Po przełączeniu na gaz gaśnie

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
AdamK9302
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:00
Imię: Adam
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.8, 121KM, benzyna LPG
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: AdamK9302 » 23 maja 2020, o 18:20

Witam wszystkich. Jeżeli jesteście w stanie pomóc lub doradzić to będę wdzięczny. Otóż w moim złomku pojawił się taki problem po przełączeniu na gaz "BRC" gaśnie, ale jeżeli przygazuje trochę na obroty to się przełączy i jeździ na gazie bez problemów. Przed świętami Bożego Narodzenia byłem na serwisie u gazownika i zostawiłem u niego 1258 plns, między innymi wymiana reduktora... Było ok, trochę mi się wydawało że za szybko się przełączał na gaz ale jeździł było ok. Aż nagle zaczął gasnąć po przełączeniu. Jeżeli jesteście w stanie coś doradzić będę wdzięczny, pozdrawiam was :piwo:

Insp2020
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2020, o 11:59
Imię: Mateusz
Chevi: Chevrolet Epica
Silnik: 2.0 vcdi
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: Insp2020 » 23 maja 2020, o 18:47

Do weryfikacji wpierw cały parownik czy on był regenerowany czy zakupiony nowy poza tym jaki gen instalacji i producent to 3/4 gen po parowniku zweryfikuj jeszcze wtryskiwacze jakie dokładnie są valteki keihin barracuda ?.
Generalnie problem jaki opisujesz plus gazowanie aby nie zgasł, to najczęściej parownik, przy ustawieniu szybkiego parametru przełączania dostaje w tyłek po czasie znów sie odzywa stawiam, że był regenerowany ktoś dał temp przełączenia na 30 pewnie i cuda ci się dzieją po jakimś czasie dopiero.
Mateusz

AdamK9302
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:00
Imię: Adam
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.8, 121KM, benzyna LPG
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: AdamK9302 » 23 maja 2020, o 19:25

Reduktor jest nowy Genius MB 1200, a wtryski nie za bardzo wiem, więc wysyłam załącznik
IMG_20200523_192410.jpg

Insp2020
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2020, o 11:59
Imię: Mateusz
Chevi: Chevrolet Epica
Silnik: 2.0 vcdi
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: Insp2020 » 24 maja 2020, o 01:12

Kiedy dokładnie wymieniałeś filtry dokładnie fazy lotnej i ciekłej i czy po przełączeniu na gaz nie pika ci dźwiękowo centralka dokładnie przełącznik przed zgaśnięciem silnika , co do parownika masz na fv ze jest nowy wiem że to zbędne pytanie ale uwierz mi że dziś robią w balona ludzi na maksa ile mogą ciągną po kieszeniach ...
Co do listwy wtryskowej jest zespolona oryginalnie czyli jest to komponent przy tej instalacji od tego samego producenta co parownik gazowy.
Mateusz

AdamK9302
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:00
Imię: Adam
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.8, 121KM, benzyna LPG
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: AdamK9302 » 24 maja 2020, o 08:10

Filtry też były wymienione, i żadne pikanie nie występuje. A co do parownika jeżeli nie był nowy wstawiony to chyba by nie dali tego..
Załączniki
15903005770983104668291389034672.jpg

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13014
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Chevi: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: wszim » 24 maja 2020, o 09:21

Czyżbyś nie miał gwarancji na ten reduktor i usługę jego montażu ? Odwiedź gazownika i zareklamuj.

Insp2020
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2020, o 11:59
Imię: Mateusz
Chevi: Chevrolet Epica
Silnik: 2.0 vcdi
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: Insp2020 » 24 maja 2020, o 12:14

Coraz bardziej jestem pewny, że ten reduktor to raczej regeneracje przeszedł a pytanie, na co reszta kasy, poszła do tego dziada co to, serwisował ci.
W ręku trzymasz certyfikat tylko z aprobatą producenta i pewnie pieczątką tego Janusza potrzeba by informacji ze sklepu albo FV gdzie jasno potwierdzi, że parownik został zewnętrznie zakupiony nowy i zamontowany u cb, bo na pewno nie jest, ten parownik nowy to kosz 350 zł a montaż 100-150 ewentualnie samemu można.
Mateusz

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 17899
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: etac » 24 maja 2020, o 12:18

Mateusz przeczytaj co napisałeś.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

AdamK9302
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:00
Imię: Adam
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.8, 121KM, benzyna LPG
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: AdamK9302 » 24 maja 2020, o 13:26

Co najlepsze na paragonie widnieje cena 650 zł przy reduktorze razem z wymianą.. Za bardzo do tego dziada dzwonić nie chce, bo jak dzwoniłem jak zaczęło się to dziać i tłumaczyłem co się dzieje to zaczął coś gadać o czyszczeniu wtrysku i że to wyjdzie 550 zł i pomoże a ja nie wytrzymałem i gościa wyzwałem, że wziął tyle kasy i jeszcze chce wtryski czyścić za taką kwotę, może trochę przesadziłem ale wulgaryzmy leciały. Znajomy opowiadał ze to kwestia podłączenia do kompa bo może tam jest coś co by pomogło.. Ale co dzwonię do gazownika i mówię że BRC to że się nie zajmuje i ręce opadają aż przy samej....

Insp2020
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2020, o 11:59
Imię: Mateusz
Chevi: Chevrolet Epica
Silnik: 2.0 vcdi
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: Insp2020 » 24 maja 2020, o 13:42

Daj spokój sobie z tym gazownikiem generalnie ciężko kogoś znaleźć ogarniętego od instalacji BRC ktoś musi mieć pojęcie aby coś wykonać dobrze jak jesteś z Tuszyna to ewentualnie Łódź ci zostaje zadzwoń do chłopaków z KOŁOMAX albo Nagaz Stefanowski, może coś poradzą ewentualnie na Legionów w Łodzi montują i mają BRC (A.R.G. Autogaz Łódź Legionów 112) i jeszcze drugi serwis też BRC montują i serwisują: Blokman Złotno 25 Łódź.
Koszty jakie ten gazownik ci liczy mijają się już z nowymi elementami a zmiana listwy gazowej to samemu 15 min :)
Ja kiedyś sam musiałem połowę instalacji LPG TECH z pomocą NAGAZ STEFANOWSKI który jest ich partnerem poprawić po serwisie, bo skur**** z poprzednim właścicielem sfałszowali certyfikaty i z technikiem LPG TECH dopiero dochodziłem na koniec sprawa ,trafiła do sądu, bo montaż wykonany, był niezgodnie z przewidywaniami producenta a jakiś głupi warsztat, wziął kasę za to, że niby oni to zamontowali u siebie zaś po rozmowie przez telefon z nimi sami powiedzieli, że to montował ktoś w garażu a oni tylko podpisali odbiory więc czarno na białym miałem wszystko.
Byli tak mądrzy, że reduktor wpieli w obieg chłodnicy i zamarzał.
Mateusz

AdamK9302
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:00
Imię: Adam
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.8, 121KM, benzyna LPG
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: AdamK9302 » 24 maja 2020, o 14:28

Jutro się zajmę i pojadę w te miejsca co dałeś namiary , dzięki wam i dam znać co tam było. Pozdrawiam

lukaslacetti
Specjalista
Posty: 365
Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
Imię: Łukasz
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.6 109KM
LPG: Stag 300 Premium
Lokalizacja: Wo
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: lukaslacetti » 25 maja 2020, o 16:55

Może być również taka sprawa że którys z przewodów miękkich doprowadzających gaz do wtrysku się rozszczelnił i przy pierwszym przełączeniu jest najgorzej bo zanim uzupełni gaz kazda przestrzeń to tylko podwyższone obroty pomagają.
A Czy jak po pracy na gazie przełączysz na benzynę i z powrotem na gaz to jest to samo ?

Ogólnie nowy reduktor nawet jakis super to koszt 300-400zł
regeneracja góra 150 za same uszczelki do reduktora i taka wymiana potrafi w 100% przywrócić fabryczną specyfikę pracy reduktora pod warunkiem że reduktor zostanie dokładnie wyczyszczony oraz nie ma żadnych pęknięć na nim.
Dlatego warto reduktory raczej regenerować bo rzadko się zdarza że pękają

Ogólnie wam powiem że sam z czystej ciekawości zacząlem się w to bawic przy swoich samochodach regulacje wymiana wtrysków i takie tam
Ostatnio regenerowałem swoje reduktory obydwa po 100 000 km i powiem wam że jest sporo w nich syfu który ciężko jest zmyć benzyną
do wymiany poszedł komplet wszystkich uszczelek oraz czujniki mierzące temperatury wymieniłem bo to koszt paru zł
samo czyszczenie najdłużej schodzi później wszystko podkręcać stosująć nie zaduży moment dokręcania śrub.
Ogólnie poziom trudnosci takiej regeneracji dla laika który by pierwszy raz to robił to 3/5.
W moim przypadku regeneracja reduktora to koszt ok 80zł
nowy reduktor ok. 190zł

Po regeneracji poprawia się przede wszystkim stabilność ciśnienia, czułość na pedał gazu oraz niektóre problemy wynikajace ze zuzytych membram.

AdamK9302
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:00
Imię: Adam
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.8, 121KM, benzyna LPG
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: AdamK9302 » 25 maja 2020, o 18:39

Jutro z rana Laczka zawożę do gazownika na Złotno w Łodzi. Zobaczymy, mam nadzieję że
będzie w końcu dobrze i nie weźmie tyle kasy co inny gazownik w rejonach pewnego stadionu w Łodzi.. Dam znać jak odzyskam srebrną strzałe :ok:

arnie3
Bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 26 lut 2019, o 23:32
Imię: Darek
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.4 B+G
LPG: Landi Renzo Omegas
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: arnie3 » wczoraj, o 11:37

Co do wspomnianych serwisów to nagaz jest drogi, do jakości nie mogę się przyczepić, ale czuć w ich podejściu takie zdzierstwo. Ten ziomek na legionów spoko, jakbym miał zakładać instalację to bym pojechał do niego

AdamK9302
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:00
Imię: Adam
Chevi: Lacetti
Silnik: 1.8, 121KM, benzyna LPG
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Po przełączeniu na gaz gaśnie

Post autor: AdamK9302 » wczoraj, o 16:22

Noo autko zrobione, wszystko ok. A co w nim było? Regulacja.. Tylko regulacja. A nie tak jak tamten Janusz gadał ze czyszczenie wtrysków i koszt prawie 600 plns.. Tak że dziękuję wam wszystkim za pomoc. Koszt jedynie 120 plns. A podejście do klienta super, wytłumaczyli bez żadnych problemów i czarowania, to że mam BRC to mówił facet że ok instalacja tylko że ta w moim Chevim swoje lata ma, ale jest dobra . Blokman LPG złotno 25 łódź, tam będę jeździł. Jeszcze raz wszystkim dziękuję

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości