Witam, ostatnio miałem awarie, strzelił mi wąż który doprowadza wodę do parownika, przewód wymieniłem i po powrocie do domu zrobiłem płukankę układu. Od tego czasu zauważyłem że jeśli wrócę samochodem po około 10 km i odkręcam zbiorniczek wyrównawczy natychmiast wyrzuca mi płyn(Dzieje się tak tylko po wyłączeniu silnika, jeśli wrócę z "trasy" i odkręce zbiorniczek nie wyłączając silnika płyn nie wraca. (Wiem że nie wolno robić tego na gorącym silniku).
Po wystygnięciu silnika wąż który idzie od termostatu do chłodnicy jest zassany.
Wydaje mi się ze dobrze odpowietrzyłem układ ale nie wykluczam opcji że nie jest odpowiednio odpowietrzony.
Co może być przyczyną takiego cisnienia?
Zatkany układ?
Termostat zmieniałem około pół roku temu ale zauważyłem że mechanik założył termostat od opla i kable do grzałki termostatu są tak napięte że uszkodzona jest kostka, wydaje mi się że ona już nie łączy (jak to sprawdzić?) Gdzie można taką kupić ?
...
Mozna kupić samą śrubkę/odpowietrznik do chłodnicy? Bo mój się wyrobił i bardzo ciężko go odkręcić.
Z góry dzięki
