Captiva 2.0 d EGR
-
- Świeżak
- Posty: 11
- Rejestracja: 3 maja 2023, o 10:43
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0, 150KM, diesel
- Lokalizacja: Barlinek
- Kontakt:
Captiva 2.0 d EGR
Witam wszystkich serdecznie, wyciągał ktoś może EGR i podpowie mi jak do tego podejść?
-
- Profesjonalista
- Posty: 587
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
- Reputacja: 2
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
- Silnik: 2.0, diesel, 150KM
- Lokalizacja: Gdynia Poznań
- Kontakt:
Re: Captiva 2.0 d EGR
No wyciągałem, w sumie bez sensu, bo chciałem dla treningu sobie przeczyścić, ale okazało się, że za bardzo nie było co tam czyścić. Ten silnik nie jest stworzony do europejskich dłoni
Najlepiej wyjąć akumulator i odkręcić wszystkie rury dolotu powietrza, będzie łatwiej, ale i tak trzeba się nagimnastykować.
A co się dzieje, że chcesz wyciągać?

A co się dzieje, że chcesz wyciągać?
-
- Świeżak
- Posty: 11
- Rejestracja: 3 maja 2023, o 10:43
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0, 150KM, diesel
- Lokalizacja: Barlinek
- Kontakt:
Re: Captiva 2.0 d EGR
Pali mi się check na pomarańczowo jest 13 błędów z dpfa i EGR no i coś syczy i rzęzi przy dodawaniu gazu przy ścianie grodziowej. Muszę rozebrać i zobaczyć 

-
- Świeżak
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 sty 2021, o 23:37
- Reputacja: 0
- Imię: Arkadiusz
- Samochód: Captiva 2008
- Silnik: 2.0 VCDI 150KM 4WD
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Captiva 2.0 d EGR
Dzień dobry koledzy,
Chciałbym Was podpytać o jedna z sprawę w temacie zaworu EGR z Captivy 2.0 150KM. Chodzi o to że szukałem lewego powietrza w dolocie i po podaniu powietrza pod ciśnieniem słychać jak uchodzi właśnie na zaworze EGR w okolicach gruszki a dokładniej tego trzpienia. Kupiłem zamiennik żeby sprawdzić czy to jest normalne i o dziwo nowy zawór ma ten sam objaw. (nie oryginalny - zamiennik Blue Print). I teraz się zastanawiam czy faktycznie tak powinno być czy miałem pecha i trafiłem na nowy zamiennik ale trafiony tym samym problemem. Nie jestem mechanikiem ale jeżeli nieszczelność na trzpieniu zaworu EGR jest normalna to jak to się ma do ciśnienia doładowania i lewego powietrza w dolocie. Zawór wygląda na nierozbieralny więc za bardzo nie ma tego jak uszczelnić.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Łaszo.
Chciałbym Was podpytać o jedna z sprawę w temacie zaworu EGR z Captivy 2.0 150KM. Chodzi o to że szukałem lewego powietrza w dolocie i po podaniu powietrza pod ciśnieniem słychać jak uchodzi właśnie na zaworze EGR w okolicach gruszki a dokładniej tego trzpienia. Kupiłem zamiennik żeby sprawdzić czy to jest normalne i o dziwo nowy zawór ma ten sam objaw. (nie oryginalny - zamiennik Blue Print). I teraz się zastanawiam czy faktycznie tak powinno być czy miałem pecha i trafiłem na nowy zamiennik ale trafiony tym samym problemem. Nie jestem mechanikiem ale jeżeli nieszczelność na trzpieniu zaworu EGR jest normalna to jak to się ma do ciśnienia doładowania i lewego powietrza w dolocie. Zawór wygląda na nierozbieralny więc za bardzo nie ma tego jak uszczelnić.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Łaszo.
-
- Bywalec
- Posty: 179
- Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 4
- Imię: Mariusz
- Samochód: Captiva LT 2010r
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Captiva 2.0 d EGR
ja zmieniałem ostatnio na używkę dostęp ujowy jedna śruba stawiała opór, stary przepuszczał powietrze ale na grzybku od spalin

-
- Świeżak
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 paź 2024, o 06:15
- Reputacja: 0
- Imię: Jaka
- Samochód: Chevrolet Cruze
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM, benz
- Lokalizacja: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Captiva 2.0 d EGR
Cześć! Rozumiem Twoje wątpliwości co do zaworu EGR w Captivie.laszo pisze: ↑8 paź 2024, o 11:48Dzień dobry koledzy,
Chciałbym Was podpytać o jedna z sprawę w temacie zaworu EGR z Captivy 2.0 150KM. Chodzi o to że szukałem lewego powietrza w dolocie i po podaniu powietrza pod ciśnieniem słychać jak uchodzi właśnie na zaworze EGR w okolicach gruszki a dokładniej tego trzpienia. Kupiłem zamiennik żeby sprawdzić czy to jest normalne i o dziwo nowy zawór ma ten sam objaw. Sharpedge Shop (nie oryginalny - zamiennik Blue Print). I teraz się zastanawiam czy faktycznie tak powinno być czy miałem pecha i trafiłem na nowy zamiennik ale trafiony tym samym problemem. Nie jestem mechanikiem ale jeżeli nieszczelność na trzpieniu zaworu EGR jest normalna to jak to się ma do ciśnienia doładowania i lewego powietrza w dolocie. Zawór wygląda na nierozbieralny więc za bardzo nie ma tego jak uszczelnić.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Łaszo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość