Post
autor: etac » 29 lip 2016, o 14:26
Ustawienie kata połozenia kierownicy to nie problem, bo kazdy szanujacy sie serwis i majacy dobry skaner to zrobi. Wazne zeby mechanicznie tasma była sprawna. Ona w srodku ma taka tasme przewodzącą o pewnej dlugosci i musi sie zwija i rozwijac bez problemu. Jak dobrze pamietam to pelny skret kierownicą od lewa do prawa to 2,5 obrotu. To mozna sprawdzić przed wymiana i potem trzeba sobie zaznaczyc tak obudowe i pokrecic tak samo w lewo i prawo. W zadnym z kierunków tasma nie ma prawa miec oporu. Jak juz to ustawisz to powinna się dac zablokować w środkowym połozeniu, alby przykleic tasmą do montazu. Na wałku kierownicy sa wypusty i obudowa powinna sie ułozyc bez problemów.
Jak chcesz to kup na allegro i podjedz do mnie to złożymy to do kupy razem, a potem zostanie tylko zaprogramowanie.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe