Piszę jeden temat, żeby nie zakładać kilku wątków.
1) Otóż jestem po wymianie dwumasy i sprzęgła(4000 w plecy). Dwumasa już nie stuka, ale dalej przy ruszaniu samochód pierdzi(dźwięk podobny jak ktoś redukuje na zbyt wysoki bieg i dodaje gazu przy początkowych obrotach około 1000). Zastanawiam się czy gościu nie włożył starego sprzęgła, bo przed wymianą sprzęgło też zaczęło tak robić stąd decyzja, że pora wymieniać komplecik. Jak sprawdzić czy sprzęgło zostało wymienione bez rozbierania auta. Da się w ogóle czy muszę jechać do mechanika i mu to zarzucić, że tak zrobił(ale raczej się nie przyzna

2) Drugi temat to czasami ciężko wskakują biegi(to może się rozwiąże jak wymienią mi uszczelniacz, bo cieknie lekko ze skrzyni). Czy to też może być objaw tego, że zostało stare sprzęgło?
3) Podczas jazdy ile bym nie jechał to wskazówka nigdy nie pokaże temperatury oleju na godzinie 6. Zawsze między 4 a 6. Czy może być jakiś problem z nagrzewaniem się oleju czy to rozkalibrowanie kontrolki?
4) Jakie żarówki polecanie do olków? Ktoś wsadzał białe światło zamiast żółtego i może stwierdzić jak to wpływa na komfort jazdy?