
Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
Przy naprawie wtrysków nie rusza się kolektora sscego w którym są klapy nie kraty wirowe. To że jest błąd P200A nie oznacza na 100% problem z klapami. 

*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

- Solidny
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 maja 2020, o 11:20
- Reputacja: 0
- Imię: Dawid
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0, 163KM, diesel
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
Z Klapami literówka Pan z ASO zadzwonił ze koszt naprawy 1450zl oczywiście nie robię spróbuje to skonsultować z innym mechanikiem ponieważ nie wiem co o tym myśleć z poprzedni pan mówił żeby wymieniać cały korektor bo to nie musza być konkretnie klapy a teraz: Cenę za wymianę Klap wirowych i żeby te klapy wymienić. Cena części 670 reszta robocizna.
Re: Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
Ja mam P200A praktycznie przy każdym wypalaniu (czyli tak że dwa razy w tygodniu
) sprawdzali mi w ASO te klapy, bo też tak myśleli. Poszposzperali kamerą i okazało się że są całe i zaczepy też ok, syfu nie ma jakoś strasznie dużo. Zasugerowali że jak błąd sam znika i auto nie wchodzi w tryb awaryjny to może się jakoś minimalnie przycinają albo trzeba szukać innej przyczyny, więc szkoda moich pieniędzy i czasu na to.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
- Solidny
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 maja 2020, o 11:20
- Reputacja: 0
- Imię: Dawid
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0, 163KM, diesel
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
A jeszcze ostatnie najważniejsze pytanie. Falują może komuś z tym błędem obroty bo ostatnio przez około 2tys km (odrazu po naprawie) obroty falują na biegu jałowym tylko i wyłącznie po nagrzaniu silnika do mniej więcej 60 stopni+( przy temperaturze -15 gdy silnik miał 90 stopni już to falowanie nie występowało i silnik chodził jak powinien). Serwis nie potrafi powiedzieć co to może być. Oddają mi auto, gdyż jak mówią nie są w stanie tego naprawić, bo żaden błąd nie występuje i mechanicy nie wiedzą co to może być. Też pytanko serwis zdążył też sprawdzić dpf i w komputerze pokazuje, że był wypalany 300km temu a mi żadna ikonka wypalania dpf przez 2 tyś km nie wyświetliła.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
Jak jest wszystko ok z dpf to żadna kontrolka się nie zapala podczas wypalania. 

*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

- Solidny
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 maja 2020, o 11:20
- Reputacja: 0
- Imię: Dawid
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0, 163KM, diesel
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
Naczy chodzi o to, że podczas wypalania dpf'a w instrukcji dobra przeczytałem, mój błąd po prostu gdy dpf nie może się wypalić to dopiero kontrolka się zapala, a tak to podczas tras automatycznie się wypala bez żadnej kontrolki. Dobra, dzięki wszystkim za pomoc teraz uciekam na temat falowania obrotów na biegu jałowym podczas postoju
Miłego wszystkim

- Mitko
- Bywalec
- Posty: 158
- Rejestracja: 20 sty 2015, o 22:49
- Reputacja: 1
- Imię: Włodek
- Samochód: Cruze 2,0 VCDI LT+
- Silnik: 2.0, 163 KM, MT diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Błąd P200A i P0101 Cruze 2.0vcdi 163
Dzisiaj pojawił mi się błąd P200A i kontrolka silnika gdy pojechałem wypalić DPFa bo OPL Monitor pokazywał 99 % zapełnienia. DPF wypalił się do zera. Auto jeździ normalnie, bez jakichkolwiek złych objawów. Na ruskim forum wyczytałem jak gość walczył z tym błędem w Captiwie (niesamowita historia nawiasem mówiąc) i koniec końców okazało się, że winny był zawór N75. Kupił więc nowy o nr 25183170 i kłopoty zniknęły. Zanim jednak go zamontował zmierzył opór, który wyniósł 15,4 Ω. Ten stary niby zły wymontowany miał opór 17,8 Ω. Mam taki używany w garażu i jego opór wynosi 14,7Ω. Moje pytanie jest takie - czy ktoś wie jaka dokładnie powinna być oporność zaworu N75 nr 25183170 ? U tego rosjanina w sumie nie aż taka wielka różnica oporu a jednak miała wpływ na błąd. Ponadto w necie generalnie podają, że oporność zaworu N75 powinna wynosić 25 - 35 Ω (może nie koniecznie wszystkich ?).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość