Blad kontroli trakcji

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
mamamaciusia1
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 6 lip 2016, o 21:23
Reputacja: 0
Imię: Kasia
Samochód: Cruze
Silnik:
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Blad kontroli trakcji

Post autor: mamamaciusia1 » 6 lip 2016, o 21:41

Może ktoś pomoże,co jaki czas zapalala się kontrola trakcji w Cruze 2.0 150,teraz coraz częściej ma problemy z odpaleniem auto,przy podłączeniu do komputera,wyskakuje czujnik położenia walka rozzadu,auto ma przejechane 180000,PRZY 140000,bywymieniany rozrząd,ktoś może miał podobny problem?

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Blad kontroli trakcji

Post autor: etac » 6 lip 2016, o 21:43

Czym diagnozowane? I jaki konkretnie numer bledu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

mamamaciusia1
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 6 lip 2016, o 21:23
Reputacja: 0
Imię: Kasia
Samochód: Cruze
Silnik:
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Re: Blad kontroli trakcji

Post autor: mamamaciusia1 » 6 lip 2016, o 21:56

Diagnozowane u elektryka,tylko odczytał czujnik położenia walka bez kodu,elektryk sprawdzony już dużo aut sprawdzał nigdy się nie mylił,tutaj przyznał ze nie jest pewny,ale stawia na rozrząd

Awatar użytkownika
rajtkezjusz
Profesjonalista
Posty: 526
Rejestracja: 31 lip 2015, o 00:15
Reputacja: 1
Imię: Daniel
Samochód: AVEO T300
Silnik:
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Blad kontroli trakcji

Post autor: rajtkezjusz » 6 lip 2016, o 21:59

oczyścić czujnik na początek i obadać,czy nie jest uszkodzony fizycznie. Czujniki jak czujniki,wszytko robione w P.R.C

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Blad kontroli trakcji

Post autor: etac » 6 lip 2016, o 22:02

pytam sie czym, a nie gdzie.

Chodzi o to ze trzeba wiedzieć czy mamy bledy tylko z czujnika, czy bledy takze z trakcji, ale tu juz trzeba przyrzad miec dobry.

Z czujnika tez trzeba wiedziec jaki dokladnie bład, bo sama informacja ze bląd z czujnika nie wystraczy, bo nie wiemy, czy przerwa, czy za slabe napiecie, czy przerywany sygnał.

Generalnie te silniki z elektryką maja mało problemów, mowiac szczerze prawie wogole. Dlatego pytajac trzeba miec dokładne informacje.

Jesli rzeczywiscie blad pojawił sie zaraz po wymianie rozrzadu, to wina zle zalozonego paska, jesli stalo się to po 10-20 tysiacach, to raczej elektryka,

Moze wyjecie i tak jak wskazuja koledzy oczyszczenie wystarczy.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości