PRZÓD:
w pierwszej wersji użyłem do pozycyjnych zwykłe W5WT10 -efekt żaden więc wymieniłem na W5WT10 5xSMD 5050 kolor biały zimny, świeciły dużo lepiej ale drażnił mnie dysonans barwy tych ledów z barwą drogowych osramów -wymieniłem je na W5WT10 9xSMD 5050 kolor biały ciepły-strzał w 10! świetnie wypełniają odbłyśnik i wspólnie z drogowymi dają sporo więcej światła - szkoda ale w tym formacie nie znalazłem silniejszych w tej barwie- wniosek -dobierać ledy barwowo pod kolor drogowych
WNĘTRZE
znów w pierwszej wersji wziąłem zimną barwę C10W- światła dużo więcej niż fabryczna rurkowa ale barwa nieprzyjemna dla mnie więc wymieniłem na C10W6xSMD biała ciepła i efekt jest znakomity
BAGAŻNIK
zagospodarowałem ledówkę barwy zimnej która mi została po wyjęciu z kabiny bo tu barwa ma mniejsze znaczenie -dołożyłem drugą lampkę od Lanosa z drugą zimnąC10W 6xSMD i mam widno jak w dzień komora bagażnika jest czarna i lepszy efekt był by przy barwie ciepłej no ale wzrost kosztu a efekt i tak dobry
OTR

zagospodarowałem zwykłe ledy W5W wyjęte z przodu efekt dobry i wystarczający
LAMPY TYLNE
tu było sporo zamieszania w pierwsze wersji zainstalowałem Ba15s oraz Bay15d 19xDIP barwy zimnej i fatalnie!

WAŻNA UWAGA -kolor biały zimny z czerwonym kolorem klosza wzajemnie się redukują dając brudną barwę o fioletowym odcieniu - natomiast kolor ciepły dopełnia się z kolorem czerwonym
DRUGA WAŻNA UWAGA - włożenie żarówki led do kierunkowskazu powoduje zjawisko migotania jak przy przepalonej żarówce bo przerywacz kierunkowskazu jest obliczony na obciążenie ok 45W na stronę- włożenie dwóch żarówek prawdopodobnie dało by światło ciągłe bez migania
