Problem z obiegiem wewnetrznym
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Problem z obiegiem wewnetrznym
Wydawało mi się ze to wina pogody, a tu się okazuje ze to jakaś wada.
http://www.cruzetalk.com/forum/25-servi ... ndows.html
http://www.cruzetalk.com/forum/25-servi ... ndows.html
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- maro
- Profesjonalista
- Posty: 920
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Cruze 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Jutro sprawdze jak jest u mnie.
najprosciej rzeczu ujmujac. Wyciagqmy filtr i w trybie fresh air i recyrkulacji przekrecamy zębatke na maksa w dół.
najprosciej rzeczu ujmujac. Wyciagqmy filtr i w trybie fresh air i recyrkulacji przekrecamy zębatke na maksa w dół.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 26
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Ej, no jak już mieliście parę żeby przez to przebrnąć, to moglibyście się podzielić wiedzą w takim trudzie nabytą. Mnie się odechciało przy Colt 45 (zapachniało zbrodnią? 

- maro
- Profesjonalista
- Posty: 920
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Cruze 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
moj post powyzszy jest telegraficznym skrótem.
https://www.youtube.com/watch?v=HS1Ii_JuXzo
https://www.youtube.com/watch?v=HS1Ii_JuXzo
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 26
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Dobra, mam was w nosie, idę na ruskie forum 

- maro
- Profesjonalista
- Posty: 920
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Cruze 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Andrzej, zrobimy mini spota w zwiazku z parowaniem szyb i blednymi ustawieniami lopatek nadmuchow 

- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
No właśnie. Mamy swoje techniczne forum i dbamy o jego wartość, przekazujemy innym nabytą wiedzę, czy się popisujemy znajomością obcych języków?Regulus pisze:Ej, no jak już mieliście parę żeby przez to przebrnąć, to moglibyście się podzielić wiedzą w takim trudzie nabytą. Mnie się odechciało przy Colt 45 (zapachniało zbrodnią?


- maro
- Profesjonalista
- Posty: 920
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Cruze 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Panowie ale naprawde w tym jednym zdaniu i filmiku zawarta jest cala esencja.
tam jestmase bezsensownej treści.
Inaczej. W weekend postaram sie nabrac oo polsku to samo.
tam jestmase bezsensownej treści.
Inaczej. W weekend postaram sie nabrac oo polsku to samo.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 26
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Ale zobacz, co napisałeś? Do tej pory myślałem, że albo fresh air (czyli wpuszczam powietrze z zewnątrz, albo recyrkulacja, czyli zamykam dopływ fresh air z zewnątrz i nawiew pobiera powietrze z kabiny - po wciśnięciu przycisku recyrkulacji na panelu. A tu jakiś ekstra tryb, uruchamiany tajną kombinacją klawiszy! Spać po nocach nie mogłem, dopóki nie rozkminiłem: gościu pewnie najpierw sam coś popsuł przy rozbieraniu schowka, a potem pokazuje jak to naprawićmaro pisze:najprosciej rzeczu ujmujac. Wyciagqmy filtr i w trybie fresh air i recyrkulacji przekrecamy zębatke na maksa w dół.

-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 9 paź 2015, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: cieszyn
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Miełem ten sam problem. U mnie objawem był słabszy nawiew powietrza ale tylko przy większej prędkości (>110 nie mam pojęcia dlaczego), w aucie było zimno i parowały szyby. Sytuacja wracała do normy dopiero po włączeniu i wyłączeniu recyrkulacji, i tak w kółko. Nawet było słychać z okolicy dmuchawy, że coś blokuje przepływ powietrza. Rozwiązanie jest bardzo proste (podane na filmiku) - trzeba ustawić (mechanicznie - paluchem po zębatce) klapkę recyrkulacji za filtrem powietrza we właściwym położeniu. Zgłaszałem ten problem w ASO - najpierw wgrali aktualizację co nic nie dało. Później wymienili termostat i silniczek od tej klapki co również nic nie dało bo problem powrócił (niestety już po gwarancji). W ogóle to patrzyli na mnie jak na idiotę zanim wzięli się do jakiejkolwiek roboty, a przekonanie ich do tego, że coś jest rzeczywiście nie tak zajęło mi ze dwa tygodnie, kilka wizyt i mnóstwo nerwów (ASO Wawrosz Bielsko - nie polecam nikomu, właściwie niczego nie potrafili naprawić na gwarancji - patrz temat wyciek oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem). Kluczowe pytanie to dlaczego tak się dzieje, że ta klapka ustawia się w złym położeniu i co jest tego przyczyną ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
podejrzewam, ze problem u Nas jest nadal jednostkowy i nie ogarnięty. Z krótkiej analizy wynika ze to błąd systemowy i reset systemu jest jedynym remedy na dzień dzisiejszy.
Myślę ze warto wczytać się w link z pierwszego posta
Myślę ze warto wczytać się w link z pierwszego posta
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 9 paź 2015, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: cieszyn
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Przechodziłem przez reset nawet kilkakrotnie, pomaga na chwilę. Najdłużej działa mechaniczne przestawienie klapki. Temat na cruzetalk czytałem i w sumie dzięki niemu doszedłem jak to naprawić:) w sumie na dzień dzisiejszy temat olałem, po prostu co jakiś czas przestawiam klapkę. Można też chyba odłączyć zasilanie od tego silniczka i zrezygnować z recyrkulacji, wtedy będzie spokój
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
ale piszą ze reset zdjęciem klemy nie pomaga. No niestety temat z małym dostępem do wiedzy. W sumie jak nie usunęli na gwarancji to musza nadal naprawiać.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 9 paź 2015, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: cieszyn
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
Jeśli chodzi o gwarancję to podobna sprawa jak z wyciekiem dyskutowanym w innym wątku
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problem z obiegiem wewnetrznym
i trzeba podjąć ten sam sposób.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości