regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Stuka, puka, kapie, cieknie...
krzycho40
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
Imię: KRZYSZTOF
Chevi: orlando
Silnik: 1.8 140 KM benz.
LPG: LPG BRC
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: krzycho40 » 13 wrz 2019, o 12:38

wszim pisze:
13 wrz 2019, o 12:09
Tutaj do poczytania. Krzycho silnik masz to A18XER.
http://quest-serwis.pl/?p=338
Choć z tezą szkodliwości szlifu się nie zgadzam. Tzn autor w artykule chyba rozumuje szlifowanie szklanek od góry czyli powierzchni styku z krzywkami, a tego się tak nie robi. Szlifuje się szklanki od spodu co nie jest trywialnym zadaniem. Szklanki są utwardzane wskrośnie a nie powierzchniowo dlatego płytki szlif im nie zaszkodzi.
napisz ile kilometrów muszę zrobić by doprowadzić luz do wartości 0,1....z tego stanu co mam teraz.
Tego nikt ci precyzyjnie nie poda.
Czytałem ten artykuł serwis ASO w Bydgoszczy wymienia szklanki na nowe o wymaganym nominale 70 zł szt plus robocizna demontaż rozrządu wymagany 700 zł nie wiem czy bym się zmieścił w 2000 , serwis u którego byłem i rozmawiałem z gościem polecał mi demontaż głowicy i szlif zaworów ocenią stan głowicy wymienią uszczelkę a remont głowicy 700 zł

Awatar użytkownika
Regulus
Administrator Junior
Posty: 4324
Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
Imię: Andrzej
Chevi: Cruze, Spark
Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
LPG: TAK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Regulus » 13 wrz 2019, o 16:25

JA to bym już pożegnał kolegę, jak znalazł takiego dobrego mechanika, to niech nie czyta tych głupot na forum i nam i sobie nie psuje krwi...
Cruze 1.8 LS+ LPG, Spark 1.0 LS LPG

Awatar użytkownika
Kacper Zagórski
Bywalec
Posty: 128
Rejestracja: 30 mar 2019, o 19:20
Imię: Kacper
Chevi: Epica 2.0 LS 2008
Silnik: 2.0, 144KM, benz.
Lokalizacja: Kraków, Rabka - Zdrój
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Kacper Zagórski » 13 wrz 2019, o 18:23

Nie zauważyłem żeby ktoś tutaj komukolwiek psuł krew, Panowie wymieniają poglądy. Uważam, że Twoja wypowiedź Regulusie jest trochę nie na miejscu i zbyt podszyta ironią.

Wysłane z mojego Neffos X1 Lite przy użyciu Tapatalka

Chevrolet Epica LS, 2.0, 144KM
16.04.2019

andree1510
Specjalista
Posty: 322
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
Imię: Andrzej
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik:
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: andree1510 » 13 wrz 2019, o 21:00

krzycho40 pisze:
wszim pisze:
13 wrz 2019, o 12:09
Tutaj do poczytania. Krzycho silnik masz to A18XER.
http://quest-serwis.pl/?p=338
Choć z tezą szkodliwości szlifu się nie zgadzam. Tzn autor w artykule chyba rozumuje szlifowanie szklanek od góry czyli powierzchni styku z krzywkami, a tego się tak nie robi. Szlifuje się szklanki od spodu co nie jest trywialnym zadaniem. Szklanki są utwardzane wskrośnie a nie powierzchniowo dlatego płytki szlif im nie zaszkodzi.
napisz ile kilometrów muszę zrobić by doprowadzić luz do wartości 0,1....z tego stanu co mam teraz.
Tego nikt ci precyzyjnie nie poda.
Czytałem ten artykuł serwis ASO w Bydgoszczy wymienia szklanki na nowe o wymaganym nominale 70 zł szt plus robocizna demontaż rozrządu wymagany 700 zł nie wiem czy bym się zmieścił w 2000 , serwis u którego byłem i rozmawiałem z gościem polecał mi demontaż głowicy i szlif zaworów ocenią stan głowicy wymienią uszczelkę a remont głowicy 700 zł
Jeżeli przeszlifujesz zawory to jeszcze bardziej zmniejszysz luz. Zrób tak jak polecił Wszim, przeszlifuj szklanki od środka, ja tak zrobiłem i jeżdżę już ze dwa lata i jest ok. Teraz wracając do kasowania luzu, zakładając, że przy ostatniej regulacji LPG gazmen ustawił zbyt małą dawkę, a było to dwa miechy temu, a luz skasował się praktycznie o połowę, to czysto teoretycznie zero osiągnie za dwa miechy. Najlepszym rozwiązaniem jest ponowną regulacja instalacji, szlif szklanki (ja to zrobiłem w dwa wieczory z wymianą rozrządu przy okazji) i kontrola luzów co jakiś czas (ja to robię co wymianę oleju, wiem lekka przesada, ale roboty może na 45minut i głowa spokojna)
Acha popieram zdanie kolegów, od kiedy brak luzu słychać, chyba jak silnik zacznie prychać.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka



krzycho40
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
Imię: KRZYSZTOF
Chevi: orlando
Silnik: 1.8 140 KM benz.
LPG: LPG BRC
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: krzycho40 » 14 wrz 2019, o 10:38

wszim pisze:
13 wrz 2019, o 11:52
Zapewne chodzi o szczelinomierz z dokładnością 0,05mm a nie 0,5mm. Dobremu mechanikowi taki wystarczy do oceny sytuacji. Natomiast mechaników diagnozujących sytuację na ucho omijam szerokim łukiem a wręcz się ich boję. Zwłaszcza takich co pieprzą farmazony. Jaki niby wpływ na zmniejszenie kasowania się luzu może mieć olej silnikowy? Luz kasuje się, gdy szybciej eksploatują(wycierają )się przylgnie zaworowe i zawór opada niżej w gniazdo. A tam oleju nie ma? Klekoczą i stukają rozrządy które mają za duży luz a nie za mały. Pojęcie o konstrukcji silnika ten pan ma słabe. Rób jak chcesz - twoje auto.
Gdy luz wydechu w tym silniku jest na poziomie 0,1 to już w momencie nagrzewania się silnika (rozszerzalność cieplna) będzie dochodzić do podpierania i niedomykania się zaworu. A wtedy już z górki. Płomień wydostający się szczeliną będzie drastycznie przyspieszał proces degradacji przylgni - wtedy to już z 1000km i będzie tak
Obrazek
Co chłopaki stawiamy zakłady za ile będzie kolega remontował głowicę?
napisałeś 0.1 zaczyna się degradacja zaworów i głowicy napisz mi ile muszę zrobić kilometrów by z 0.15 w tym jednym garku zejść do 0.1 moim zdaniem nie jesteś w stanie to co czytam to skutki które już znam ,jeżeli ktoś zaleca szybką wizytę w warsztacie to posiada wiedzę że degradacja do takiego stanu nadejdzie szybko ,moim zdaniem wróżenie z fusów.Dobra rada by była taka stary zrób regulację lpg ale dobrze u dobrego fachowca nabij 2000 zrób pomiar gdzie koszt nie duży i będziesz miał odniesienie tak to widzę ale wszystkim dziękuje za dobre i za złe rady ,bardzo dużo się dowiedziałem jakbym miał tą wiedzę przed zakupem to nie szukałbym olka z lpg tylko sam bym zlecił montaż.

Bunioopl
Fachman
Posty: 2841
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Bunioopl » 14 wrz 2019, o 10:48

Twoje rybki, twoje akwarium.
Twoje 0,15 już jest poza zakresem tolerancji.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka



krzycho40
Świeżak
Posty: 17
Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
Imię: KRZYSZTOF
Chevi: orlando
Silnik: 1.8 140 KM benz.
LPG: LPG BRC
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: krzycho40 » 14 wrz 2019, o 11:00

Regulus pisze:
13 wrz 2019, o 16:25
JA to bym już pożegnał kolegę, jak znalazł takiego dobrego mechanika, to niech nie czyta tych głupot na forum i nam i sobie nie psuje krwi...
nie denerwuj się ja tylko szukam odpowiedzi , znalazłem post kolegi który podał dane pomiaru na jednym cylindrze ma 0,3 i nie zauważył problemów dlatego się nie dziw że mam wątpliwości.
........................................................................................................Chevrolet orlando 1.8 bez kl7. LPG BRC zamontowano przy 21 tys z lubryfikacją JML
Pomiar luzów zaworowych przy 80 tyś. ( ssące 0,25 +- 0,04 wydech 0,3 +- 0,04)
zawory ////// CYL 1 //// CYL 2 // // CYL 3 // // CYL 4
ssące ////// 0,19 0,23 // 0,23 0,24 // 0,23 0,23 // 0,2 0,2
wydechowe 0,19 0,25 // 0,24 0,3 // 0,19 0,22 // 0,19 0,15
zaniepokoił mnie czwarty cylinder
silnik pracuje bez uwag
Pokrywa zaworów dokręcania kluczem R 10 a do poręczenia wałem silnika R 20
A jak jest w silnikach u szanownych kolegach

Dodano po 10 minutach 48 sekundach:
andree1510 pisze:
13 wrz 2019, o 21:00
krzycho40 pisze:
wszim pisze:
13 wrz 2019, o 12:09
Tutaj do poczytania. Krzycho silnik masz to A18XER.
http://quest-serwis.pl/?p=338
Choć z tezą szkodliwości szlifu się nie zgadzam. Tzn autor w artykule chyba rozumuje szlifowanie szklanek od góry czyli powierzchni styku z krzywkami, a tego się tak nie robi. Szlifuje się szklanki od spodu co nie jest trywialnym zadaniem. Szklanki są utwardzane wskrośnie a nie powierzchniowo dlatego płytki szlif im nie zaszkodzi.

Tego nikt ci precyzyjnie nie poda.
Czytałem ten artykuł serwis ASO w Bydgoszczy wymienia szklanki na nowe o wymaganym nominale 70 zł szt plus robocizna demontaż rozrządu wymagany 700 zł nie wiem czy bym się zmieścił w 2000 , serwis u którego byłem i rozmawiałem z gościem polecał mi demontaż głowicy i szlif zaworów ocenią stan głowicy wymienią uszczelkę a remont głowicy 700 zł
Jeżeli przeszlifujesz zawory to jeszcze bardziej zmniejszysz luz. Zrób tak jak polecił Wszim, przeszlifuj szklanki od środka, ja tak zrobiłem i jeżdżę już ze dwa lata i jest ok. Teraz wracając do kasowania luzu, zakładając, że przy ostatniej regulacji LPG gazmen ustawił zbyt małą dawkę, a było to dwa miechy temu, a luz skasował się praktycznie o połowę, to czysto teoretycznie zero osiągnie za dwa miechy. Najlepszym rozwiązaniem jest ponowną regulacja instalacji, szlif szklanki (ja to zrobiłem w dwa wieczory z wymianą rozrządu przy okazji) i kontrola luzów co jakiś czas (ja to robię co wymianę oleju, wiem lekka przesada, ale roboty może na 45minut i głowa spokojna)
Acha popieram zdanie kolegów, od kiedy brak luzu słychać, chyba jak silnik zacznie prychać.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Całkowicie się z tobą zgadzam,każde auto inne i każdy ma inaczej ustawiony lpg .a to wywołuje konsekwencje mniejsze lub większe ,kontrola co roku jeżeli ktoś ma wprawę i warunki ,żaden koszt tylko nowa uszczelka .
Znalazłem post gdzie gość miał na jednym garku 0.3 .....nie płakał że głowica do remontu ,dlatego sam widzisz chciałbym zobaczyć stan zaworów na tym cylindru wtedy byśmy mieli wiarygodny obraz a tak to wróżenie z fusów. Ale dzięki za wskazówki ,święty spokój jest wart naprawy ale mam wątpliwośći czy już teraz natychmiast....bo laweta. :piwo3:

andree1510
Specjalista
Posty: 322
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
Imię: Andrzej
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik:
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: andree1510 » 14 wrz 2019, o 11:35

