Problem z odpaleniem po "24" godzinach

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Tomaszko
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 2 lut 2022, o 19:37
Reputacja: 1
Imię: Tomasz
Samochód: Captiva LS
Silnik: 2.0VCDI
Lokalizacja: Janów L.
Kontakt:

Problem z odpaleniem po "24" godzinach

Post autor: Tomaszko » 6 lut 2022, o 11:54

Witam,ostatnio miałem ze swoją Captivą istny wysyp problemów.Dpf wypalał się co 5 km wymiana czujnika różnicy ciśnień-brak poprawy a pod spodem niestety niespodzianka przepalone złącze elastyczne i luźna rurka ciśnienia za DPF śruba mocująca skorodowała i po prostu rozpadła się w dłoni na pół zmartwiony faktem że błędne wskazania ciśnień mogły go doprowadzić do niepełnych wypaleń w przeszłości postanowiłem odkręcić i zajrzeć początkowo dla sprawdzenia wlewałem wodę wężem i przebierała bo na wylocie tylko mała struga.K2DPFCLINER inna chemia wypłynęło mnóstwo żółtego popiołu po czyszczeniu woda swobodnie przepływała więc poprawa jest.wspawanie nowego łącznika i dalej problemy 4,5bieg od 2000-2400szarpanie.na LM327 okazało się że niewiadomo jak długo tak jeżdżę ale EGR zacięty w pozycji otwartej Ciągle status NIE UKOŃCZONO próbowałem odkręcić ale śruby przegrzane zardzewiałe i do tego trzeba mieć ręce i narzędzia skrzata.zaślepiłem go nierdzewna blaszka w miejscu gdzie rurka od chłodnicy EGRu przykręcona jest za i pod przepustnica.i po odpaleniu na kompie odrazu STATUS EGR UKOŃCZONO.no i wiadomo zrobił się żywszy itd ,rozwiązałem jeszcze jeden problem turbina bez oporów ciągnęła gazy i mgle olejowa przez ten cały separator na odmie,pęknięta membrane wymieniłem na nową.auto stało się zrywniejsze i wydaje mi się że silnik lepiej pracuje obroty nie falują.podszarpywsnie o którym
Mo mówiłem na początku znikło.Pozostał jeszcze jeden problem bo po nocy nie chce odpalić mogę kręcić nawet 10 min z tego co obserwuje to jakby opadało paliwo a jak zluzuje obudowę filtra przekrece 2-3 razy kluczykiem pompka zasilająca dopompuje a paliwo wypłynie na zewnątrz filtra to po ponownym skręceniu filtra odpala po chwili.Dodam że filtr nowy ciśnienie na szynie na zgaszonym jest po nocy ok 4bary,podczas kręcenia 260bar podczas pracy w zakresie 460bar max do 1400bar z groszami.Moje pytanie czy winę może ponosić regulator ciśnienia na listwie i puszcza na nadmiar i opada do baku no ale wtedy po nocy ciśnienie na listwie byłoby 0 i jeszcze jedno pytanie gdy dmucham ustami w przewód łączący pompę wysokiego ciśnienia z filtrem słyszę dźwięk paliwa w baku czy to normalne że ustami przepompuje paliwo przez układ i wypływa nadmiarem baku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość