Zaczęło się od pękniętego węza w układzie - auto pojechało do mechanika - wąż wymieniony, wydawało się ze to z powodu wieku (auta prod. rok 2012)
Jedziemy dalej po kilku tygodniach to samo tylko inny wąż, zlokalizowany wymieniony, sprawdzono czy nie ma wycieków przy uszczelce, wymieciono termostat, korek od zbiorniczka wyrównawczego - było super, było...
Wczoraj patrzę pod maskę w zbiorniczku wyrównawczym pusto

Dolałem... dziś moze z 15 km zrobiłem 1/3 ze zbiorniczka uciekła...
Znów jakaś duża nieszczelność...
Na czwartek umówiony jestem do mechanika ale po ostatniej wizycie już mi mówił że sprawdził układ płynem uv i nic nie znalazł żadnego dodatkowego wycieku.
Osobiście celuje w trochę w nagrzewnicę bo podczas puszczania nawiewu szyba paruje na dosyć długi czas, ale patrzyłem pod dywanikiem... sucho.
Czy ktoś miał podobny problem, jakieś pomysły sugestie ?
Z góry dziękuję.