Wiem że było
Procedura odpowietrzania układu paliwowego Captiva 2.2
-
Pawel81
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 31 lip 2024, o 07:38
- Reputacja: 1
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.2 184Hp LNQ
- Inny samochód: Subaru Forester Sg 2.5 XT
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Procedura odpowietrzania układu paliwowego Captiva 2.2
Koledzy i koleżanki.
Wiem że było
ale czy ktoś z was nakieruje mnie na temat odpowietrzania układu paliwowego? Wymienione uszczelniacze wtrysków. Zagadał i zgasł. Teraz kręci i nie odpala. Z plaka zagadał i zgasł. Ciśnienie na listwie jest. Opadły mi ręce. Czy zrobicie wyjątek i podajcie link do tej metody? Dziękuję bardzo.
Wiem że było
-
KamWal
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 lis 2024, o 21:13
- Reputacja: 1
- Imię: Kamil
- Samochód: C140
- Silnik: 2.2 ,183km diesel
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
-
kochar
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Procedura odpowietrzania układu paliwowego Captiva 2.2
Tu masz procedurę odpowietrzania viewtopic.php?f=95&t=13618&p=210132#p210132 ale jak nie odpala to procedura prawdopodobnie nie pomoże. Jak na listwie jest odpowiednie ciśnienie to mogły się zawiesić wszystkie cztery wtryski w pozycji zamkniętej tak jak w tym przypadku viewtopic.php?f=75&t=10550 
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