Zauważ że Ty masz 0,15, a piszesz o 0,30 to jest nominał, (nie 0,03) bardziej bałbym się tego 0,15. Zauważyłem, że chyba nie bardzo rozumiesz o co chodzi z luzem zaworowym, Wszim napisał, że rozszeszalność cieplna jest na poziomie 0,10 mm, więc jeżeli przy pomiarze na zimnym silniku będziesz miał 0,1 mm to znaczy, że na rozgżanym będzie w okolicach zera, a to z kolei oznacza, iż zawór się nie domknie i podczas suwu pracy spaliny zaczną się wydostawać przez ten zawór,(przy źle ustawionym LPG temperatura jeszcze wyższa) co za tym idzie zacznie go topić. Więc odpowiedź sobie, warto robić regulację zaworów, czy nie. W sprzedaży są szklanki o odpowiednich wymiarach, a na szklankach od środka jest nadrukowany wymiar. Moim zdaniem jesteś szczęściarzem, iż tylko jeden zawór nie trzyma wartości. Jeszcze jedno czy miałeś wymieniany rozrząd jeżeli nie to teraz masz okazję. I nie słuchaj tych mechaników z ASO kto naprawia głowicę jak luzy są do regulacji, to jest naprawdę prosta robota, a ten Twój mechanik co stwierdził, że za nowy samochód, to powinien raczej na emeryturę odejść.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka




Bunioopl
Fachman
Posty: 2841
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Bunioopl » 14 wrz 2019, o 12:35

Za młody? Mój miał 2,5 roku jak miał w ASO robione luzy zaworów.
Ale nalatane miał 150tyś.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


Bunioopl
Fachman
Posty: 2841
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Bunioopl » 16 wrz 2019, o 15:10

W poszukiwaniu mechanika, który by zrobił mi regulację zaworów. Dwóch chce demontować głowicę, by ją regenerować. Jeden chce szlifować, i jeden wymieniać szklanki. No i ASO za robotę (tyloo robotę, bez czěści) wołają 1050zł.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 16553
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: etac » 16 wrz 2019, o 15:56

To jest ich 4?
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

bubu1769
Stały bywalec
Posty: 267
Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
Imię: Bartłomiej
Chevi: Aveo T255
Silnik: 1.4 101KM
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: bubu1769 » 16 wrz 2019, o 16:50

Było ich trzech,
W każdym z nich inna krew,
Ale jeden przyświeca im cel...
:D
Pomóż mi pomóc sobie. :ok:

Bunioopl
Fachman
Posty: 2841
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Bunioopl » 16 wrz 2019, o 17:09

No 4, ale ASO odpada. Bo trójki (PLN) nie dam.
Właśnie oddzwonił do mnie mechanik, co wymienia szklanki. A nawet przekłada miejscami(dobiera)
Przy wymianie 8 szklanek na nowe chce 900-1000zł.
Powiedziałem mu, że mam jeszcze 16 innych szklanek, to nawet się ucieszył. I wspomniał, że może nawet być taniej.
W przyszły poniedziałek mam do niego dzwonić by uzgodnić termin.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 16553
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: etac » 16 wrz 2019, o 19:02

spytaj się tylko czy rozbierał już taki silnik, co byś nie musiał nowych wałków szukać.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Awatar użytkownika
dokia
Specjalista
Posty: 386
Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
Imię: Dorota
Chevi: Opel Insignia
Silnik: A20NHT
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: dokia » 16 wrz 2019, o 19:05

Bunioopl pisze:
16 wrz 2019, o 17:09
No 4, ale ASO odpada. Bo trójki (PLN) nie dam.
Właśnie oddzwonił do mnie mechanik, co wymienia szklanki. A nawet przekłada miejscami(dobiera)
Przy wymianie 8 szklanek na nowe chce 900-1000zł.
Powiedziałem mu, że mam jeszcze 16 innych szklanek, to nawet się ucieszył. I wspomniał, że może nawet być taniej.
W przyszły poniedziałek mam do niego dzwonić by uzgodnić termin.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
i penie przehandlujesz mu resztę szklanek z tej Twojej szafy ze szklankami :D)

