Post
autor: karpior » 16 cze 2016, o 16:19
Sprawdziłem ostatnio u siebie tą linkę i miałem taki sam luz... przez to reakcja przepustnicy była z opóźnieniem w stosunku do naciśnięcia pedału gazu.
Nie regulowałem nic pod maską, jedynie dołożyłem małą podkładkę samoprzylepną grubości ok. 2mm w miejsce, gdzie opiera się ta "stopka" (gdzie ustala się położenie spoczynkowe pedału). Sprawdziłem ELM237 czy dołożenie podkładki nie skutkuje większym otwarciem przepustnicy, ale nic takiego się nie dzieje. Za to luz zlikwidowany.
BTW
Torque pokazał położenie początkowe przepustnicy na 5,9 lub 6,3 % (kilkanaście razy sprawdzałem), natomiast po wciśnięciu pedału do podłogi czujnik wskazuje 70,6 % (jak dobrze pamiętam). NA WYŁĄCZONYM SILNIKU
Czy przepustnica nie powinna otwierać się więcej?
Jak jest u was? - silnik 1.6 F16D3