Zgłaszać ma obowiązek przedsiębiorca który wprowadził na rynek produkt niebezpieczny inaczej zostanie ukarany, ale u nas już nie ma tego przedsiębiorcy to i nie zgłasza.
A dużo osób już zgłosiło od nas do uokik?


tego nie zgłasza się grupowo tylko każdy kto ma coś niebezpiecznego robi to sam. Na pewno zgłosił sam prezes i ma potwierdzenie wysłanego zgłoszenia bo prezes działa a nie tylko gada, idźcie za jego przykładem

Może warto aby wszyscy zapisywali się na listę że to zrobili? Bo sami widzicie że temat pitolenia tylko o tym nikomu nie pomoże. Trzeba działać a nie gadać
Na moim wezwaniu jest opisane jakie szkody może wyrządzić ta Takata, można też posiłkować się tym że są otwarte akcje serwisowe innych producentów, podałam też numer tej akcji u mnie, podczas gdy Wy przy tych samych częściach niebezpiecznych nie macie ochrony. Zgłasza się przez ePUAP. Zgłaszajcie kto jeszcze tego nie zrobił, bo bez Waszych zgłoszeń nikt się tym nie zajmie

jak zgłosicie i UOKiK zajmie się tym to i z urzędu wyznaczy likwidatora wady. Kto już zgłosił do dzisiaj?
https://uokik.gov.pl/produkty-i-nadzor- ... onsumentow
Jest tam opisane co im potrzebne:
Jest też link do formularza:
Dodano po 24 minutach 41 sekundach:
bubu1769 pisze: ↑15 mar 2024, o 00:24
Dlatego też chcemy zgłosić to do UOKiK, może oni będą w stanie coś pomóc/doradzić.
Nagłośnienie całej sprawy w portalach społecznościowych też raczej nie zaszkodzi a przynajmniej może trafi to do kilku dodatkowych osób nieświadomych problemu.
Tego nie robi się grupowo a osobiście. Ja mam taki pomysł aby przygotować opis problemu wspólnie, aby tylko ludzie mogli go skopiować i wkleić w swój formularz na ePUAP, jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił. I opublikujemy ten tekst i tu i na FB - jako tekst do skopiowania w zgłoszenie. Jak ludzie nie będą tych zgłoszeń wysyłać to nic nie osiągnięcie. Chyba tu nie ma co czekać i zajmować się problemem od doopy strony jak politycy i tylko o nim pitolić że jest duży. Ja ze swojej strony mogę w weekend poszukać akcji serwisowych na te poduszki innych producentów pod UOKiK to dostarczę Wam numery tych akcji. Jak będziecie potrzebowali wsparcia papugi to dorzucę się do składki grupowej

nie piszcie do tych ASO bo to bez sensu, to oni powinni pisać do Was. ASO ma zawsze gotowy formularz na zbycie klienta. Wiedzą to najlepiej ci którzy tam pracowali.

Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.