Typowe dolegliwości egzemplarza:
- jeżeli jest to auto z polskiego salonu to sprawdzić czy ma wersję silnika KL7 (twarda głowica do gazu), jeżeli nie jest KL7(nie jest to "fabryczna LPG" ) to pomierzyć luz zaworowy, to samo gdy ma KL7 ale przebieg powyżej 150tys
- czy nie ma problemu z uruchamianiem po dłuższym postoju (reduktor LPG do regeneracji lub wymiany)
- czy jest rdza lub purchle pod chromami na klapie (poprawili to chyba dopiero w 2013), podobnie zaglądnąć pod boczne plastiki
- czy przy uruchomieniu zimnego silnika nie ma przez dłuższy czas (dłużej niż 1..2s) dźwięku jakby z diesla (KZFR do wymiany)
- zaglądnij w zbiornik płynu czy nie ma olejowego osadu (przesiąki na chłodnicy oleju )
- wycieki oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem (wady fabryczne wykonania bloku)
- stan wydechu może być już kiepski, zwrócić uwagę na stan elastycznego łącznika
- stan misy osłonnej zbiornika LPG będzie już zapewne wersji agonalnej(rdza) lub już jej nie będzie

wtedy zweryfikować stan ochrony korozyjnej zbiornika LPG
Reszta to jak w każdym innym używanym aucie.