po raz kolejny światła ....
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Według mnie jest załacznikiem do umowy opisujacy kupowany produkt. Wiec kiedys dawno, czesto gesto w kazdym dziale instrukcji była gwiazdka * - wyposażenie zależne od opcji
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Instrukcja obsługi jak dla mnie jest załącznikiem do umowy, określającym sposób użytkowania produktu i wykluczenie ew. roszczeń klienta. Dodatkowo w każdej instrukcji są podane dane techniczne i parametry, jeżeli przy czymś nie ma gwiazdki należy uznać niezgodność towaru z umową. Skąd masz mieć jakieś informacje jak nie z instrukcji obsługi, którą teoretycznie każą przeczytać zanim uruchomisz dane urządzeniejfx pisze:To teraz pytane czy instrukcja obsługi to umowa? Bo moim zdaniem nie
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka

Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Ok. Czyli jest jak piszesz.XaRaDaS pisze:Wszim nie wprowadzaj ludzi w błąd. Prawo Rękojmi obowiązuje jedynie podmioty gospodarcze o ile zakupu dokonano na przedsiębiorstwo, czy też osoba prowadzi działalność gospodarczą pod swoim nazwiskiem i te przepisy nie stosuje się do sprzedaży konsumenckiej.
Znaczy teraz jest nazwane inaczej. Czy to w jakiś sposób osłabia możliwości skorzystania?Seba pisze:XaRaDaS, ma rację - trochę się interesowałem tematem, gdy zglaszałem niezgodność towaru z umową.
Kiedyś była rękojma - teraz dla osoby prywatnej jest niezgodność towaru z umową.
Rekojma trwa 12miesięcy, niezgodność towaru z umową - 24miesiace.

- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Miało być lepiej dla konsumenta, a wyszło jak zwykle odwrotnie. Korzystając z rękojmi mogłeś żądać zwrotu gotówki nawet, teraz niestety nie ma takiej możliwości i ostateczna decyzja i tak należy do sprzedawcy. Jeszcze jedno, te 24 miesiące to fikcja
po upływie 6 miesięcy od zakupu udowodnienie wady leży na kliencie, że istniała w chwili wydania. Dodatkowo nie można powiedzieć, na pytanie sprzedającego, kiedy zauważyliśmy usterkę, jeżeli podamy termin dłuższy niż 2 miesiące niestety roszczenie nie może być podstawą reklamacji. Klient musi w przeciągu 2 miesięcy od zaistnienia usterki/wady poinformować sprzedawcę.
A i o ile pamiętam to rękojmia dawała 14 dni na rozliczenie, a ustawa na poinformowanie i ustawa konsumencka nie precyzuje ile może trwać de facto czas realizacji reklamacji. Ale co do rękojmi nie jestem pewien, bo dawno nie miałem jakiś roszczeń z tego tytułu.

A i o ile pamiętam to rękojmia dawała 14 dni na rozliczenie, a ustawa na poinformowanie i ustawa konsumencka nie precyzuje ile może trwać de facto czas realizacji reklamacji. Ale co do rękojmi nie jestem pewien, bo dawno nie miałem jakiś roszczeń z tego tytułu.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Re: po raz kolejny światła ....
Cytat z instrukcji obslugi:
Niektóre opisy, włączając w to ilustracje wyświetlanych ekranów oraz funkcje menu, mogą nie odnosić się do używanego pojazdu ze względu na występowanie różnych wariantów, wersji dostępnych w wybranych krajach, wyposażenia specjalnego oraz akcesoriów.
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
Niektóre opisy, włączając w to ilustracje wyświetlanych ekranów oraz funkcje menu, mogą nie odnosić się do używanego pojazdu ze względu na występowanie różnych wariantów, wersji dostępnych w wybranych krajach, wyposażenia specjalnego oraz akcesoriów.
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
To pozamiatane, zabezpieczyli się 

Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Szanowny Panie
W związku z zapytaniem o możliwość dezaktywacji świateł mijania w samochodzie Chevrolet Orlando 1,8 LT prosimy o przyjęcie poniższych wyjaśnień.
Zapytanie zostało skierowane do Działu Technicznego Chevrolet, skąd uzyskaliśmy informację, iż Pański model samochodu posiada fabrycznie ustawioną opcję automatycznego załączania się świateł mijania po uruchomieniu silnika, której nie można wyłączyć czy dezaktywować.
Z wyrazami szacunku
Dział Obsługi Klienta GM
Krótko, zwięźle i do dupy. Wiele moich zastrzeżeń bez odpowiedzi.
W związku z zapytaniem o możliwość dezaktywacji świateł mijania w samochodzie Chevrolet Orlando 1,8 LT prosimy o przyjęcie poniższych wyjaśnień.
Zapytanie zostało skierowane do Działu Technicznego Chevrolet, skąd uzyskaliśmy informację, iż Pański model samochodu posiada fabrycznie ustawioną opcję automatycznego załączania się świateł mijania po uruchomieniu silnika, której nie można wyłączyć czy dezaktywować.
Z wyrazami szacunku
Dział Obsługi Klienta GM
Krótko, zwięźle i do dupy. Wiele moich zastrzeżeń bez odpowiedzi.


- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Głupoty pociskaja, powinni napisać że opcje można wyłączyć się ze względu na jakiś tam przepis nie mogą tego zrobić.
Najłatwiej napisać że się nie da.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Najłatwiej napisać że się nie da.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Chciałem ogłosić, że temat świateł skandynawskich jest rozwiązany. Wszystko dzięki naszemu koledze barus. Posiadł on tajemną wiedzę lub sam wypracował sposób wyłączenia świateł skandynawskich w modelach cruze/orlando MY13 z wyłącznikiem świateł bez pozycji AUTO. Tą wiedzą przez ostatnie kilka dni dzielił się ze mną i przeprowadzaliśmy on line podejrzane eksperymenta na moim olku. ZADZIAŁAŁO
Chylę czoła, jestem mu wdzięczny
i "Baaaaaaaaarus najlepszym naaaaaaaaszym przyjacielem jeeeeeest..."
Temat jest rozwiązany w punkcie kluczowym tzn. zgaszenie świateł skandynawskich w przypadku ich automatycznego rozruchu. Wystarczające jest podanie krótkotrwałego impulsu na jedną z linii BCM. Działa to zresztą bistabilnie tzn każdy kolejny impuls włącza i wyłącza wszystkie zapalone światła. Odbywa się to bez konieczności kosztownego wyłączania skandynawii w ASO (którego i tak się teraz nie da) i podejście do tego jest bardzo proste bez wybebeszania połowy auta lub cięcia jakichkolwiek przewodów czy innej grubej ingerencji w instalację. Wygląda to na fabrycznie zaszyty "wymyk".
Na razie jedynym minusem jest, że ten impuls trzeba podać. Można to zrobić najprościej swichem monostabilnym lub jakimś kawałkiem dolepionej małej elektroniki(może inteligentnej elektroniki), która będzie to realizowała samoczynnie. Stan dezaktywacji skandynawii jest utrzymywany stabilnie nawet po wyłączeniu stacyjki i zgaszeniu silnika ale tylko jeżeli przełącznik świateł pozostaje w pozycji OFF. Po przełączeniu włącznika w pozycję załączenia świateł mijania skandynawia na powrót się uaktywni. Dlatego w przypadku koncepcji automatyzacji trzeba pomyśleć jak to najlepiej rozwiązać. Ja jeszcze nie mam konkretnego pomysłu, barus może już coś ma przemyślane.
Na razie nie publikujemy rozwiązań wszem i wobec, tak aby głównie aktywni użytkownicy forum CTP mogli w pierwszej kolejności z tego skorzystać. Dlatego tajemna wiedza na razie tylko na PRV do barusa no i ewentualnie mnie. Tak chciał barus i będę to szanował. Potem pewnie i tak się rozniesie i w sumie chyba dobrze bo debilizm trzeba plenić.
Na pohybel CAC i GM. Mam już w trąbie dalsze interwencje i walkę z wiatrakami. W tym momencie moja skarga do UOKIK traci rację bytu.
P.S. Ja mogę od piątku być mniej dostępny w sieci z powodu urlopu.


Temat jest rozwiązany w punkcie kluczowym tzn. zgaszenie świateł skandynawskich w przypadku ich automatycznego rozruchu. Wystarczające jest podanie krótkotrwałego impulsu na jedną z linii BCM. Działa to zresztą bistabilnie tzn każdy kolejny impuls włącza i wyłącza wszystkie zapalone światła. Odbywa się to bez konieczności kosztownego wyłączania skandynawii w ASO (którego i tak się teraz nie da) i podejście do tego jest bardzo proste bez wybebeszania połowy auta lub cięcia jakichkolwiek przewodów czy innej grubej ingerencji w instalację. Wygląda to na fabrycznie zaszyty "wymyk".
Na razie jedynym minusem jest, że ten impuls trzeba podać. Można to zrobić najprościej swichem monostabilnym lub jakimś kawałkiem dolepionej małej elektroniki(może inteligentnej elektroniki), która będzie to realizowała samoczynnie. Stan dezaktywacji skandynawii jest utrzymywany stabilnie nawet po wyłączeniu stacyjki i zgaszeniu silnika ale tylko jeżeli przełącznik świateł pozostaje w pozycji OFF. Po przełączeniu włącznika w pozycję załączenia świateł mijania skandynawia na powrót się uaktywni. Dlatego w przypadku koncepcji automatyzacji trzeba pomyśleć jak to najlepiej rozwiązać. Ja jeszcze nie mam konkretnego pomysłu, barus może już coś ma przemyślane.
Na razie nie publikujemy rozwiązań wszem i wobec, tak aby głównie aktywni użytkownicy forum CTP mogli w pierwszej kolejności z tego skorzystać. Dlatego tajemna wiedza na razie tylko na PRV do barusa no i ewentualnie mnie. Tak chciał barus i będę to szanował. Potem pewnie i tak się rozniesie i w sumie chyba dobrze bo debilizm trzeba plenić.
Na pohybel CAC i GM. Mam już w trąbie dalsze interwencje i walkę z wiatrakami. W tym momencie moja skarga do UOKIK traci rację bytu.
P.S. Ja mogę od piątku być mniej dostępny w sieci z powodu urlopu.

- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Przecież to barus opracował już z 2-3 lata temu, ale niestety nie działa w wszystkich pojazdach. W najnowszych modelach ten sygnał jest już nieaktywny.
U mnie w starym Cruze, miałem moduł opracowany przez kolegę barus, który ta funkcje nadzorował.
Także masz problem rozwiązany, ale tylko ze względu na starszy soft w BCM
U mnie w starym Cruze, miałem moduł opracowany przez kolegę barus, który ta funkcje nadzorował.
Także masz problem rozwiązany, ale tylko ze względu na starszy soft w BCM
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Wiem, że do twojego starego cruza opracował. I jak najbardziej to jest kwestia softu BCM lecz wydaje mi się, że nie chodzi to czy wersja stara / nowa ( bo mój olek jest nowym modelem), ale wersja, którą posiadają auta z wyłącznikiem takim
Ale jak najbardziej to są tylko moje logiczne przypuszczenia.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
No i u kolegi zzzz tez po zalozeniu przelacznika sie wyłaczaja swiatla. Tylko zgodnie z znana mi zasada dla Cruze, dziala ta opcja do MY2013 ale produkcja 2012. Widac w Orlando ten bajer jest nadal podtrzymywany do jakiegos dnia produkcji pozniej.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Dziś po południu jeszcze dodatkowo na spokojnie, już nie drutem ale przymocowanym na kabelku switchem badałem i wyszło że impulsy muszą być dwa po sobie a nie jeden. Może to jest ten powód gdzie wcześniejsze rozwiązanie barusa nie działało?

- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Tego przełącznika z pozycją AUTO ?etac_owiec pisze:No i u kolegi zzzz tez po zalozeniu przelacznika sie wyłaczaja swiatla. Tylko zgodnie z znana mi zasada dla Cruze, dziala ta opcja do MY2013 ale produkcja 2012. Widac w Orlando ten bajer jest nadal podtrzymywany do jakiegos dnia produkcji pozniej.

- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Zobacz w dzień. Bo moze sie okazac ze pierwszy powoduje przejscie w AUTO i uzycie czujnika zmierzchu, a dopiero drugi wyłacza swiatła.
Tak to dziala u mnie.
Tak to dziala u mnie.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- kemoiz
- Wymiatacz
- Posty: 1327
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 17:46
- Reputacja: 1
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze HB LT+ MY14
- Silnik: 1.8, 141KM, Pb
- LPG: BRC 24.11
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
przy najbliższej okazji założę przełącznik u siebie (dlaczego nie zrobiliśmy tego w sielpii?) i zobaczymy czy może wersja wyposażenia ma znaczenie. Sprawdzę też to co podesłał mi wszim na pw z impulsem.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Kemoiz rocznik produkcji ma znaczenie
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- kemoiz
- Wymiatacz
- Posty: 1327
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 17:46
- Reputacja: 1
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze HB LT+ MY14
- Silnik: 1.8, 141KM, Pb
- LPG: BRC 24.11
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
nadzieja umiera ostatnia
muszę sprawdzić. A nóż w MY14 jest jeszcze inaczej?

- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
No może. Sprawdzę. Chłopy czy piszecie o wstawieniu wyłącznika tego z pozycją AUTO?etac_owiec pisze:Zobacz w dzień. Bo moze sie okazac ze pierwszy powoduje przejscie w AUTO i uzycie czujnika zmierzchu, a dopiero drugi wyłacza swiatła.
Tak to dziala u mnie.

-
- Wymiatacz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 35
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Przecież koledze zzzz mówiłem, tłumaczyłem to dosyć jasno, że w jego przypadku założenie przełącznika z funkcją auto wyłącza te światła.etac_owiec pisze:No i u kolegi zzzz tez po zalozeniu przelacznika sie wyłaczaja swiatla. Tylko zgodnie z znana mi zasada dla Cruze, dziala ta opcja do MY2013 ale produkcja 2012. Widac w Orlando ten bajer jest nadal podtrzymywany do jakiegos dnia produkcji pozniej.
Jak widać nie uwierzył mi

- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
nie, to nie tak. po prostu po sprawdzeniu "drucikiem"barus pisze:Przecież koledze zzzz mówiłem, tłumaczyłem to dosyć jasno, że w jego przypadku założenie przełącznika z funkcją auto wyłącza te światła.etac_owiec pisze:No i u kolegi zzzz tez po zalozeniu przelacznika sie wyłaczaja swiatla. Tylko zgodnie z znana mi zasada dla Cruze, dziala ta opcja do MY2013 ale produkcja 2012. Widac w Orlando ten bajer jest nadal podtrzymywany do jakiegos dnia produkcji pozniej.
Jak widać nie uwierzył mi

-
- Wymiatacz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 35
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
OK!
Będziesz kupował ten przełacznik + ten patent Chiński, czy tylko przełącznik? bo kontakt mailowy się urwał z Tobą 


- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
przełącznik na pewno. co do reszty to etac-owiec mówił mi że być może jest możliwość zastosowania Twojego układu tylko trzeba sprawdzić czy w tym ustrojstwie na podszybiu (z diodą do alarmu) jest czujnik zmierzchowy.
- kemoiz
- Wymiatacz
- Posty: 1327
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 17:46
- Reputacja: 1
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze HB LT+ MY14
- Silnik: 1.8, 141KM, Pb
- LPG: BRC 24.11
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: po raz kolejny światła ....
Panowie 
ostatnio rozmawialiśmy tutaj więc tutaj wrzucam
<-- ja
Przypuszczam, że wersja jednak ma znaczenie i brak czujnika zmierzchu daje możliwość wyłączenia świateł
Dzięki KoM

ostatnio rozmawialiśmy tutaj więc tutaj wrzucam
etac -->etac_owiec pisze:Kemoiz rocznik produkcji ma znaczenie

Przypuszczam, że wersja jednak ma znaczenie i brak czujnika zmierzchu daje możliwość wyłączenia świateł

Niestety u mnie się dioda w magiczny sposób nie uruchomiła po zastosowaniu przełącznika.zzzz pisze:przełącznik na pewno. co do reszty to etac-owiec mówił mi że być może jest możliwość zastosowania Twojego układu tylko trzeba sprawdzić czy w tym ustrojstwie na podszybiu (z diodą do alarmu) jest czujnik zmierzchowy.
Dzięki KoM

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość