Matiz 2005 - jarzy się kontrolka ładowania

Nie świeci, nie kręci i inne tematy związane z elektryką i elektroniką
Awatar użytkownika
tdon
Zasłużony dla forum
Posty: 2687
Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
Reputacja: 57
Imię: Tomek
Samochód: Hyundai i20 BC3
Silnik: 1,2 16V 84KM
LPG: BRC SQ32 DualJet
Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Matiz 2005 - jarzy się kontrolka ładowania

Post autor: tdon » 30 paź 2015, o 21:20

No i mam zapasowy regulator napięcia :D)

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Matiz 2005 - jarzy się kontrolka ładowania

Post autor: wszim » 30 paź 2015, o 21:22

Pewnie zostanie zapasowy na wieki wieków :D)
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
MIDO
Wymiatacz
Posty: 1314
Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:38
Reputacja: 32
Imię: Miłosz
Samochód: Aveo T300 LTZ
Silnik: 1,4 74kW
LPG: BRC SQ32 Alba
Inny samochód: Hyundai i20 Cool
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Matiz 2005 - jarzy się kontrolka ładowania

Post autor: MIDO » 31 paź 2015, o 08:42

że niby "chevy matiz" to takie niezniszczalne były ?? :D)
Nowa odma dobra na wszystko!!!

barus
Wymiatacz
Posty: 1616
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 35
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Matiz 2005 - jarzy się kontrolka ładowania

Post autor: barus » 31 paź 2015, o 16:49

Nie. Tdon zrobił tak solidny remont kapitalny alternatora, że teoretycznie przetrzymałby 2 nowe Matizy ;)

Awatar użytkownika
tdon
Zasłużony dla forum
Posty: 2687
Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
Reputacja: 57
Imię: Tomek
Samochód: Hyundai i20 BC3
Silnik: 1,2 16V 84KM
LPG: BRC SQ32 DualJet
Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Matiz 2005 - jarzy się kontrolka ładowania

Post autor: tdon » 1 lis 2015, o 21:59

Niestety to chyba tylko teoria. Auto ma 89 kkm przebiegu, alternator ma naklejkę "remanufactured", więc zapewne oryginalny już kiedyś padł i ktoś go wymienił na ... fatalnie zregenerowany, skoro ja musiałem już wymienić łożyska. Dość dziwnie to wygląda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spark Elektryka / Elektronika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości