Błąd P 2500
-
- Świeżak
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 maja 2021, o 21:55
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.2, 187KM, diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Błąd P 2500
Właśnie wyświetlił mi się błąd P 2500.. Winowajca to alternator?? Prąd ładowania jest poniżej 13V czyli niezbyt dużo..
Kontrolka od ładowania się nie świeci.. demontować altek czy skasować błąd i obserwować?
Kontrolka od ładowania się nie świeci.. demontować altek czy skasować błąd i obserwować?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2021, o 16:52 przez bubu1769, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto duplikat.
Powód: Usunięto duplikat.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Błąd P 2500
Zależy z którego roku masz Captive, bo jak z tych nowszych z okolic 2013 to masz inteligentny układ ładowania. Wtedy na światłach dziennych komputer może obniżyć napięcie ładowania nawet w okolice 12.5V, jednak wtedy nie wywala błędów.
-
- Świeżak
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 maja 2021, o 21:55
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.2, 187KM, diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Błąd P 2500
Captiva 2013. Błąd wywaliło pierwszy raz.. napięcie waha się od 13.1 bez obciążenia do 13.5 V kiedy włącza się radio, klima i światła.
Padł mi sterownik wentylatorów po naprawie i to mogło wywołać zakłócenie... Skasowałem błąd i zobaczę co będzie
Padł mi sterownik wentylatorów po naprawie i to mogło wywołać zakłócenie... Skasowałem błąd i zobaczę co będzie
-
- Świeżak
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 maja 2021, o 21:55
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.2, 187KM, diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Błąd P 2500
No dobra, chwilę pojeździłem i kontrolowałem prąd. .. napięcie waha się od 11,8 V do 13,9 V niezależnie czy działają zjadacze prądu w aucie czy nie. Błędu brak, Aku pokazuje 100% naładowania na teście. Stąd moje pytanie, orientuje się ktoś jakie są przedziały prądu ładowania w Captivie?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Błąd P 2500
Czym mierzyłeś? Pewnie błąd pomiaru też wchodzi w grę.
- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd P 2500
Pasek naciągnięty?
-
- Świeżak
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 maja 2021, o 21:55
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.2, 187KM, diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Błąd P 2500
Odczyt przez Car Scaner w czasie rzeczywistym.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Błąd P 2500
Powiem tak, przez obdII to jest tak średnio dokładny pomiar. Program Piston pokazuje dobre 0,3V mnirj niż Torque Pro, a jeszcze więcej pokazuje multimetr bezpośrednio na akumulatorze i to chyba najbardziej miarodajna metoda. Sprawdzaj na postoju pamiętając że na dziennych komp zbija napięcie do koniecznego minimum a na światłach podbija (oczywiście w zależności od stanu akumulatora). Tak w ogóle ilu letni masz aku?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość