Błąd P1133
-
- Aktywny
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 gru 2013, o 08:49
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: MALIBU 2,4 AT LT
- Silnik:
- Lokalizacja: WZ-podwarszawie
- Kontakt:
Błąd P1133
zakupiłem elm-a dzisiaj miałem trochę czasu i się pobawiłem z programem torque.
Znalazłem błąd P1133 i go wykasowałem. Problem w tym, że on pojawił mi się już 3 raz od montażu LPG.
Objawy: podczas jazdy na lpg przełącza się chyba na Pb i z powrotem na LPG. Słychać jak zawór przy butli przełącza na lpg, a kontrolka cały czas wskazuje jazdę na lpg.
Wiecie może w czym tkwi problem?
Gdy poprzednio pojawił się check i ten błąd pojechałem do gaziarza i on go wykasował, podłączył lapka i pojechaliśmy na testy i było wsio ok.
Instalacja jest staga: sterownik qbox i wtryski ac w01
Znalazłem błąd P1133 i go wykasowałem. Problem w tym, że on pojawił mi się już 3 raz od montażu LPG.
Objawy: podczas jazdy na lpg przełącza się chyba na Pb i z powrotem na LPG. Słychać jak zawór przy butli przełącza na lpg, a kontrolka cały czas wskazuje jazdę na lpg.
Wiecie może w czym tkwi problem?
Gdy poprzednio pojawił się check i ten błąd pojechałem do gaziarza i on go wykasował, podłączył lapka i pojechaliśmy na testy i było wsio ok.
Instalacja jest staga: sterownik qbox i wtryski ac w01
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, o 22:49 przez guest_anonymus_set, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wydzielenie postów jako osobnego tematu
Powód: Wydzielenie postów jako osobnego tematu
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
Zmień gaziarza, bo robi cie w ...
Niech wyreguluje dokładnie tą instalacje. P1133 - to błąd składu mieszanki
Niech wyreguluje dokładnie tą instalacje. P1133 - to błąd składu mieszanki
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Aktywny
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 gru 2013, o 08:49
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: MALIBU 2,4 AT LT
- Silnik:
- Lokalizacja: WZ-podwarszawie
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
gaziarza mam sprawdzonego - 4 auta u niego robiłem i było wsio ok.
I to by się chyba zgadzało, bo chyba sam ten błąd wywołałem. Skończył mi się gaz centralka dała sygnał akustyczny i przełączyła na PB. A ja kilka razy z powrotem przełączałem na LPG i chyba była wtedy uboga mieszanka i wywaliło checka.
I to by się chyba zgadzało, bo chyba sam ten błąd wywołałem. Skończył mi się gaz centralka dała sygnał akustyczny i przełączyła na PB. A ja kilka razy z powrotem przełączałem na LPG i chyba była wtedy uboga mieszanka i wywaliło checka.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
No to wszystko jasne 

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Aktywny
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 gru 2013, o 08:49
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: MALIBU 2,4 AT LT
- Silnik:
- Lokalizacja: WZ-podwarszawie
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
Nie do końcaetac_owiec pisze:No to wszystko jasne
Błąd P1133 ponownie mi się pojawił jest to na pewno wina LPG.
Po regulacji składu mieszanki było jakiś czas ok teraz znowu wywala checka ale tylko pod dużym obciążeniu silnika( przy ciężkim bucie).
Regulacja była dokonywana podczas jazdy, co się dzieje, że się mapy tak szybko rozjeżdżają?
Możliwe, że któryś wtryskiwacz leje? lub daje za małą dawkę.
Zaobserwowałem ,jeszcze jedną przypadłość mojej instalacji, mianowicie podczas jazdy na lpg kontrolka pokazuje, że jadę na lpg a słyszę jak się zawór przy butli załącza. Więc nie wiem czy jadę na Pb czy lpg. Podczas trasy 600km spalam dodatkowo ok 10-15 l Pb.
Zamierzam powalczyć z gazownikiem, który mi to instalował (mam jeszcze rok gwarancji), ale on nie chce widzieć problemu robi nową mapę i mówi , że jest ok.
-
- Specjalista
- Posty: 411
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 18:24
- Reputacja: 0
- Imię: adam
- Samochód: aveo t255 1,2 84km
- Silnik:
- Lokalizacja: białystok
Re: Błąd P1133
a jak z wydajnością parownika? może być za mały i dlatego wywala check
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
- Reputacja: 1
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Daewoo Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: W-w/Dz-n
- Kontakt:
Re: Błąd P1133
Błąd 1133 to błąd za bogatej mieszanki. P0420 (błąd katalizatora) może wskazywać z kolei błąd ubogiej mieszanki (za dużo tlenu). Też miałem P1133, u mnie wtryskiwacze nie trzymały już parametrów (ok. 160tyś km miały najechane wtedy).
Jeśli któryś wtryskiwacz stracił swoją wydajność (jest np. przywieszony ze względu na brud lub zaciera się) to wyregulowanie mieszanki nie będzie łatwe, albo nawet możliwe.
Oczywiście błąd P1133, jeśli można założyć że wtryskiwacze są na 100% sprawne, wskazuje, że trzeba wyregulować. Oczywiście przed samą regulacją warto pojeździć trochę na benzynie (nie tylko na czas rozgrzewania samochodu), aby przywrócić mapę do porządku.
Pytanie, ile ma zrobiona instalacja, bo piszesz, że jeszcze jest na gwarancji i jakie tam ma włożone wtryski?
Jeśli któryś wtryskiwacz stracił swoją wydajność (jest np. przywieszony ze względu na brud lub zaciera się) to wyregulowanie mieszanki nie będzie łatwe, albo nawet możliwe.
Oczywiście błąd P1133, jeśli można założyć że wtryskiwacze są na 100% sprawne, wskazuje, że trzeba wyregulować. Oczywiście przed samą regulacją warto pojeździć trochę na benzynie (nie tylko na czas rozgrzewania samochodu), aby przywrócić mapę do porządku.
Pytanie, ile ma zrobiona instalacja, bo piszesz, że jeszcze jest na gwarancji i jakie tam ma włożone wtryski?
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
A elektrozawór cyka przy opcji "but w podłogę" ? Bo jeśli tak to prawdopodobnie masz tak ustawione że powyżej jakiś obrotów ma automatycznie przełączyć na noPb.trebor pisze: Zaobserwowałem ,jeszcze jedną przypadłość mojej instalacji, mianowicie podczas jazdy na lpg kontrolka pokazuje, że jadę na lpg a słyszę jak się zawór przy butli załącza. Więc nie wiem czy jadę na Pb czy lpg. Podczas trasy 600km spalam dodatkowo ok 10-15 l Pb.
Rada - jedź do innego gazownika, bo może ten którego teraz masz wpadł w rutynę (bo napisałeś, że robił Ci 4 auta) i nie przykłada się już tak jak kiedyś.
Jeszcze powiedz jakie masz graty pod maską ?
Ostatnio zmieniony 14 gru 2014, o 22:44 przez Sebastian, łącznie zmieniany 1 raz.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
Seba pisze:...bo może ten którego teraz masz wpadł w rachubę



- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
Tak to jest jak się pisze i nie myśliwszim pisze:wpadł w rutynę, miałeś na myśli?


Chodziło o to, że nie przykłada się do roboty, idzie na ilość, nie jakość, "ta mapa powinna być ok, proszę jechać".
A wiadomo, że przy LPG, każdy przypadek trzeba rozpatrywać indywidualnie.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
-
- Aktywny
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 gru 2013, o 08:49
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: MALIBU 2,4 AT LT
- Silnik:
- Lokalizacja: WZ-podwarszawie
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny do lacetti
Stag qubox, wtryski ac w01, parownik chyba kme, albo czerwony stag ? Dobrany do mocy powyżej 120KM.Seba pisze:Jeszcze powiedz jakie masz graty pod maską ?
Brak ustawień, że ma się przełączać powyżej jakiś obr na pb. Poprostu słychać jak zawór cyka podczas jazdy ze stałymi obr. 3000-3500.
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 07:28
- Reputacja: 0
- Imię: Radek
- Samochód: HHR 2LT 2.4 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Błąd P1133
Jakiś czas temu też walczyłem z błędem P1133 (błąd sondy regulacyjnej). Pojawiał się podczas jazdy na lpg, po skasowaniu pojawiał się ponownie po przejechaniu ok. 200 km. Wymieniłem sondę, świece, ale problem nadal występował. Postanowiłem przegonić samochód i po przejechaniu jakiś 150-200 km z prędkością autostradową zaczęła mi dodatkowo mrugać kontrolka check engine, która po przełączeniu na Pb po kilkudziesięciu sekundach przestawała świecić. Po sprawdzeniu błędu wyszło P0300 (wielokrotne wypadanie zapłonu). Okazało się, że powodem były 2 wtryskiwacze gazowe, które przelewały. Po ich wymianie wszystkie problemy ustąpiły.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości