Jak mocno pokręciła to masz do wymiany taśmę poduszki,

Średnio kierownica z lewo do prawo to 2.5 obrotu.

Trzeba by teraz lekko pokręcić w lewo do oporu, a potem w drugą stronę do złapania oporu i wtedy ustawić środkowe położenie.

Tasma jest bardzo delikatnie zlączona, więc łatwo może stracić kontakt.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wiesia1986
Bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 26 sie 2014, o 22:37
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8 Benzyna 140km
LPG: nie
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: wiesia1986 » 22 kwie 2015, o 08:31

to moze ma ktos jakis pomysl?? Czy zostaje rozebrac kierownice i na nowo ustawic??

GoLL@B
Profesjonalista
Posty: 585
Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
Reputacja: 1
Imię: Krzysiek
Samochód: Daewoo Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: W-w/Dz-n
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: GoLL@B » 22 kwie 2015, o 21:37

Sprawdzałem taśmę poduszki, którą mam przygotowaną pod montaż manetki tempomatu (czyli ta 4-ro kablowa).

Od max pozycji w prawo, gdy czuć już opór, można zrobić 9 pełnych obrotów w lewo, by też było czuć opór.

Awatar użytkownika
wiesia1986
Bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 26 sie 2014, o 22:37
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8 Benzyna 140km
LPG: nie
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: wiesia1986 » 22 kwie 2015, o 22:16

ok duzo mi to pomoglo, tylko jeszcze jedno bym prosil... Ile obrotow trzeba by skrecic na max w prawo i lewo??

Awatar użytkownika
wiesia1986
Bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 26 sie 2014, o 22:37
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8 Benzyna 140km
LPG: nie
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: wiesia1986 » 23 kwie 2015, o 08:16

czy mogl by mi to ktos napisac??? Ile obrotow kierownica z jazdy na wprost jest skret na maxa w lewo albo prawo??? Mi wyszlo 2,5 obrota?? WAM TEZ??????

GoLL@B
Profesjonalista
Posty: 585
Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
Reputacja: 1
Imię: Krzysiek
Samochód: Daewoo Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: W-w/Dz-n
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: GoLL@B » 24 kwie 2015, o 00:05

Tak mi się kojarzy, ale potwierdzić mogę dopiero rano.

Awatar użytkownika
wiesia1986
Bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 26 sie 2014, o 22:37
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8 Benzyna 140km
LPG: nie
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: wiesia1986 » 24 kwie 2015, o 08:44

poprawka , 1,5 obrotu jest na maxa w jedna i druga strone.
a maglownica zalozona i wszystko dziala, sam doszlem jak ustawic kierownice zeby tasmy nie zerwac bo niestety nikt nie mial pomyslu :/
no ale sobie poradzilem i czas na :piwo3:

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24969
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: etac » 24 kwie 2015, o 08:59

a czytałeś wszystkie posty?

Przecież pisałem, żeby lekko obracać kierownica do oporu w lewo, potem to samo w drugim kierunku i wyśrodkować kierownice znając liczbę całkowita obrotów samej taśmy. Post przez etac » 21 kwi 2015, o 22:42

A na przyszłość kierownica blokuje sie na wprost, więc warto wyjąc kluczyk po takiej akcji rozpięcia wałka. ;)
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wiesia1986
Bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 26 sie 2014, o 22:37
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8 Benzyna 140km
LPG: nie
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: ustawienie kierownicy po wymianie maglownicy

Post autor: wiesia1986 » 24 kwie 2015, o 09:52

Czytalem, czytalem i wielkie dzieki... Teraz to juz wiem ze warto zablokowac sobie kierownice, POLAK MADRY PO SZKODZIE... Ale z kazdej sytuacji jest wyjscie... Mi chodzilo glownie o te obroty... Ale temat chyba zamkniety no chyba ze ktos ma jakies porady lub pomysly albo pytanka :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości