


Jej, dziękuje - to znaczy, że jestem pozbawiony wspomagania? Kupiłem niedawno Epice i teraz wyszło dużo nieścisłości i zagadek, rozważam jej reklamację i zwrot, a szkoda bo przebieg mały udokumentowany, tylko środek prawdopodobnie zalany - wszystkie elementy pod kierownicą są w rdzy - przegub/drążek/maglownica a przecież chyba tak nie powinno być.
Kraviec, a ja myślałem, że jest odwrotnie i ten zawór właśnie przy dużych prędkościach daje nam więcej korzyści, zwiększa bezpieczeństwo i komfort prowadzenia, więc nie wiem czy jest się z czego cieszyć. Każdy lubi co innego, ale po coś on został zaprojektowany.
No właśnie nie ma nic więcej, tylko to na przodzie, pewnie się zatarło. Zauważyłem, że ściśnięta jest guma/osłony maglownicy po prawej stronie - może to być wina niefachowej geometrii/zbieżności?
Zaworek ma działać przy małych prędkościach żeby kierownica lżej chodziła, niestety przy dużych epica ma również zbyt mocne wspomaganie. Stare Daewoo bez zmiennej siły wspomagania dawały zdecydowanie więcej czucia. Odłączenie samego czujnika nic nie zmieni w zakresie dużych prędkości tylko ciężej będzie przy manewrowaniu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość