Poszukuję przewodu (rurki) łączącego podstawę termostatu i obudowę przepustnicy.
Jaki to ma numer części albo gdzie to kupić albo od czego pasuje?
przewód grzewczy przepustnicy Orlando 1.8
-
- Świeżak
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 sie 2018, o 20:38
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8, 16V, 141 KM
- LPG: STAG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
- C77
- Fachman
- Posty: 2337
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 12
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Piękne Miasto
- Kontakt:
Re: przewód grzewczy przepustnicy Orlando 1.8
To obowiązkowe wyposażenie każdego kto ma Cruzaka czy Orlandera z XER.
Pasuje od Opli z XER.
Na kitajskim pchlim targu jest za grosze:
https://pl.aliexpress.com/item/10050015 ... 6062%23666
Pasuje od Opli z XER.
Na kitajskim pchlim targu jest za grosze:
https://pl.aliexpress.com/item/10050015 ... 6062%23666
Pogłoski o mojej śmierci były mocno przesadzone
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG

Ja na Drive2
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG

Ja na Drive2
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: przewód grzewczy przepustnicy Orlando 1.8
Wstawienie zwykłego wężyka też by pewnie załatwiło sprawę.
Od strony termostatu przełożyć oryginalna złączkę na od strony przepustnicy po prostu nasadzić na króciec.
Od strony termostatu przełożyć oryginalna złączkę na od strony przepustnicy po prostu nasadzić na króciec.
- C77
- Fachman
- Posty: 2337
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 12
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Piękne Miasto
- Kontakt:
Re: przewód grzewczy przepustnicy Orlando 1.8
Samych złączek kitajce sprzedają na tony a nie sztuki bo one padają jak muchy,
(nie pamiętam już czy GM sprzedaje same złączki).
Przy termostacie na 105.C tam jest po prostu za gorąco
i wszystko zdycha, wręcz rozpada się w rękach vide w/w złączki
o wiele prędzej niż w pierwszych XERach z roboczą temp. 92.C.
Ten silnik który nigdy nie stygnie.
To przegrzanie przekłada się dosłownie na wszystko,
zmniejszając żywotność wszelkich uszczelek, przewodów, węży, zbiorniczków, złączek, oleju,
powoduje odkształcenia rozmaitych elementów, nawet na pękające klapki nagrzewnicy ma wpływ.
Na D2 ludzie o tym elaboraty piszą.
(nie pamiętam już czy GM sprzedaje same złączki).
Przy termostacie na 105.C tam jest po prostu za gorąco
i wszystko zdycha, wręcz rozpada się w rękach vide w/w złączki
o wiele prędzej niż w pierwszych XERach z roboczą temp. 92.C.
Ten silnik który nigdy nie stygnie.
To przegrzanie przekłada się dosłownie na wszystko,
zmniejszając żywotność wszelkich uszczelek, przewodów, węży, zbiorniczków, złączek, oleju,
powoduje odkształcenia rozmaitych elementów, nawet na pękające klapki nagrzewnicy ma wpływ.
Na D2 ludzie o tym elaboraty piszą.
Pogłoski o mojej śmierci były mocno przesadzone
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG

Ja na Drive2
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG

Ja na Drive2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość