Panowie ratujcie mechanik zrobił co mógł ale nadal jest źle...
O co chodzi....
Wymarzony nabytek Captiva 2.0 150KM 2006r dopiero co kupiony na dzień dobry wymiana wszystkich filtrow plynow itp.
Zaczęło się od tego że wracajac do domu wciskając sprzęgło czułem mocne wychamowywanie pojechałem do mechanika i oto co powiedział robimy zaciski, klocki, przewody hamulcowe stwierdziłem ok trzeba to zrobić po wymianie przejażdżka. 120 nic 130 nic 140 nic 150 kierownica wpada w drgania ja w hamulec i kierownica bije jak szalona wróciłem do mechanika wymienił zawór zwrotny serwa było trochę lepiej ale na jeden dzień teraz znowu czuje wychamowywanie i przy dużej prędkości tłucze kierownica w dodatku czasami słychać piszczenie jak by klocek tarł lekko o tarcze.... Zatrzymam się wcine parę razy hamulec i jest ok ....
Ratujcie...
W skrocie:
Nowe:
Zaciski
Klocki
Przewody
Tarcze ledwo ruszone
Zaworek zwrotny serwa
Jakieś pomysły?
