Na początku odkręcamy koło i ukazuje nam się plastik, który jest przymocowany za pomocą dwóch nakrętek (chyba 10), dwóch plastikowych spinek, i trzech śrub do których potrzebujemy TORXa.

Spinki są na wprost, śruby z łbem TORX są po lewej i prawej stronie, natomiast nakrętki są w górnej części.
W lewym tylnim kole te nakrętki są bardzo dobrze widoczne, ewentualnie trzeba zdrapać warstwę brudu, który się gromadzi we wnęce gdzie jest nakrętka. Natomiast w prawym kole jedna z nakrętek jest niewidoczna, znajduje się na górze pod wlewem paliwa.

Po odkręceniu wszystkich śrub i spinek zdejmujemy plastikowe nadkole i pokazuje nam się ukryta wiązka z czujnika ABS i jeszcze jedna, chyba od czujnika, który jest w baku (ale tutaj pewności nie mam) o sterowanie zamkiem wlewu.

Tak wygląda wlew od drugiej strony

Taki jest numer nadkola.

Całość bez problemu składamy w odwrotnej kolejności.