Pedał odbija normalnie bo za jego powrót generalnie odpowiada
sprężyna powrotna - patrz zacytowany temat,
a ta złamana tutaj to jeszcze inna sprężyna, tzw.
nadśrodkowa, która ma ten powrót wspomagać czy stabilizować.
BTW. coś mi kołacze że gdzieś tu był kiedyś temat sprężyn pedału sprzęgła w którym wyszło na jaw że GM
zmieniło stary typ sprężyny i zastąpiło jakimś nowym typem czy coś podobnego, ale za cholerę nie mogę tego znaleźć.
Dodano po 2 godzinach 53 minutach 32 sekundach:
Dobra, sam już to sobie dokładniej przypomniałem: i jest tak że sprężyna jest tylko jedna - albo stara albo właśnie ta nowa.
Poprzedni schemat z dwoma sprężynami jest mylący - bo to alternatywne rozwiązania, nie monowane równocześnie
Na wcześniejszych schematach ze
starymi sprężynami widać że nie ma tej drugiej - która Tobie pękła.
A na późniejszym nie ma już wersji wcześniejszej sprężyny ale nowa.
Reasumując - strzeliła Ci sprężyna powrotna nadśrodkowa (nowy typ) pedału sprzęgła.
Innej tam nie masz mieć chociaż ponoć można zakładać zamiennie.