Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wojtas01
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Imię: Wojciech
Chevi: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Lokalizacja: Warm.-mazur./Mazowieckie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 13 sty 2019, o 17:57

Uważam ,że tak ,warto. Niby w którymś warsztacie sprawdzali ale nikt nie zdemontował więc trudno to nazwać gruntownym sprawdzeniem.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


Rickss83
Specjalista
Posty: 352
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Imię: Łukasz
Chevi: Cruze SW
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 13 sty 2019, o 18:16

Może próbę dymną zrobić na szczelność.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wojtas01
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Imię: Wojciech
Chevi: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Lokalizacja: Warm.-mazur./Mazowieckie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 13 sty 2019, o 18:20

No tak ale co z tymi zwarciami które pokazują się na czujniku nr 2 w pedale gazu ? Przecież nie można tego zignorować. Może być uszkodzony sterownik i zakłócać działanie innych podzespołów. Co jeszcze jest na tej samej linii zasilania co czujnik nr 2 na pedale gazu ?

scott
Obserwatorek
Posty: 27
Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
Imię: Scott
Chevi: Cruze 2.0 125KM 2010
Lokalizacja: woj. małopolskie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: scott » 13 sty 2019, o 21:50

U siebie sprawdzałem wykresy sensorów APP i nie występują takie szpilki. Przy czym ja mam inny motor, LLW 125KM, o ile się orientuję to ma inny sterownik niż wersja 163KM.

Awatar użytkownika
wojtas01
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Imię: Wojciech
Chevi: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Lokalizacja: Warm.-mazur./Mazowieckie
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 13 sty 2019, o 22:09

Tak inny ( u mnie jest Delphi DCM 3.7) . Dziękuję za porównanie, sprawdzenie . . No właśnie tych szpilek (spadków napięcia do 0V) nie ma prawa być bez względu na wersję sterownika czy też silnika . Przydałby się schemat elektryczny od pedału gazu do sterownika ...

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości