Cruze kombi 2.0 163km 2013r.
Zmieniłem tarcze i klocki po zakupie bo było wyraźne bicie przy hamowaniu. Po ok. 20-stu tyś. od zmiany, przy normalnym, zdecydowanym hamowaniu już przy ok. 120 km/h (i więcej) wyraźnie czuć bicie na kierownicy. Mechanik stwierdził pokrzywione tarcze i zalecił wymianę.
Zmieniłem tarcze (na TRW) + klocki i po ok. 4tyś. km, przy zdecydowanym ale całkiem normalnym (nie ostrym na maxa) hamowaniu już przy 100km/h, na kierownicy zacząłem czuć, identycznie jak poprzednio, bardzo wyraźne bicie. Mechanik (ten, który zmieniał) stwierdził, że wszystko z autem OK ale że tarcze są przegrzane i pokrzywione i wysłał do reklamacji. Dostał odpowiedź, że tarcze proste.
W międzyczasie założył mi zimowe opony i tymczasowo poprzedni komplet - "pokrzywione" tarcze + klocki (zachowałem sobie komplet


Miał ktoś podobną sytuację?
Może jakieś pomysły, sugestie?

Pozdrawiam
/Radek