Bunioopl
Fachman
Posty: 2841
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Bunioopl » 16 wrz 2019, o 19:07

Myślę, że rozbierał. Wiedział na czym polega regulacja. Jak mu tylko powiedziałem, że w Orlando jest bliźniaczy silnik jak w insigni.
Ale i tak za każdym razem jak daję do zrobienia rozrząd, to wspominam o impulsatorach.

Dokia. Ha ha ha.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 4307
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Imię: Robert
Chevi: Cruze 1,8 LT + LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: huri_khan » 16 wrz 2019, o 19:18

Panikujecie z tymi wałkami.
Dobry mechanik z uwagą wymontuje walki i nie będzie żadnego problemu.
Jak oddajcie do kowala który rzuca częściami to niestety ale więcej rzeczy może być połamanych.

Awatar użytkownika
dokia
Specjalista
Posty: 386
Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
Imię: Dorota
Chevi: Opel Insignia
Silnik: A20NHT
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: dokia » 16 wrz 2019, o 19:28

Do kowala :) Hahaha, to Ci się Robert udało :)
Mariusz, może on jeszcze Ci dopłaci za tę robotę. Co tam jeszcze masz w swojej szafie?

Bunioopl
Fachman
Posty: 2841
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Bunioopl » 16 wrz 2019, o 19:36

No bez przesady. .
A w garażu mam prawie scały silnik jeszcze. Parę częşci jeszcze może się przydać.
Albo, jak już ta całą ekologia wszystkich dopadnie, to może ja też przełożę sobie mój stary silnik. Ale wykorzystam tylko 3 dobre cylindry.
I będę miał 1.8 12v3.
Tylko jakiegoś magika poszukam co mi ECU na trzy cylindry przeprogramuje.


Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 4307
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Imię: Robert
Chevi: Cruze 1,8 LT + LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: huri_khan » 16 wrz 2019, o 19:36

Mam wrażenie, że ten silnik na forum jest traktowany jak jakiś unikat w skali światowej. Tak naprawdę jest to popularna jednostka Ecotec z którą większość mechaników doskonale sobie radzi.

Pamiętam, że chyba jako pierwszy na tym forum miałem wypalony zawór i robiłem głowicę. Mechanik u którego robiłem powiedział, że to prawie standard w tych jednostkach.

andree1510
Specjalista
Posty: 322
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
Imię: Andrzej
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik:
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: andree1510 » wczoraj, o 22:21

Nie zamieniałbym szklanek miejscami, ponieważ każda z nich dopasowała się do swojego otworu i jest duże prawdopodobieństwo, iż mogą się pozacierać. Druga sprawa, wyreguluj instalację LPG, zjakiegoś powodu wypalają się zawory?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 11898
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Chevi: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: wszim » wczoraj, o 22:34

Andrzej nic tam się nie zatrze. Szklanki pracują w oleju i są dość luźno spasowane z otworem bo się obracają w trakcie pracy.

andree1510
Specjalista
Posty: 322
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
Imię: Andrzej
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik:
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: andree1510 » dzisiaj, o 06:17

Wiem, że się obracają, ale ja i tak bym nie zmieniał miejscami. Ten 1000 co chce za robotę ten fachman, to ma być razem z rozrządem?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Bunioopl
Fachman
Posty: 2841
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: regulacja luzu zaworowego orlando 1.8 104.00KW

Post autor: Bunioopl » dzisiaj, o 07:09

To jedna robota. By się dostać do szklanek trzeba zdjąć rozrząd. Ja rozrządu wymieniam, bo wymieniłem rok temu. Ma przeplatane 30tyś km.
Z tym przekładnie szklanek, to jest normalna praktyka. Oczywiście poza ASO. Jak miały by się zacierać, to i nowe też by się zacierał. Bo przecież też nie są ułożone.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości