Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie ...

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie ...

Post autor: kliszka » 6 kwie 2016, o 08:50

Witam ,w poniedziałek odstawiłem samochód do warsztatu ,standard - zmiana opon ,klocki , wymiana tarcz kotwicznych . Następnego dnia zadzwoniono do mnie z informacją że samochód jest do odebrania . Zadowolony poszedłem ( nie mam daleko ) odebrać mojego chrupka , zapłaciłem ,dostałem rachunek szczegółowy ,odpalam samochód i .... brak hamulca ręcznego. Zgłosiłem to do właściciela warsztatu , widać było konsternację w jego zachowaniu ,powiedział że jak tylko zwolni się podnośnik to zaraz to poprawią. Poszedłem do domu ....Po południu dostałem informację : mogę odebrać swojego Lacetti - BEZ SPRAWNEGO HAMULCA RĘCZNEGO !!! - pytam się co się stało ,pani która pracuje w sekretariacie /biurze obsługi klienta chodząc od mechanika do mechanika przekazała mi informację : najprawdopodobniej to ja zerwałem linkę a druga jest już w stanie agonalnym ...tylko że jakby był sprawny hamulec to choć na jednej stronie ale by trzymał , a tutaj było go brak .... :( . Nie to jest jednak najgorsze ale info do właściciela że może odebrać samochód niesprawny technicznie .MASAKRA !!!
P.S - proszę omijać warsztat AP-CAR w Łodzi na ul. Odolanowskiej

Awatar użytkownika
Sebastian
Moderator
Posty: 4008
Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
Reputacja: 51
Imię: Sebastian
Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
Silnik:
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie

Post autor: Sebastian » 6 kwie 2016, o 16:37

kliszka, IMHO powinni zadzownić i powiedzieć, że linka jest do wymiany, podać cenę i zapytać czy akceptujesz...

Druga sprawa - trochę Cię nie rozumię, Konrad chciał Ci polecić swojego kolegę mechanika , a Ty nadal kombinujesz z "nowymi" serwisami... Czasem warto pojechać trochę dalej, ale mieć zrobione "jak trzeba".
Ja też jeżdże do mechanika chyba coś ok 30km, dojazd nieciekawy, ale wiem, że mnie nie naciągnie na części i raczej robi dobrze (a że zapomniało mu się wtyczkę od wstecznego wpiąć, czy że po roku dekiel od skrzyni się rozciekł - tutaj może nie spodziewał się braku korka i nie zamówił uszczelki i zrobił na starej, to takie rzeczy się zdarzają, nikt nie jest nieomylny). Choć w okolicy 3km mam ok 8-10 warsztatów, to wolę jechać do niego, bo ceny za przystępne i robi to sam, nie tak jak w jednym dużym warsztacie - prkatykanci...
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.

Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Re: Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie

Post autor: kliszka » 6 kwie 2016, o 19:04

Przecież nie będę jechać wymieniać opon 40 km od miejsca zamieszkania....to podstawowa obsługa i nie trzeba do tego nie wiadomo jakiej wiedzy ...na Odolanowską jeżdżę wymieniać opony sezonowo i klocki hamulcowe ,mechanika mam sprawdzonego ,robiłem u niego silnik ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości