DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
No to ta dioda musi być mocna, powyżej 5A na jeden reflektor. MIDO zrób te światła z długich, halogeny bardziej się rzucają w oczy. I długie nie są zasilane z bcm.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
Wrzucenie diod do mijania jest bez sensu z uwagi na spadek napięcia, o czym pisał Tomek. BCM kontroluje napięcie, bo dopasowuje PWM, ale mierzy go na swoim wyjściu, stąd obniżenie napięcia na żarówkach będzie występować. Dla halogenowej żarówki będzie to znaczące. Wg teorii wyjścia mosfetów można mostkować, czyli nie powinno nic się stać podłączając się bezpośrednio, bez żadnych diód separujących. No ale nie znam dokładnie konstrukcji wyjścia BCM, więc ręki nie dam uciąć.

- MIDO
- Wymiatacz
- Posty: 1314
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:38
- Reputacja: 32
- Imię: Miłosz
- Samochód: Aveo T300 LTZ
- Silnik: 1,4 74kW
- LPG: BRC SQ32 Alba
- Inny samochód: Hyundai i20 Cool
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
No ale kurde długie też się będą rzucać w oczy chyba...
Już głupi jestem...
Nowa odma dobra na wszystko!!!
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
Powiem tak. Każdy pomysł z użyciem tego urządzenia to narażanie się na Policję. O halogenach wie sam tdon, o lampach są już opowieści.
Ja zalozylbym z lekko przeróbka łampy 2w1 lub szedł całkowicie hardcore i niskie koszty wsadzając led 2w1 w kierunkowskazy.
Zawsze jadąc na skp można to wyjąć.
Ja zalozylbym z lekko przeróbka łampy 2w1 lub szedł całkowicie hardcore i niskie koszty wsadzając led 2w1 w kierunkowskazy.
Zawsze jadąc na skp można to wyjąć.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
Jak dziewica. I chciałaby... i boi się


- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1655
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 41
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
Z tą żółtą barwą to się nie zgodzę, w cruze nie rzuca się w oczy. Może w orlando są inne reflektory...
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: DRL koncept w kloszach p-mgielnych,ograniczona moc PWM
wszim pisze: ↑26 kwie 2022, o 15:20Jak dziewica. I chciałaby... i boi sięJak masz nie spać po nocach to kupuj homologowane DRL. A jak szkoda ci kasy, to nie cuduj tylko podłącz do lamp przeciwmgłowych. Kilka marek ma w zderzaku realizowane DRL żarówkowe, więc wyglądać będzie najbardziej naturalne. Osłabione na żółto świecące drogowe czy mijania jednak bardziej rzucą się w oczy jako coś nienaturalnego/zepsutego.

***
I tu widzę największy problem.
MIDO nie ma skandynawii, więc BCM bez potrzeby ich nie załączy.
Niestety w T300 tylne pozycje to żarówka świateł STOP zasilana PWM-em. To samo włókno. W związku z tym możliwości są tu bardzo ograniczone. Nie wolno tego rozłączać przekaźnikiem, a manewry z diodami niewiele dadzą, bo się mogą dwa PWM-y (z BCM i z diwajsa) spotkać na żarówce i wyjdzie sieczka. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to podanie napięcia PWM z diwajsa przez bierny styk przekaźnika, którego cewkę zasilimy z przedniej pozycji. I to na wszelki wypadek oba napięcia do żarówki przez diody (tam jest to sensowne). Wtedy będzie tak, że jeśli BCM nie załączy pozycji, to pójdzie napięcie z diwajsa nie dostając się do BCM przez zaporową diodę. Kiedy wciśnie się STOP, wtedy napięcie z BCM pójdzie na żarówkę bajpasując diwajsa, ale druga dioda zabezpieczy przed cofką napięcia w stronę diwajsa. Jeśli BCM załączy pozycje, wtedy przekaźnik odetnie diwajsa.
Dobrze prawię ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość