T300, "wakacyjna przygoda" :-(
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2346
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Tak mój jest ten błąd. Czytałem ten twój odnośnik do tego tematu ale nie wiem jak rozwiązałeś tą sytuację. Podpowiedź. I daj znać co z tą cewką bo mam dylemat czy brać czy nie brać i czy NGK czy Delphi
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
nie podejdzie, szukaj po numerze z tyłu ten E83 12654172
Ja niestety jestem ślepy co do danych, bo padła mi domowa chmura gdzie miałem wszystkie dane z TIS.
Ja niestety jestem ślepy co do danych, bo padła mi domowa chmura gdzie miałem wszystkie dane z TIS.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Krzyś, jest na rynku wiele E83 12654172 od różnych aut, w tym często od Astry lub Insigni.
Od T300 też się trafiają, ale nie widzę od 1,2.
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
Problem nigdy nie wrócił.
Po jakimś czasie błędu już nie było.
Od T300 też się trafiają, ale nie widzę od 1,2.
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
Przejrzałem i wysprejowałem wtyki i gniazda sterownika.
Problem nigdy nie wrócił.
Po jakimś czasie błędu już nie było.
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Numer sterownika ma znaczenie, reszta to tylko wsad.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Rozmyślam .....
Możliwe kierunki działań:
- wysłać sterownik do sprawdzenia i ewentualnej naprawy (czas
, ale większa pewność),
- szukać zestawu startowego (pracochłonna wymiana, brak pewności, chwilowo brak na rynku),
- kupić odpowiedni sterownik i szukać możliwości sklonowania ...
Możliwe kierunki działań:
- wysłać sterownik do sprawdzenia i ewentualnej naprawy (czas

- szukać zestawu startowego (pracochłonna wymiana, brak pewności, chwilowo brak na rynku),
- kupić odpowiedni sterownik i szukać możliwości sklonowania ...
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
wybierz 1 opcje, jak sprawdzisz wszystkie wiązki.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Wieści z frontu:
Prace przy aucie rozpoczęliśmy od dwóch nieudanych prób zapalenia.
Następnie, nie wykonując żadnych innych czynności, podmieniliśmy moduł zapłonowy (z "chińskiego" na oryginalny Delphi).
Auto natychmiast zapaliło. Zgasiłem i zapaliłem ponownie. Poszarpałem na pracującym silniku wiązki dostępne z komory silnika, po czym uniosłem auto i poszarpałem wiązki od spodu auta, w szczególności tę do czujnika położenia wału. Silnik cały czas pracował idealnie. Opuściłem auto, opukałem wiązki i wrażliwe podzespoły trzonkiem młotka - brak reakcji silnika, wolne obroty idealne. Wykonaliśmy kilka kilometrowych rundek wokół warsztatu co jakiś czas gasząc i zapalając silnik - bez zarzutu.
Na koniec testów podmieniliśmy z powrotem moduł zapłonowy na ten stary i ..... auto również bezproblemowo zapaliło.
Podmieniliśmy jeszcze raz i przyjechaliśmy do domu.
Dodano po 15 minutach 33 sekundach:
Prace przy aucie rozpoczęliśmy od dwóch nieudanych prób zapalenia.
Następnie, nie wykonując żadnych innych czynności, podmieniliśmy moduł zapłonowy (z "chińskiego" na oryginalny Delphi).
Auto natychmiast zapaliło. Zgasiłem i zapaliłem ponownie. Poszarpałem na pracującym silniku wiązki dostępne z komory silnika, po czym uniosłem auto i poszarpałem wiązki od spodu auta, w szczególności tę do czujnika położenia wału. Silnik cały czas pracował idealnie. Opuściłem auto, opukałem wiązki i wrażliwe podzespoły trzonkiem młotka - brak reakcji silnika, wolne obroty idealne. Wykonaliśmy kilka kilometrowych rundek wokół warsztatu co jakiś czas gasząc i zapalając silnik - bez zarzutu.
Na koniec testów podmieniliśmy z powrotem moduł zapłonowy na ten stary i ..... auto również bezproblemowo zapaliło.
Podmieniliśmy jeszcze raz i przyjechaliśmy do domu.
Dodano po 15 minutach 33 sekundach:
Szczuplin proszę daj linka do tego wątku. Chciałbym się dowiedzieć jak się zakończyła sprawa, bo przytoczony przez Ciebie post został napisany w dniu wymiany modułu i nie wynika z niego co się ewentualnie wydarzyło później.
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2346
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Proszę cały wątek.
https://astraklub.pl/viewtopic.php?f=16 ... 0cd8a17465
https://astraklub.pl/viewtopic.php?f=16 ... 0cd8a17465
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Dziękuję.
Tymczasem auto pojechało do lasu na grzyby i wróciło.
Rzecz jasna nie uznaję tematu za zamknięty i zastanawiam się nad wysłaniem sterownika do sprawdzenia.
Tymczasem auto pojechało do lasu na grzyby i wróciło.
Rzecz jasna nie uznaję tematu za zamknięty i zastanawiam się nad wysłaniem sterownika do sprawdzenia.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 35
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Myślę, że przy tego typu usterce, której objawy występują od czasu do czasu i znikają, to nie najlepszy pomysł wysyłać go do sprawdzenia.
Dlaczego? Bo przy jego teście, gdy usterka się nie ujawni, odeślą go z powrotem i stwierdzą, że jest sprawny. Nie sądzę, aby testowali go kilka dni do momentu aż
usterka się ujawni.
Druga sprawa, czy aby na pewno to wina ECM

W elektronice to są najgorsze usterki do wykrycia, gdy pojawiają się tylko od czasu do czasu, po czym pracują poprawnie. W takim przypadku wymienia się cały moduł.
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2346
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
W moim przypadku po kasacji P0335 błąd wraca po dosłownie po sekundach i obroty na zero (czujnik ma może z pół roku). Sam nie wiem co robić..
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Auto zrobiło dzisiaj bezproblemowo kilka krótkich kursów. Normalnie boję się odjechać więcej niż kilka kilometrów od domu 
***
Barus - sam mam poważne wątpliwości, bo polecana firma z wybrzeża chce 800 zł za naprawę w przypadku wykrycia usterki.
Pracuję nad możliwością zakupu drugiego sterownika i przeniesienia wsadu z mojego.
Czy ktoś może polecić wykonawcę ? Najchętniej w Warszawie.

***
Barus - sam mam poważne wątpliwości, bo polecana firma z wybrzeża chce 800 zł za naprawę w przypadku wykrycia usterki.
Pracuję nad możliwością zakupu drugiego sterownika i przeniesienia wsadu z mojego.
Czy ktoś może polecić wykonawcę ? Najchętniej w Warszawie.
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
ta sama firma 

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
W poszukiwaniu rozwiązania odbyłem dzisiaj interesującą rozmowę z serwisantem z Elektro-Bip, która rzuciła trochę nowego światła na temat.
Pan potwierdził, że diagnostyka i naprawa sterownika kosztuje u nich 800 zł. Zastrzegł, że zdarzają się sporadycznie przypadki nieudanego serwisu, gdy nie widać usterki i nie da się zdiagnozować, ale dopiero wymiana sterownika rozwiązuje problem.
Stwierdził też, że niemal na pewno jest w stanie wykonać klon mojego sterownika, chociaż do Chevroleta nigdy tego nie robił. Ponoć jestem pierwszą osobą, która dzwoni w sprawie sterownika do chevi. Koszt takiej operacji Pan ocenił na 400 zł. Oczywiście przy takiej opcji nie może wziąć odpowiedzialności za sprawność sklonowanego sterownika. Dobrą stroną takiego rozwiązania jest fakt zgrania przez wykonawcę zawartości pamięci sterownika, co można później wykorzystać ponownie w sytuacjach awaryjnych.
Teraz sedno sprawy - po opisaniu moich objawów i dotychczasowych dokonań, Pan stwierdził na 90%, że powinienem szukać usterki gdzie indziej, a nie w sterowniku. Nie pasuje mu to na usterkę sterownika.....
Pozostaje mi do sprawdzenia jeden element, którego nie zdołałem namierzyć.
Pomóżcie proszę ustalić, gdzie znajduje się czujnik położenia pedału sprzęgła ???
Obmacałem w sobotę wszystkie dostępne zakamarki i go nie znalazłem, choć gadzina gdzieś jest, bo "cpyka" kiedy ruszam pedałem. Pan zaproponował oględziny przewodów w jego rejonie oraz odpięcie czujnika i pojeżdżenie bez niego. Być może służy tylko do tempomatu.
Oto dlaczego taki kierunek: Przyznaję, tego obwodu nie sprawdziłem, bo nie wiem gdzie jest.
Pewne jednak, że przy każdym zapalaniu oraz podczas każdej jazdy używam pedału sprzęgła.
***
Chyba dzisiaj powsadzam telefon we wszystkie szpary, w które nie sięgnęło oko.
***
Wczoraj wieczorem sprawdzałem ELMem błędy. Nic nie znalazł.
Pan potwierdził, że diagnostyka i naprawa sterownika kosztuje u nich 800 zł. Zastrzegł, że zdarzają się sporadycznie przypadki nieudanego serwisu, gdy nie widać usterki i nie da się zdiagnozować, ale dopiero wymiana sterownika rozwiązuje problem.
Stwierdził też, że niemal na pewno jest w stanie wykonać klon mojego sterownika, chociaż do Chevroleta nigdy tego nie robił. Ponoć jestem pierwszą osobą, która dzwoni w sprawie sterownika do chevi. Koszt takiej operacji Pan ocenił na 400 zł. Oczywiście przy takiej opcji nie może wziąć odpowiedzialności za sprawność sklonowanego sterownika. Dobrą stroną takiego rozwiązania jest fakt zgrania przez wykonawcę zawartości pamięci sterownika, co można później wykorzystać ponownie w sytuacjach awaryjnych.
Teraz sedno sprawy - po opisaniu moich objawów i dotychczasowych dokonań, Pan stwierdził na 90%, że powinienem szukać usterki gdzie indziej, a nie w sterowniku. Nie pasuje mu to na usterkę sterownika.....
Pozostaje mi do sprawdzenia jeden element, którego nie zdołałem namierzyć.
Pomóżcie proszę ustalić, gdzie znajduje się czujnik położenia pedału sprzęgła ???
Obmacałem w sobotę wszystkie dostępne zakamarki i go nie znalazłem, choć gadzina gdzieś jest, bo "cpyka" kiedy ruszam pedałem. Pan zaproponował oględziny przewodów w jego rejonie oraz odpięcie czujnika i pojeżdżenie bez niego. Być może służy tylko do tempomatu.
Oto dlaczego taki kierunek: Przyznaję, tego obwodu nie sprawdziłem, bo nie wiem gdzie jest.
Pewne jednak, że przy każdym zapalaniu oraz podczas każdej jazdy używam pedału sprzęgła.
***
Chyba dzisiaj powsadzam telefon we wszystkie szpary, w które nie sięgnęło oko.
***
Wczoraj wieczorem sprawdzałem ELMem błędy. Nic nie znalazł.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Ogólnie u ciebie mogą występować dwa czujniki, cyfrowy pozycja 31 i analogowy pozycja 20
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Czujnik ten służy do kontroli rozruchu silnika - bez wciśniętego sprzęgła nie zapalisz silnika nawet "na luzie" bez wrzuconego biegu. Ale wtedy to nawet rozrusznik nie zakręci. Może jeszcze do czegoś, np na pewno tempomat korzysta z tych informacji. Natomiast jego usterka nie powinna powodować zgaśnięcia silnika ani braku zapłonów przy kręceniu rozrusznikiem. No chyba, że awaria tego czujnika powoduje zaburzenie linii zasilania czujnika wału. I chyba taka jest sugestia.

- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Dziękuję bubu.
Zapewne mam cyfrowy, bo chyba go słyszę. Tylko co tam może powodować zwarcie ?
Ale go schowali .....
A po co tam analogowy ? Potencjometr jakiś ?
***
Wojtku, zapalę bez sprzęgła. Robię tak często kiedy auto jest na podnośniku i nie mogę wejść do środka a potrzebuję zapalić. Na luzie wystarczy sam kluczyk.
Oczywiście że chodzi o błąd napięcia zasilającego czujniki.
Zapewne mam cyfrowy, bo chyba go słyszę. Tylko co tam może powodować zwarcie ?
Ale go schowali .....
A po co tam analogowy ? Potencjometr jakiś ?
***
Wojtku, zapalę bez sprzęgła. Robię tak często kiedy auto jest na podnośniku i nie mogę wejść do środka a potrzebuję zapalić. Na luzie wystarczy sam kluczyk.
Oczywiście że chodzi o błąd napięcia zasilającego czujniki.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2021, o 10:44 przez tdon, łącznie zmieniany 1 raz.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Jak będę mieć chwilę to przejrze schematy jak wyglądają linie zasilania.
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Z góry dziękuję 

- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
To mnie zaskoczyłeś. W cruze i orlando nie uruchomi się rozrusznik bez wciśniętego sprzęgła. Wiem, że tak ma większość współczesnych aut z manualną skrzynią. Nawet chyba to jakiś wymóg obecnej homologacji jest.
Może tak mają tylko te, które posiadają automatyczne podtrzymywanie rozruchu?


- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Albo ja mam zwalony czujnik, ale to mało prawdopodobne, bo rozłącza tempomat.
Widzę też, że ten cyfrowy ma tylko 2 piny, więc pojedynczy styk, zatem nie ma że część działa a część nie.
Nadal z rysunku nie widzę, gdzie potencjalnie szukać tego analogowego.
Muszę dzisiaj na uszach stanąć i go znaleźć żeby potwierdzić lub obalić teorię czujnika.
Swoją drogą, żeby tam ?????
Dodano po 13 minutach 38 sekundach:
Taka mi się myśl nasunęła...
Jak u ciebie z odmą ? Możesz łatwo wyjąć korek wlewu oleju na wolnych obrotach ?
Co z tego że czujnik ma pół roku ? Ja mam teraz piąty. Wygląda na to, że cztery uległy uszkodzeniu podczas pracy z niesprawną odmą.
Czy odpinałeś ten nowy czujnik ? Nie masz oleju we wtyczce ?
Czy kiedy znikną wskazania obrotomierza to auto warczy, jest słabe i szarpie ?
Widzę też, że ten cyfrowy ma tylko 2 piny, więc pojedynczy styk, zatem nie ma że część działa a część nie.
Nadal z rysunku nie widzę, gdzie potencjalnie szukać tego analogowego.
Muszę dzisiaj na uszach stanąć i go znaleźć żeby potwierdzić lub obalić teorię czujnika.
Swoją drogą, żeby tam ?????
Dodano po 13 minutach 38 sekundach:
Taka mi się myśl nasunęła...
Jak u ciebie z odmą ? Możesz łatwo wyjąć korek wlewu oleju na wolnych obrotach ?
Co z tego że czujnik ma pół roku ? Ja mam teraz piąty. Wygląda na to, że cztery uległy uszkodzeniu podczas pracy z niesprawną odmą.
Czy odpinałeś ten nowy czujnik ? Nie masz oleju we wtyczce ?
Czy kiedy znikną wskazania obrotomierza to auto warczy, jest słabe i szarpie ?
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2346
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Tomek zrobię test z tą odmą i cewką, i dam znać. Nie pochylałem się wcześniej nad tym tematem.
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Zrób test odmy i sprawdź czujnik na zawartość oleju w złączu elektrycznym.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
Jeśli dobrze rozumiem to w wersji z tempomatem (KL9) czujnik sprzęgła jest analogowy (potencjometr) a w wersji bez tempomatu cyfrowy.
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T300, "wakacyjna przygoda" :-(
A czy KL9 nie dotyczy przypadkiem wersji ze stop-start ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości