Pobór pradu
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Drut na klemie i bolcu. On przecież właśnie mostkuje czyli łączy czerwony z czarnym miernika.

- Przemek
- Fachman
- Posty: 3506
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 21:02
- Reputacja: 20
- Imię: Przemysław
- Samochód: cruze 1.8
- Silnik: 1.8 , 141 KM
- LPG: BRC
- Inny samochód: Opel Astra H 1.9 CDTI
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Ok chyba wiem o co chodzi. Dzięki spróbuję
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Drut to może zbyteczny. Zakładasz kleme na bolec, przepinasz sondę na mierniku z dziurki 20A na dziurkę mA, zmieniasz zakres miernika z 20A na 200mA i podnosisz kleme. Sondy miernika dalej podpięte za drucik od bolca i kleme ruchomą.
Aaa, ja kupiłem właśnie sondy krokodylowe specjalnie do tego. Ze szpicami nie mogłem sobie poradzić.
Aaa, ja kupiłem właśnie sondy krokodylowe specjalnie do tego. Ze szpicami nie mogłem sobie poradzić.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2018, o 22:42 przez Kony, łącznie zmieniany 1 raz.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Do takiego skrótowego rozwiązania trzeba mieć sprawne dłonie jak pianista albo końcówki miernika z krokodylami.

- Przemek
- Fachman
- Posty: 3506
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 21:02
- Reputacja: 20
- Imię: Przemysław
- Samochód: cruze 1.8
- Silnik: 1.8 , 141 KM
- LPG: BRC
- Inny samochód: Opel Astra H 1.9 CDTI
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Ooo to bardziej zrozumiały jak dla mnie opis
Spoko od 20 lat gram na fortepianie, więc może jakoś dam radę 


- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Takie duże krokodyliska które obejmą zacisk akumulatora?

-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Nie. Bolec akumulatora okręciłem drucikiem i zakręciłem drucik kombinerkami. Na bolec założyłem kleme przyciskając drucik. drucik wystaje spod założonej klemy.
Na ten drucik zakładam małego krokodyla od miernika. Drugi krokodylek przypinam do klemy która za chwilę odkręcę. Po podniesieniu klemy prąd przechodzi po mierniku.
Na ten drucik zakładam małego krokodyla od miernika. Drugi krokodylek przypinam do klemy która za chwilę odkręcę. Po podniesieniu klemy prąd przechodzi po mierniku.
- Przemek
- Fachman
- Posty: 3506
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 21:02
- Reputacja: 20
- Imię: Przemysław
- Samochód: cruze 1.8
- Silnik: 1.8 , 141 KM
- LPG: BRC
- Inny samochód: Opel Astra H 1.9 CDTI
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Panowie najprawdopodobniej niefabryczne czujniki parkowania BLOW w moim Oplu pobierają prąd na postoju rozładowywując akumulator po 3-4 dniach
Czy jest jakiś sposób by temu zapobiec ? Czy to wadliwa centralka czujników ? Póki co odłączam zasilanie od czujników , ale to doraźna sztukateria 


- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Zrób zasilanie czujników po stacyjce albo z żarówki wstecznego.
- Przemek
- Fachman
- Posty: 3506
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 21:02
- Reputacja: 20
- Imię: Przemysław
- Samochód: cruze 1.8
- Silnik: 1.8 , 141 KM
- LPG: BRC
- Inny samochód: Opel Astra H 1.9 CDTI
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Właśnie o to chodzi że czujniki podpiąłem pod zasilanie żarówki wstecznego, dlatego nie wiem jak to obejść , w zasadzie albo pobierają żarówki schowka , bagażnika albo właśnie czujniki. Obstawiam czujniki parkowania.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Pobór pradu
Zasilanie po stacyjce to kiepski pomysł, jak są podłączone pod żarówkę wstecznego to nie powinny pobierać prądy jak nie jest włączony wsteczny.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
No wiem że kiepski ale myślałem że kolega ma podłączone pod stały plus. Najprościej odpiąć czujniki na parę dni i obserwować. Ps. a może koledze tylko się wydaje że podpiął pod żarówkę wstecznego?...
- Przemek
- Fachman
- Posty: 3506
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 21:02
- Reputacja: 20
- Imię: Przemysław
- Samochód: cruze 1.8
- Silnik: 1.8 , 141 KM
- LPG: BRC
- Inny samochód: Opel Astra H 1.9 CDTI
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Pobór pradu
Hmmm ekranik aktywuje się po wrzuceniu wstecznego więc obstawiam że dobrze się wpiąłem ale ręki nie dam sobie uciąć . Odłączyłem żarowki w schowku w bagażniku i czujniki auto po 4 dniach bez problemu odpaliło. Wcześniej po 3 dniach akumulator był całkowicie rozładowany.Może są jakieś przekaźniki całkowicie odcinające zasilanie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość