Niestety zdjęć nie robiłem bo mnie szlag trafił. W lacetti to praktycznie 5 śrub i schowek zdjęty, a tutaj to chyba 15 śrub jak nie więcej, demontaż środkowej konsoli wraz z nawiewem, demontaż praktycznie środkowego tunelu i jeszcze ozdobna listwa nad schowkiem, nie wspomnę o progach i plastikach przy nogach.
Wymiana filtra kabinowego
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Wymiana filtra kabinowego
Czy ktoś z użytkowników robił samemu ? Dzisiaj się za to zabrałem i żeby się dostać do niego to prawie pół auta rozmontowałem. Niestety postępowałem wg. TIS, czy jest jakiś prostszy sposób ?
Niestety zdjęć nie robiłem bo mnie szlag trafił. W lacetti to praktycznie 5 śrub i schowek zdjęty, a tutaj to chyba 15 śrub jak nie więcej, demontaż środkowej konsoli wraz z nawiewem, demontaż praktycznie środkowego tunelu i jeszcze ozdobna listwa nad schowkiem, nie wspomnę o progach i plastikach przy nogach.
Jedynie ta operacja na plus, że wiem jak zdjąć tą ozdobną listwę. Jest przykręcona pod środkową konsolą
No i jak składałem to została tradycyjnie jedna śrubka, nie wiem gdzie nie wkręciłem, zostanie na przyszłość. W lacettim też tak miałem, śrubka została, a auto niejednokrotnie rozkręcane w tych miejscach i nigdy nie mogłem znaleźć miejsca dla niej 
Niestety zdjęć nie robiłem bo mnie szlag trafił. W lacetti to praktycznie 5 śrub i schowek zdjęty, a tutaj to chyba 15 śrub jak nie więcej, demontaż środkowej konsoli wraz z nawiewem, demontaż praktycznie środkowego tunelu i jeszcze ozdobna listwa nad schowkiem, nie wspomnę o progach i plastikach przy nogach.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
Bunioopl
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
Wyciăgnij schowek, a za nim jest obudowa od filtra na zatrzaski.
Po otwarciu schowka z prawej jego strony zobaczysz amortyzator. Trzeba go rozpiąć. Potem boczne ścianki schowka scisnąć do siebie aż wyskoczy z zabezpieczenia. Potem tylko wyjąć z zawiasów.
Po otwarciu schowka z prawej jego strony zobaczysz amortyzator. Trzeba go rozpiąć. Potem boczne ścianki schowka scisnąć do siebie aż wyskoczy z zabezpieczenia. Potem tylko wyjąć z zawiasów.
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
A rozpięcie amortyzatora to przypadkiem nie łatwiej pójdzie od strony drzwi, tam gdzie jest wyłącznik poduszki pasażera ? Dostać to się dostałem, ale pytam się na przyszłość, zby znowu połowy auta nie rozbierać i tracić godzinę na to co powinno zająć max. 15 min.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- etac
- Prezes
- Posty: 24968
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
bo to zajmuje 10 minut. Z wypiciem piwa to maks 15 minut. Znajdź filmik towarzysza huri, a na pewno w to uwierzysz.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
Bunioopl
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
ja tam płaskoszczypami go potraktowałem. Nie stawiał oporu. A od strony wyłącznika poduszki chyba się do niego nie dostaniesz.
-
pool80
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
Chwalę się, że w Cruze robię to w minutę 
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
Andrzej coś ty tam nawyczyniał
. Schowek wyciąga sie w 30sekund , a za nim jest wejście do filtra którego wymiana to może minuta.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
Wojtek tak jak na wstępie pisałem, leciałem wg. TIS i instrukcji od filtra
ale nauczyłem się przynajmniej w połowie rozbierać deskę rozdzielczą 
W wolnej chwili zobaczę te wasze sposoby.
W wolnej chwili zobaczę te wasze sposoby.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
Ja w TIS zaglądam tylko gdy mi potrzebny schemat elektryczny. Reszta wszystko przez szukajka forum, yuotube, google. Z reguły po 10 minutach wiem już co zrobić. Nie wierzę, że TIS dla wymiany filtra kabinowego każe rozbierać deskę.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
Faktycznie TIS nakierowuje do demolki
Linkuje do pełnego demontażu schowka a to wystarczy tylko tą uchylną część wyciągnąć. 
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wymiana filtra kabinowego
No ja gupi, zamiast poszukać na googlach to zabrałem się za robotę. Mam nauczkę, że jednak z TIS to trzeba ostrożnie korzystać, ale przynajmniej wiem jak te plastiki zdjąć, bo pewnie pójdą do oklejenia w carbon
Nie za bardzo mi się podobają te błyszczące 
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
