Jak w temacie.
Auto ma tylko 50kkm przejechane.
Niestety sposób jazdy mógł się przyczynić do nadmiernego zużycia.
Na 100% sprzęgło do wymiany? Może to powodować sam wysprzeglik?
Przed rozłączeniem można się zorientować co do wymiany?
Na co uważać ma mechanik, i czy każdy nie specjalista od chevi sobie poradzi? Ile powinno kosztować robocizna. Sprzęgło LUK znalazłem w dobrej cenie. Wysprzeglik drugie tyle. Jego wymieniamy po rozpięciu skrzyni?
Ps. Błędów brak.
PS2. Nie za bardzo ubabrana ta skrzynia?
T300 1.2 2012 ślizga sprzęgło
-
- Profesjonalista
- Posty: 999
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Imię: Ryszard
- Chevi: Cruze 1,8LT
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
- wszim
- Moderator
- Posty: 10698
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Imię: Wojtek
- Chevi: Orlando LT 1,8 LPG
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T300 1.2 2012 ślizga sprzęgło
Może olej dostał się do tarcz i stąd się ślizga? Choć wtedy to raczej efekt szarpania powstaje.
-
- Profesjonalista
- Posty: 999
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Imię: Ryszard
- Chevi: Cruze 1,8LT
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: T300 1.2 2012 ślizga sprzęgło
Nic nie szarpie. Po prostu ślizga.
Zaciągnę ręczny, wbiję 1 lub 2 i puszczam sprzęgło. Silnik nie gaśnie nie dodając gazu. Więc prawie 0 tarcia. Jak podkręcę na obrotach to czuć sprzęgło.
Trochę tych pytań zadałem? Znacie jakieś odpowiedzi?
Zaciągnę ręczny, wbiję 1 lub 2 i puszczam sprzęgło. Silnik nie gaśnie nie dodając gazu. Więc prawie 0 tarcia. Jak podkręcę na obrotach to czuć sprzęgło.
Trochę tych pytań zadałem? Znacie jakieś odpowiedzi?
-
- Profesjonalista
- Posty: 999
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Imię: Ryszard
- Chevi: Cruze 1,8LT
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości