Captiva bierze olej 2.4 BG po lifcie silnik LE5

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
GrzesiekCh
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 26 sty 2020, o 13:30
Reputacja: 0
Imię: Grzegorz
Samochód: Captiva
Silnik: 2,4 b+g
LPG: TAK
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Captiva bierze olej 2.4 BG po lifcie silnik LE5

Post autor: GrzesiekCh » 7 gru 2021, o 17:03

Witam. Mam kłopot. Captiva bierze sporo oleju. Na liczniku 190 tyś. Postoję chwilę na światłach i jak ruszam to za mną siwy dym. Zaczyna mnie to irytować proszę o sensowną poradę czy remont silnika się kalkuluje jak z częściami ewentualnie polecić jakiś sprawdzony warsztat w mojej okolicy. Może ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać.

GrzesiekCh
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 26 sty 2020, o 13:30
Reputacja: 0
Imię: Grzegorz
Samochód: Captiva
Silnik: 2,4 b+g
LPG: TAK
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Re: Captiva bierze olej 2.4 BG po lifcie silnik LE5

Post autor: GrzesiekCh » 19 gru 2021, o 16:33

Nie ma nikogo kto by pomógł? To może ktoś wie gdzie można kupić części do kompletnego remontu silnika?

Awatar użytkownika
papieju
Fachman
Posty: 2040
Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
Reputacja: 68
Imię: Marcin
Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
Silnik:
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Re: Captiva bierze olej 2.4 BG po lifcie silnik LE5

Post autor: papieju » 19 gru 2021, o 17:23

Stoją pierścienie. Ogarnie to każdy mechanik który ma jakiekolwiek pojęcie ale nikt nie wie kto jest dobry w Twojej okolicy bo i skąd. Trzeba zrzucić czapkę, dać nowe pierścienie, prawdopodobnie nominalne jeszcze podejdą ale to sobie zmierzą, warto dać nowe uszczelniacze zaworowe i ogólnie zrobić głowicę. Przy składaniu nowy rozrząd płyny. I polata drugie tyle. Co do kosztów to pewnie między 2-3 tys, może więcej może mniej. Całkiem możliwe że pierścienie trzeba będzie ściągać zza granicy

GrzesiekCh
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 26 sty 2020, o 13:30
Reputacja: 0
Imię: Grzegorz
Samochód: Captiva
Silnik: 2,4 b+g
LPG: TAK
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Re: Captiva bierze olej 2.4 BG po lifcie silnik LE5

Post autor: GrzesiekCh » 22 gru 2021, o 15:24

Dzięki za odpowiedź. Niestety w międzyczasie okazało się, że wypaliło zawór więc będzie więcej roboty... Pawie 180 tysi na gazie zrobiło i klękło. Z samymi pierścieniami kiepsko, ale tłoki z pierścieniami już kupi, ale kosz 3x większy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość