Ponieważ uważam, że jedno gniazdo w dzisiejszym aucie to stanowczo za mało, postanowiłem dołożyć sobie jeszcze dwa, przy okazji zmieniając ich sposób zasilania, aby napięcie w nich było również po wyjęciu kluczyka.
Montaż w kokpicie aveo przy zachowaniu odpowiednich walorów estetyczno-wizualnych wydawał mi się początkowo dość trudny ze względu na układ.
Ostatecznie zdecydowałem się na dołożenie gniazda w dolnej części prawego schowka - zamieszczam fotkę.
Pod gniazdo wierci się otwór fi 28mm. Jego położenie i rodzaj użytego gniazda są mocno krytyczne, ponieważ gniazdo jest niemal wciśnięte pomiędzy trzy wsporniki mocujące plastikową zaślepkę, ale jak widać jest to możliwe.

Drugie gniazdo zabudowałem w prawej części bagażnika - przyda się do zasilania lodówki podczas dłuższych wypadów i wakacji. Montaż wymagał wywiercenia w blaszce otworu fi 28mm, co jest dość upierdliwe ze względu na brak możliwości prostopadłego dojścia wiertarką, ale udało się. Obok wywierciłem dwa otwory i przykręciłem gniazdo na blachowkręty.
Od gniazda położyłem nowe przewody 1,5mm2. Masowy można "zostawić" tuż obok, ponieważ na blasze grodziowej za tylną kanapą znajduje się śruba masowa. Plusowy pociągnąłem tunelem środkowym i połączyłem ze zmienionym przewodem gniazda oryginalnego i plusowym gniazda w kokpicie. Masowe tych dwóch gniazd podłączyłem do śruby masowej obok lewarka zmiany biegów. Całość zasiliłem przez dodatkowy bezpiecznik 15A "na kablu" z głównego przyłącza skrzynki bezpiecznikowej przy lewej nodze kierowcy.
Fotka w załączeniu.
Fabryczny przewód zasilania gniazda wykorzystałem do zasilania radia CB i rejestratora (kamerki).

******************************************************
Opis skopiowałem z Autokącika - jest w całości mojego autorstwa wraz ze zdjęciami.
*********************************************************